Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5720366 , fax. 22 5720363
- Data zamieszczenia: 2015-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5720366, fax. 22 5720363
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów biurowych i wyposażenia socjalnego dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego,znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-052/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń i artykułów dla potrzeb Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części zwane Pakietami: 1) Pakiet 1: dostawa następujących urządzeń:a) telewizor 50 cali - 2 szt.;b) odtwarzacz DVD - 1 szt.; c) telefon z funkcją identyfikacji numerów - 4 szt. d) lodówka - 7 szt.; e) kuchenka mikrofalowa - 1 szt. f) czajnik bezprzewodowy - 7 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 6.1 do SIWZ; 2) Pakiet 2: dostawa następujących artykułów: a) kosz na śmieci K1 - 70 szt. b) kosz na śmieci K2 - 62 szt. c) kosz na śmieci K3 - 18 szt. d) kosz na śmieci K4 - 1 szt. e) zestaw do sprzątania - 5 szt. f) drabinka przyregałowa - 3 szt. g) uchwyt na papier - 2 szt. h) dozownik mydła w płynie - 2 szt. i) wieszak na ubrania - 6 szt. j) zegar ścienny - 12 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.1 do SIWZ; 3) Pakiet 3: dostawa drukarek - 4 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; 4) Pakiet 4: dostawa rzutnika z ekranem - 1 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; 5) Pakiet 5: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - 3 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ; 6) Pakiet 6: dostawa kserokopiarki - 1 szt.; spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, o których mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1 - 2.6 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dostawa urządzeń objętych przedmiotem zamówienia do Działu Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Pawińskiego 3 w Warszawie (kod: 02-106), do magazynu; 2) przekazanie urządzeń Zamawiającemu, potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia multimedialnego Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-064/2016
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa wyposażenia multimedialnego Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-016/2016
Dodano: 2016-03-01 - Zakup drukarki 3D wraz z filamentami na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie nr WEiTI/65/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-11-27 - Zakup drukarek kodów kreskowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby komórek organizacyjnych KGP,Sprawa nr 264/BŁiI/15/MSz
Dodano: 2015-11-24 - Zakup drukarki 3D wraz z filamentami na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie nr WEiTI/52/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa drukarki 3D Postępowanie nr WEiTI/14/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa drukarek kolorowych i czarno-białych. Postępowanie nr WEiTI/178/S/ZP/2015/1030.
Dodano: 2015-09-21 - Zakup sprzętu drukującego oraz skanerów na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
Dodano: 2015-07-17 - Zakup i dostawa plotera, oprogramowania i tonerów w ramach projektu Specjalizacja zawodowa - sukcesem na rynku pracy Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-03-31 - ROZBUDOWA POSIADANEGO PRZEZ POLSKĄ AGENCJĘ ŻEGLUGI POWIETRZNEJ WYPOSAŻENIA SŁUŻĄCEGO DO WYDRUKU PAPIEROWYCH PASKÓW POSTĘPU LOTU POLEGAJĄCA NA ZAKUPIE DODATKOWYCH DRUKAREK ETYKIET ORAZ CZĘŚCI EKSPLOATACYJNYCH
Dodano: 2015-03-13