Przetargi.pl
Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w gminie Osiek

Gmina Osiek ogłasza przetarg

  • Adres: 28-221 Osiek, ul. Rynek 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8671203 , fax. 015 8671232
  • Data zamieszczenia: 2014-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek
    ul. Rynek 1 1
    28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8671203, fax. 015 8671232
    REGON: 00053481300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osiek.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w gminie Osiek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w ramach projektu - Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy czterech szkołach podstawowych w gminie Osiek współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Osiek wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 2. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień. 30236000-2 - różny sprzęt komputerowy, 31710000-6 - sprzęt elektroniczny, 32320000-2 - sprzęt telewizyjny i audiowizualny, 39713430-6 - odkurzacze, 48190000-6 - pakiety oprogramowania edukacyjnego, 39161000-8 - meble przedszkolne, 39150000-8 - różne meble i wyposażenie, 39515410-2 - rolety wewnętrzne, 44100000-7 - artykuły łazienkowe i kuchenne, 44411000-4 - wyroby sanitarne 30190000-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe 39162100-6 - pomoce dydaktyczne 39221000-7 - sprzęt kuchenny 3. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: CZĘŚĆ NR 1 - DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ 1) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Suchowoli - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, 2) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Pliskowoli - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. 3) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Ossali - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. 4) Dostosowanie pomieszczeń w PSP w Szwagrowie -dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, CZĘŚĆ NR 2 - WYPOSAŻENIE 1) Zakup wyposażenia do PSP w Suchowoli - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup artykułów plastycznych, - - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową. 2) Zakup wyposażenia do PSP w Pliskowoli - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych -zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup artykułów plastycznych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową. 3) Zakup wyposażenia do PSP w Ossali -zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup rolet okiennych, -zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych. 4) Zakup wyposażenia do PSP w Szwagrowie - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup mebli i wyposażenia, - zakup rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup artykułów plastycznych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. CZĘŚĆ NR 3 - SPRZĘT ICT, AUDIOWIZUALNY, TABLICE INTERAKTYWNE Z OPROGRAMOWANIEM, KSEROKOPIARKI 1) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Suchowoli, 2) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Pliskowoli, 3) Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki dla PSP w Ossali, 4) Zakup sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem dla PSP w Szwagrowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. Nr 2 do SIWZ. 4. Wszystkie dostarczone materiały, pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji 24 miesiące oprócz zabawek i artykułów biurowych. Miejsce dostawy - w/w szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwwbip.osiek.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach