Powiat Świdnicki ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748500400
- Data zamieszczenia: 2023-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 748500400
REGON: 890718308 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczenie stacji roboczych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz wdrożenie systemu centralizacji logów systemowych „GRAYLOG” dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie stacji roboczych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz wdrożenie systemu centralizacji logów systemowych „GRAYLOG” dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy w związku z realizacją projektu „Cyfrowy Powiat” z podziałem na zadania:Zadanie nr 1: Dostawa 25 stacji roboczych.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie stacji roboczych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz wdrożenie systemu centralizacji logów systemowych „GRAYLOG” dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy w związku z realizacją projektu „Cyfrowy Powiat” z podziałem na zadania:Zadanie nr 2: Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją skanowania.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie stacji roboczych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz wdrożenie systemu centralizacji logów systemowych „GRAYLOG” dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy w związku z realizacją projektu „Cyfrowy Powiat” z podziałem na zadania:Zadanie nr 3: Wdrożenie systemu centralizacji logów systemowych GRAYLOG. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla zadania nr 1 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).Dla zadania nr 2 - 100,00 zł (słownie: sto złotych)Dla zadania nr 3 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Opis warunków udziału w postępowaniu.7.1 O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące:7.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymWarunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek,7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek,7.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.7.1.4 zdolności technicznej lub zawodowejWarunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia zawodowego, wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:a) Dla zadania nr 1: jednej dostawy stacji roboczych (komputerów) o wartości minimum 50.000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów, że dostawa została wykonana należycie.b) Dla zadania nr 2: jednej dostawy urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją skanowania o wartości minimum 7.000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów, że dostawa została wykonana należycie.c) Dla zadania nr 3: dwóch wdrożeń systemu centralizacji logów systemowych o wartości minimum 10.000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów, że usługa została wykonana należycie.7.2 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:7.2.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy,7.2.2 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust.1 pkt.1,4 ustawy.7.2.3 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu informatycznego w zakresie: Zadanie I: dostawa komputerów; Zadanie II: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych; Zadanie III: przedłużenie okresu gwarancyjnego infrastruktury serwerowej
Dodano: 2020-11-13 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Ocena stanu zasobów przyrody ożywionej i nieożywionej na obszarze Parku Narodowego Gór Stołowych i jego otuliny z wykorzystaniem nowoczesnych metod teledetekcyjnych" zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.02.04.00-00-0007/18-00 w ramach działania 2.4 Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2020-06-24 - „Dostawa sprzętu komputerowego dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu Zadanie 1: dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów; Zadanie 2: dostawa komputerów przenośnych; Zadanie 3: dostawa drukarek i niszczarki; Zadanie 4: dostawa oprogramowania biurowego”
Dodano: 2020-06-04 - Dostawa stacji roboczej z oprogramowaniem systemowym
Dodano: 2019-08-14 - Zakup sprzętu komputerowego, cyfrowego i multimedialnego - część I: : „Zakup sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Zgorzelcu, Zespołu Szkół Zawodowych w Bogatyni oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020”, realizowane w ramach projektu pn.: „ Od teorii do praktyki”.
Dodano: 2019-05-24 - Zakup sprzętu komputerowego, cyfrowego i multimedialnego - część II: Zakup sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020”, realizowane w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu na potrzeby utworzenia warsztatów szkolnych”.
Dodano: 2019-03-12 - Przygotowanie środowiska IT Urzędu Gminy Kobierzyce na wdrożenie e-usług w roku 2018 z podziałem na dwa zadania: 1.Przygotowanie środowiska IT na uruchomienie i stabilne świadczenie e-usług 2. Wykonanie modernizacji systemu zarządzającego obiegiem dokumentów
Dodano: 2018-06-22 - Dostawa sprzętu komputerowego i audio-video do Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w ramach projektu pn. „Rozwój dydaktyki w Centrum Symulacji Medycznej we Wrocławiu”.
Dodano: 2017-12-01 - dostawy w zakresie informatyki
Dodano: 2017-12-01 - dostawy w zakresie informatyki
Dodano: 2017-11-30