Przetargi.pl
"Dostawa 3 łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem i przyczepami pod łodziowymi oraz sprzętu z prawem opcji zakupu dodatkowego wyposażenia (zamówienie opcjonalne nr 1)”

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, Kraszewskiego 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 478616510 , fax. 478616520
  • Data zamieszczenia: 2023-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
    Kraszewskiego 12
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 478616510, fax. 478616520
    REGON: 531419630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-kedzierzyn-kozle

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa 3 łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem i przyczepami pod łodziowymi oraz sprzętu z prawem opcji zakupu dodatkowego wyposażenia (zamówienie opcjonalne nr 1)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy określone w niniejszej specyfikacji.. Dostawa 1 szt. łodzi z wyposażeniem i przyczepą pod łodziowąOpis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy określone w niniejszej specyfikacji. Dostawa 2 szt. łodzi wraz z wyposażeniem i przyczepami pod łodziowymi.Opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy określone w niniejszej specyfikacji.Dostawa sprzętu z zakresu ratownictwa wodno-nurkowego z prawem opcji zakupu dodatkowego wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dla części A lub B, co najmniej jedną dostawę minimum jednej łodzi ratowniczej na kwotę nie mniejszą niż – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ:a) dla Części A: 150 000,00 zł;b) dla Części B: 90 000,00 zł.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dla części C, co najmniej jedną dostawę sprzętu elektronicznego na kwotę nie mniejszą niż – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ:c) dla Części C: 20 000,00 zł.UWAGA! Jeżeli wartość dostaw jest podana w innej walucie niż PLN, Wykonawca powinien ją przeliczyć na PLN według kursu z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną