Przetargi.pl
Doposażenie szkół z terenu Gminy Radziejowice w pomoce i sprzęt do nauki w ramach Projektu pn.: KOMPETENTNI Z GMINY RADZIEJOWICE – II edycja

Gmina Radziejowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-325 Radziejowice, ul. Kubickiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 577 171 , fax. 468 577 120
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejowice
    ul. Kubickiego 10
    96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie
    tel. 468 577 171, fax. 468 577 120
    REGON: 75014841400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radziejowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie szkół z terenu Gminy Radziejowice w pomoce i sprzęt do nauki w ramach Projektu pn.: KOMPETENTNI Z GMINY RADZIEJOWICE – II edycja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na zakupie, dostawie i montażu sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkół z terenu Gminy Radziejowice (Szkoła Podstawowa w Radziejowicach, Szkoła Podstawowa w Korytowie oraz Szkoła Podstawowa w Kulkówce Radziejowickiej). Zamówienie zostało podzielone na 7 odrębnych części tj: Część I - Wyposażenie pracowni matematycznych; Część II - Wyposażenie pracowni przyrodniczych; Część III - Wyposażenie pracowni biologicznych; Część IV - Wyposażenie pracowni chemicznych; Część V - Wyposażenie pracowni fizycznych; Część VI - Wyposażenie pracowni geograficznych; Część VII - Wyposażenie w sprzęt i specjalistyczne pomoce do indywidualnej pracy z uczniami SPEDU. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. transport zakupionych pomocy dydaktycznych oraz sprzętu wymienionego w załącznikach nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g (w zależności od tego, na którą część zamówienia składana jest oferta) do wskazanych pomieszczeń w szkołach podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Radziejowice (wg. potrzeb) tj.: a) Szkoła Podstawowa im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach do budynku przy ul. Kubickiego 3a, 96-325 Radziejowice, b) Szkoła Podstawowa im. Józefa Chełmońskiego w Kuklówce Radziejowickiej ul. Szkolna 30, 96-325 Kuklówka Radziejowicka c) Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A ul. Główna 3, 96-300 Korytów A. 2. rozładunek i rozpakowanie dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych, 3. wniesienie i ustawienie sprzętów i pomocy dydaktycznych w pomieszczeniach docelowych w szkołach podstawowych, o których mowa w pkt. 1. 4. usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem sprzętów i pomocy dydaktycznych, 5. po zakończeniu dostawy i montażu pozostawienie pomieszczeń, w należytym porządku i czystości, 6. termin dostawy Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym. Awizowanie dostawy winno być dokonane z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. 7. odbioru dostawy dokonywać będzie wyznaczony pracownik Zamawiającego w obecności pełnomocnika Wykonawcy. Wykonawca winien, podczas odbioru sporządzić odpowiedni „Protokół odbioru”, który zostanie podpisany przez wyznaczone osoby, dokonujące odbioru przedmiotu umowy. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 9. Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne. 11. Szczegółowe wymagania dla dostawy określono w Opisach przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g do SIWZ. 12. Wymienione w OPZ produkty (sprzęty i pomoce dydaktyczne) muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzeń zewnętrznych i nieużywane. 13. W sytuacji, jeśli zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Produkty lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać produkty i urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty lub urządzenia. Wykonawca oferując rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać się szczególną starannością przy składaniu oferty, aby udowodnić zamawiającemu spełnianie wymagań. Dlatego w ofercie należy złożyć wszystkie dokumenty, które wskazują na równoważność danego produktu. Należy przy tym pamiętać, iż dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. 14. Jeżeli dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia odnosiłaby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 15. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych. 16. Przed dostawą pomocy dydaktycznych Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu na dostarczane pomoce dydaktyczne, wymagane atesty, certyfikaty i znaki bezpieczeństwa lub świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, deklaracje zgodności pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 17. Dostawy sprzętów i pomocy dydaktycznych nastąpi w terminie maksymalnie 8 tygodni (56 dni kalendarzowych) od dnia podpisania umowy. 18. W terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy o realizację zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza (w każdej części zamówienia) zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu szczegółowej kalkulacji ceny zawierającej co najmniej: ceny jednostkowe netto i brutto, stawki podatku VAT oraz wartości brutto (cena jednostkowa x ilość x stawka podatku VAT) poszczególnych ofertowanych przez Zamawiającego sprzętów i pomocy dydaktycznych w ilościach i o parametrach zgodnych z OPZ. Łączna wartość brutto oferowanego asortymentu musi być tożsama z ceną brutto zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu oferty dla poszczególnej części zamówienia. Nie dopuszcza się rozbieżności w/w cen łącznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POLEGANIE NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument składany wraz z ofertą). 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.1 i ust. 2 pkt. 2.1. SIWZ. 6. Jednocześnie, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII ust. 2.2. – 2.4. SIWZ, na zasadach określonych w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach