Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2020-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA APARATURY 3D (DRUKARKI 3D) WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM (FILAMENTEM I DIMAFIXEM) W RAMACH PROJEKTU „POLITECHNIKA NOWYCH SZANS”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury 3D (Drukarki 3D) wraz z dodatkowym wyposażeniem (filamentem i dimafixem) w ramach projektu „Politechnika nowych szans”. Na przedmiot zamówienia składa się: I. Aparatura 3D (Drukarki 3D) wraz z oprogramowaniem – 2 szt.; II. Filament do wydruku map 3D (PLA) w ilości opisanej w OPZ; III. Dimafix do wydruku map 3D w ilości opisanej w OPZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3 do SIWZ - OPZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. KOD CPV: 30232100-5 drukarki i plotery, 30124000-4 – części i akcesoria do maszyn biurowych, 90731100-1 Zarządzanie jakością powietrza Termin realizacji przedmiotu umowy: do 30.06.2023r. z zastrzeżeniem: a) pierwsza dostawa zawierająca Aparaturę 3D – Drukarki 3D 2 szt. , Filament 56 szpul, Dimafix 20 szt. zostanie zrealizowana w okresie 14 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wraz z potwierdzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego umożliwiającym zastosowanie stawki 0% podatku VAT. b) dwie pozostałe dostawy filamentu po 56 szt. (łącznie 112) zostaną zrealizowane zgodne z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego w terminie ustalonym przez Strony, nie później niż do 30.06.2023r Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi się składać z: 1.oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZtj.1.1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2.formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu i kalkulacją cenową – Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ OPZ; 3.wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z SIWZ (jeżeli dotyczy); 4.pełnomocnictwa zgodnie z SIWZ (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”
Dodano: 2023-12-13 - Dostawa i montaż wyposażenia dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym, w ramach programu „Laboratoria Przyszłości" II POSTĘPOWANIE.
Dodano: 2022-08-24 - Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych wraz z systemem rozliczania kosztów na potrzeby Opery Wrocławskiej
Dodano: 2022-03-11 - Dostawa biodrukarki 3D dla K21/W3 PWR
Dodano: 2021-01-11 - Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych wraz z systemem rozliczania kosztów na potrzeby Opery Wrocławskiej
Dodano: 2020-11-24 - Dostawa biodrukarki 3D dla K21/W3 PWR
Dodano: 2020-11-02 - Dostawa urządzeń drukujących
Dodano: 2019-10-18 - Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania niezbędnego do aktualizowania operatów ewidencji gruntów i budynków oraz prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych – plotera wielkoformatowego zintegrowanego ze skanerem (A0), kolorowy laserowy z podstawą i oprogramowaniem.
Dodano: 2019-10-10 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2018-11-28 - Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego (drukarka kolorowa, kserokopiarka kolorowa, skaner) na potrzeby projektu pn. „Bolesławiec - Vrchlabi - aktywna transgraniczna współpraca muzeów”
Dodano: 2018-11-19