Przetargi.pl
Dostawa aparatów telefonicznych i telefaksów do budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatów telefonicznych i telefaksów do budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa aparatów telefonicznych i telefaksów do budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych dalej sprzętem. Zamówienie obejmuje dostawę następujących sprzętów: 1) 25 sztuk aparatów telefonicznych analogowych 2) 15 sztuk aparatów telefonicznych bezprzewodowych 3) 2 sztuki telefaksów Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Miejsce dostawy: budynek Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza 51. Dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w rozdziale III SIWZ. Sprzęt musi: 1) zostać dostarczony, wniesiony i przekazany Zamawiającemu, do miejsca wskazanego w pkt. 5 niniejszego rozdziału, 2) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, 3) posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 4) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203). Gwarancja na dostarczony sprzęt nie krótsza niż 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji, serwisu zawarte są w § 3 umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Przy odbiorze sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi, a Zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 projektu umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie. W przypadkach określonych w pkt. 10 niniejszego rozdziału Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu sprzętu wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdziale III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy. Wykonawca oświadcza, że: 1) przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy, nie późniejszy niż określony w rozdziale III SIWZ, 2) poniesie koszty przewozu i opakowania na czas transportu, 3) zapewni obsługę gwarancyjną i serwis dla dostarczonego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325500003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach