Przetargi.pl
Doposażenie sal dydaktycznych w budynku nr 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 24 w kompletne instalacje AV do projekcji multimedialnych

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2014-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie sal dydaktycznych w budynku nr 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 24 w kompletne instalacje AV do projekcji multimedialnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Doposażenie sal dydaktycznych w budynku nr 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 24 w kompletne instalacje AV do projekcji multimedialnych obejmujące swym zakresem: 1) Wykonanie niezbędnych przeróbek/doposażenia instalacji elektrycznej w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej. 2) Dostawę wszystkich urządzeń i elementów składowych systemów AV do projekcji multimedialnych, zgodnych ze specyfikacją techniczną zawartą w dokumentacji projektowej. 3) Rozmieszczenie i zamontowanie wszystkich elementów zgodnie z projektem wykonawczym i faktyczną aranżacją poszczególnych pomieszczeń. 4) Zaprogramowanie i konfiguracja układów sterowania dla wykonanych systemów projekcyjnych na salach. 5) Podłączenie wszystkich urządzeń multimedialnych do wykonanej instalacji oraz uruchomienie systemów. 6) Przeprowadzenie kalibracji i niezbędnych ustawień urządzeń oraz przeprowadzenie wszystkich wymaganych testów, potwierdzających poprawność działania systemów, właściwą konfigurację układów sterowania oraz osiągnięcia zakładanej funkcjonalności systemów AV. 7) Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej dla wykonanych systemów AV do projekcji multimedialnych oraz wszystkich przenośnych elementów koniecznych do obsługi systemów AV. 8) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i warunków poprawnej eksploatacji systemów AV. 2. Warunki dostawy wymagane przez Zamawiającego 1) Wszystkie dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wszystkim warunkom szczegółowych specyfikacji technicznych, zawartych w projekcie wykonawczym. 2) Wszystkie dostarczane urządzenia w ramach każdej instalacji AV muszą być ze sobą kompatybilne i zapewniać bezkonfliktową współpracę każdego systemu. 3) Wykonane systemy projekcyjne muszą być ujednolicone dla wszystkich sal objętych zamówieniem, z jednoczesnym dostosowaniem instalacji do indywidualnej specyfiki i parametrów poszczególnych sal dydaktycznych (pogrupowanie sal na 3 grupy oznaczone jako: A, B i C, zgodnie z informacją zawartą w projekcie wykonawczym), tzn: a) Wszystkie projektory multimedialne (zarówno długoogniskowe jak i krótkoogniskowe) będące składowymi elementami systemów AV muszą pochodzić od jednego producenta i umożliwiać alternatywną obsługę serwisową wszystkich projektorów za pomocą jednego centralnego pilota (standardowy pilot dołączany do projektora) oraz zapewniać bieżące monitorowanie w czasie rzeczywistym podstawowych parametrów pracy projektora za pośrednictwem sieci LAN. b) Wszystkie ekrany elektryczne, będące składowymi elementami systemów AV muszą pochodzić od jednego producenta i umożliwiać alternatywną obsługę serwisową wszystkich ekranów za pomocą jednego centralnego pilota (standardowy pilot dołączany do ekranu). c) Systemy AV dedykowane do współpracy z tablicami interaktywnymi muszą umożliwiać kompatybilną współpracę z zamontowanymi już w salach tablicami (tablice firmy SMART model: SB 685). d) Wszystkie systemy transmisji sygnału w poszczególnych instalacjach AV powinny zostać wykonane w ujednolicony sposób (w oparciu o ujednolicone urządzenia transmisyjne dla każdego systemu na wszystkich salach objętych zamówieniem). e) Klawiaturowy system sterowania systemami AV (na salach w których został zaprojektowany) musi zostać zaprogramowany w ujednolicony sposób i posiadać taką sama funkcjonalność dla każdej Sali objętej zamówieniem. 3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi a) na wykonane prace montażowe i instalacyjne: 5 lat, liczony od daty końcowego odbioru robót b) na dostarczone i zamontowane urządzenia:- 5 lat, liczony od daty końcowego odbioru robót 4. Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłej sprawności systemów projekcyjnych AV Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił niezawodność pracy wykonanych systemów AV zachowując w okresie gwarancji następującą obsługę serwisową wykonanych instalacji: a) czas reakcji serwisu na zgłoszenie o awarii (potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, informacja o zakresie podejmowanych działań serwisowych) - parametr określany w dalszej części SIWZ jako składowa SA - Zamawiający wymaga, aby reakcja serwisu następowała niezwłocznie po zgłoszeniu awarii (czas reakcji serwisu nie może przekroczyć 1 godziny od chwili zgłoszenia); b) czas przyjazdu serwisu na miejsce i przeprowadzenia stosownej diagnozy pracy systemów - parametr określany w dalszej części SIWZ jako składowa SB- Zamawiający wymaga, aby przyjazd serwisu w celu dokonania diagnozy odbywał się niezwłocznie po zgłoszeniu awarii (czas przyjazdu nie może przekroczyć 6 godzin od chwili zgłoszenia); c) czas naprawy awarii/ usunięcia ewentualnych usterek - parametr określany w dalszej części SIWZ jako składowa SC- Zamawiający wymaga, aby naprawa awarii/usterek wykonywana była niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia (czas naprawy awarii/ usunięcia usterek nie może przekroczyć 12 godzin od chwili zgłoszenia, przy czym zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac serwisowych w porze nocnej, tzn. w godzinach: 22.00-6.00); d) czas zamontowania tymczasowych urządzeń zastępczych - parametr określany w dalszej części SIWZ jako składowa SD- w przypadku gdy czas naprawy awarii przekroczy 12 godzin lub gdy konieczne czynności serwisowe wymagać będą specjalistycznych testów urządzeń poza miejscem montażu instalacji AV Zamawiający wymaga montażu tymczasowych urządzeń zastępczych, które zapewnią pełną funkcjonalność systemów AV w okresie przeprowadzania czynności serwisowych - czas montażu takich urządzeń nie może przekroczyć 12 godzin od chwili zgłoszenia awarii. Oferowane czasy SA, SB, SC i SD należy podać w pełnych godzinach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ( zawierający przedmiary oraz wymogi dotyczące sprzętu, jego montażu i uruchomienia) . Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy - złącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000.00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oferowane warunki świadczenia usług serwisowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach