Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
- Data zamieszczenia: 2015-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
REGON: 00051433100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.poznan.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 11 niszczarek biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niszczarek biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w ilości 11 sztuk. 2. W ramach zamówienia przewiduje się zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego 11 sztuk niszczarek biurowych o następujących parametrach: napięcie elektryczne 230V, poziom zabezpieczeń niszczonego papieru min. P-2, cięcie na paski o szerokości max. 6 mm, ilość niszczonych kartek jednorazowo - min. 20 szt. 80g/m2, prędkość cięcia - min. 3m/min, silnik przystosowany do pracy ciągłej, szerokość wejściowa - min. 230 mm, kosz na ścinki o pojemności od 30l, kosz z okienkiem pokazującym poziom zapełnienia, elektroniczny start/stop (fotokomórka), możliwość niszczenia zszywek, spinaczy biurowych, płyt CD, poziom głośności urządzenia max. 65 dB, gwarancja - min. 24 miesiące. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące - klauzuli społecznej: a) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewni, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia, zatrudniona była na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 §1 i art. 25 §1 Kodeksu pracy, tj. Dz. U z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), minimum jedna osoba realizująca zamówienie,, b) W przypadku zatrudniania przy realizacji zamówienia nowej osoby w trybie, o którym mowa w lit. a), zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 7 dni kalendarzowych od rozwiązania tego stosunku pracy na to miejsce innej osoby, w trybie, o którym mowa w lit. a), c) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, d) w przypadku niezapewnienia przy realizacji zamówienia w trakcie jego trwania jednej osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301914008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 400 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu do ochrony informacji niejawnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa urządzeń biurowych
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa niszczarek
Dodano: 2015-11-02 - Zakup i dostawa sprzętu do ochrony informacji niejawnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa 30 sztuk niszczarek biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-03-26 - DOSTAWA NISZCZAREK
Dodano: 2014-07-03 - Zakup i dostawa sprzętu do ochrony informacji niejawnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Dodano: 2014-04-24 - DOSTAWA NISZCZAREK
Dodano: 2013-06-10 - Dostawa niszczarek do dokumentów
Dodano: 2009-12-15