Przetargi.pl
DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULEŃ OGÓLNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W SZCZECINIE PRZY ULICY ARKOŃSKIEJ 4

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 71-455 Szczecin, ul. Arkońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 813 9079 , fax. 091 813 9079
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Arkońska 4 4
    71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 813 9079, fax. 091 813 9079
    REGON: 00029027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULEŃ OGÓLNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W SZCZECINIE PRZY ULICY ARKOŃSKIEJ 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULEŃ OGÓLNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W SZCZECINIE PRZY ULICY ARKOŃSKIEJ 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1900.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22, ust.1, pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 (jedną) dostawę podobną do objętej przedmiotem zamówienia.Za dostawę podobną Zamawiający uzna dostawę aparatu do znieczuleń ogólnych o wartości dostawy co najmniej 90 000 PLN brutto. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymaganych w SIWZ, wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniuwykonawców składających ofertę wspólną b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawcówskładających ofertę wspólną 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności) , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składającychofertę wspólną 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz 3.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) Odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składaniaoferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4)Oświadczenie wykonawcy o przynależności przez oferowany aparat do odpowiedniej klasy wyrobów medycznych : I, IIa, IIb lub III, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; Konsekwencją złożenia oświadczenia jest bezwzględne załączenie do oferty odpowiednio dokumentów: -Deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy I, -Certyfikat CE i deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy IIa, -Kopia wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych dla wyrobów medycznych klasy IIb i III; Na każdym załączonym dokumencie powinna widnieć adnotacja wskazująca zadanie i pozycję, której dany dokument dotyczy. 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach