Przetargi.pl
Doposażenie stanowisk egzaminacyjnych i pracowni zajęć praktycznych dla Zespołu Szkół Fototechnicznych.

Zespół Szkół Fototechnicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-044 Warszawa, ul. Spokojna 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 838 70 91 , fax. 22 838 91 69
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Fototechnicznych
    ul. Spokojna 13 13
    01-044 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 838 70 91, fax. 22 838 91 69
    REGON: 00019367700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fotospokojna.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie stanowisk egzaminacyjnych i pracowni zajęć praktycznych dla Zespołu Szkół Fototechnicznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego sprzęt: 6 zestawów: cyfrowy aparat fotograficzny pełnoklatkowy typu lustrzanka z obiektywem typu zoom, filtrem UV, torbą i kartą pamięci - szczegółową specyfikację zestawu określa p. IV. SIWZ. 6 sztuk statywów do aparatów fotograficznych z głowicą (szczegółową specyfikację określa p. IV. SIWZ). 6 sztuk zewnętrznych światłomierzy cyfrowych do światła ciągłego i błyskowego (szczegółową specyfikację określa p. IV. SIWZ). 7 stanowisk komputerowych: komputer PC z monitorem graficznym, systemem operacyjnym i tabletem graficznym (szczegółową specyfikację określa p. IV. SIWZ). Sprzęt komputerowy i fotograficzny musi być fabrycznie nowy i wolny od wad. Musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wskazania w odniesieniu do niektórych urządzeń znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszystkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarowe w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc, posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta / dostawcy lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te urządzenia. Będą one podlegały ocenie biegłego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Przedmiot zamówienia zawiera oprócz dostawy pełny min. 24-miesięczny serwis gwarancyjny obejmujący naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji. Jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa niż wymagana niniejszą SIWZ, wówczas Zamawiający przyjmuje gwarancję producenta. Koszty spedycji, montażu, ustawienia, serwisu gwarancyjnego, ponosi Wykonawca i rozlicza je poprzez wkalkulowanie w cenę oferty. Przedmiot zamówienia po dostarczeniu i ustawieniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego muszą być wolne od wad, w przeciwnym przypadku Zamawiający nie dokona odbioru. Przedmiot zamówienia musi posiadać zgodność z Polskimi Normami lub innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi dopuszczenia wyrobu do obrotu towarów, odpowiadać wymogom przeciwpożarowym, spełniać warunki BHP zgodne z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fotospokojna.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach