Przetargi.pl
Dostawa aparatury do Pracowni Oceny Oddziaływania na Środowisko Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2015-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury do Pracowni Oceny Oddziaływania na Środowisko Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem oraz przeprowadzeniem instruktażu z obsługi sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego z wyposażeniem dostarczonego zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz wymaganiami SIWZ. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części (A i B): Część A: Wysokosprawny chromatograf cieczowy, Część B: Spektrofotometr FTIR. 3. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Dostarczony sprzęt fizyko-chemiczny pomiarowy i laboratoryjny wraz z wyposażeniem musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. 5. Dostarczony sprzęt fizyko-chemiczny pomiarowy i laboratoryjny z wyposażeniem, będący przedmiotem zamówienia, będzie pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 6. Dostarczony sprzęt fizyko-chemiczny pomiarowy i laboratoryjny z wyposażeniem, będący przedmiotem zamówienia, musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 7. Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt fizyko-chemiczny pomiarowy i laboratoryjny z wyposażeniem będzie zaopatrzony w akcesoria, instrukcje obsługi i inne elementy niezbędne do jego uruchomienia i eksploatacji. 8. Dostarczony sprzęt fizyko-chemiczny pomiarowy i laboratoryjny z wyposażeniem przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej będzie wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany sprzęt równoważny wszystkich podanych przez zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu specyfikacji technicznej (zał. nr 4 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni, bez dodatkowego wynagrodzenia instruktaż, co najmniej dwom osobom wskazanym przez zamawiającego. Instruktaż zostanie przeprowadzony przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia na dostarczonym i uruchomionym sprzęcie z wyposażeniem, na próbkach przygotowanych przez zamawiającego w laboratorium zamawiającego i trwać będzie co najmniej 8 godzin. Instruktaż obejmować będzie kompletne zagadnienia dotyczące m.in. konfiguracji dostarczonego sprzętu, bieżącej jego obsługi i konserwacji oraz prowadzenia przy jego użyciu pomiarów/ badań, obróbki danych i generowania raportów. 11. Zamawiający oświadcza, że wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiane zestawy komputerowe (jednostka centralna komputera stacjonarnego z monitorem) i drukarka są przeznaczone dla placówki oświatowej, co umożliwi zastosowanie stawki zero procent VAT. W związku z powyższym zamawiający po uzyskaniu wspomnianego zaświadczenia, będzie wymagał od wykonawcy realizacji dostaw zestawu komputerowego i drukarki zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z 2004r. z późniejszymi zmianami). 12. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych z jego realizacji. 13. Sprzęt fizyko-chemiczny i laboratoryjny z wyposażeniem stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia finansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji Projektu Laboratorium Interdyscyplinarnych Badań Naukowych UEP - InnoUEP o numerze POIG.02.03.01-30-122/13, Zadanie 3. 14. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania sprzętu fizyko-chemicznego i laboratoryjnego z wyposażeniem dostarczonego w ramach realizacji niniejszego zamówienia, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384322004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 37 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 11.03.2015 r., godz. 08:00 - w wysokości: Część A: Wysokosprawny chromatograf cieczowy - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), Część B: Spektrofotometr FTIR - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK III Oddział Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 3. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46. pzp. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w wypadkach określonych w art. 46 ust 4a i 5 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach