Przetargi.pl
Dostawa 8 sztuk fabrycznie nowych autobusów niskopodłogowych komunikacji miejskiej w formie leasingu finansowego w 2010 roku.

Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 70-784 Szczecin, ul. A. Struga 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4643602 w. 236 , fax. 091 4643529
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie" Sp. z o.o.
    ul. A. Struga 10 10
    70-784 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4643602 w. 236, fax. 091 4643529
    REGON: 81190684000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spad.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 8 sztuk fabrycznie nowych autobusów niskopodłogowych komunikacji miejskiej w formie leasingu finansowego w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 8 sztuk fabrycznie nowych autobusów niskopodłogowych komunikacji miejskiej w formie leasingu finansowego w 2010 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341214005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wnieść wadium. 2. Wadium należy wnieść w kwocie 240.000,00 zł (słownie złotych: dwieście czterdzieści tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 23.06.2009 r. przed godz. 10.00, tj. przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. V O/Szczecin 67 1240 3969 1111 0000 4242 2033 2) poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275) - w kasie Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o. w Szczecinie, ul. A. Struga 10.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w pkt. 2 niniejszego rozdziału, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. 2.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentu określonego w pkt. 3 metodą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 : 1)pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru , stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, 8)Oświadczenie wykonawcy o stosowaniu preferencji unijnych (załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający na podstawie art. 138c ust. 1 pkt 4 ustawy odrzuci ofertę, w której udział towarów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców nie przekroczy 50%. 4.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożą w określonym terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.Zamawiający wezwie także wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 3. 6.Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 2 i 3, bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 7.Ponadto, wykonawcy powinni dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)opis techniczny oferowanych pojazdów - załącznik nr 3 do SIWZ Zaoferowane pojazdy - 8 sztuk autobusów komunikacji miejskiej, muszą odpowiadać wszystkim wymogom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział XIV niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zaoferowanie Zamawiającemu pojazdów niespełniających wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych, z tego powodu, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zaleca przedłożenie informacji dot. opisów technicznych oferowanych pojazdów na załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może jednak przedstawić opisy techniczne oferowanych pojazdów - autobusów komunikacji miejskiej w odmienny sposób, z zastrzeżeniem jednak aby przedstawione opisy obejmowały wszelkie informacje określone w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3)projekt umowy leasingu finansowego wraz z harmonogramem wysokości i terminów płatności rat leasingowych. Harmonogram powinien określać: wysokość rat leasingowych (poszczególnych jak i w sumie), z ich rozbiciem na część kapitałową obejmującą spłatę wartości pojazdów oraz część odsetkową, stanowiącą w szczególności opłatę za używanie pojazdu i sfinansowanie ich zakupu. Jeżeli Wykonawca stosuje wzorce umowy w rozumieniu art. 384 Kodeksu cywilnego (ogólne warunki umów, wzory umów, regulaminy), obowiązany jest również dołączyć do projektu ww. dokumenty. Przedłożony projekt umowy będzie musiał spełniać wymogi pkt 2 i 3 Rozdziału XII. Przedstawienie przez Wykonawcę projektu umowy niespełniającej wymogów określonych w pkt 2 i 3 Rozdziału XII będzie traktowane jako podstawa do odrzucenia oferty. 4)pełnomocnictwo dla pełnomocnika, o którym mowa w rozdziale V pkt 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spad.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach