Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
- Data zamieszczenia: 2015-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Monte Cassino 8 8
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
REGON: 81050658600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie pomieszczeń archiwum miejskiego w regały składowe w budynku przy ul. Wyspiańskiego 35c w Świnoujściu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania części prac związanych z doposażeniem pomieszczeń archiwum miejskiego w regały składowe w budynku przy ul. Wyspiańskiego 35c w Świnoujściu Zakres prac obejmuje: 1) Zakup, dostawę i montaż regałów jezdnych oraz stacjonarnych w celu doposażenia pomieszczeń archiwum miejskiego 2. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia i prac nieujętych w dokumentacji, a przewidziane do wykonania określa załącznik nr 1. do SIWZ - Zakres rzeczowy zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia określa część dokumentacji projektowej będący załącznikami nr 9, 10 i 11 do SIWZ w formacie PDF. 1) projekt budowlano - wykonawczy wykonany przez Pracownię Architektoniczną Zbigniew Mike ul. B Zaleskiego 33, 70-495 Szczecin; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391311000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wnoszone jest jedno wadium. W formie pieniężnej należy wnieść w terminie do dnia 21/09/2015 r. do godziny 0815 decyduje termin wpływu środków do rachunek bankowy Zamawiającego. W innej formie należy złożyć w terminie do dnia 21/09/2015 r. w Siedzibie Zamawiającego pok. 22 do godz. 0815. 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: z adnotacją WADIUM-przetarg - dostawa i montaż regałów w archiwum UM Świnoujście w budynku położonym przy ul. Wyspiańskiego 35 C w Świnoujściu nr konta bankowego Zamawiającego: PEKAO SA O Świnoujście nr 63 1240 3914 1111 0000 3088 5813, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. , Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium może być wniesione w jednej z ww. form. 4. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie Gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta gwarancji), 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczył swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 14. W ofercie należy wskazać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych dla Odzialu ZUS w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych w nowo wybudowanym budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku przy ul. Bohaterów Warszawy 42.
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do pomieszczeń nr 2,34 oraz wykonanie podłóg żywicznych w budynku archiwum Oddział w Międzyzdrojach os. Biała Góra nr 7B.
Dodano: 2015-08-10 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA PN. BUDOWA I WYPOSAŻENIE OBIEKTU BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ GMINY WOLIN W WOLINI - ETAP I, DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO I POZOSTAŁEGO RUCHOMEGO
Dodano: 2014-09-04 - Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych zintegrowanych systemów do zarządzania i przechowywania dokumentów
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów jezdnych i stacjonarnych służących do przechowywania dokumentów dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie
Dodano: 2013-10-31 - Dostawa regałów przesuwnych wraz z montażem dla potrzeb archiwum do nowobudowanego skrzydła budynku głównego Szpitala Zdunowo w ramach realizacji projektu RPO WZ nr: RPOWZ_7.3.1_2009_001_PU_6_08 pn.: Rozbudowa części środkowej budynku głównego wraz z dostosowaniem oddziałów chirurgicznych do wymogów fachowo-sanitarnych w Specjalistycznym Szpitalu im. prof. A. Sokołowskiego w Szczecinie - Zdunowie o łącznym zasobie 2000 metrów bieżących półek użytkowych.
Dodano: 2013-06-04 - Wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych do pomieszczeń archiwum w Sądzie Rejonowym w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34. Znak sprawy ZP/SO/16/2011.
Dodano: 2011-10-31 - Dostawę i montaż magazynowych regałów jezdnych do archiwów Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2009-09-15 - Zakup szaf na dokumenty do pomieszczeń archiwum Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
Dodano: 2009-08-28