Przetargi.pl
Doposażenie i modernizacja placu zabaw dla dzieci służącego propagowaniu wśród dzieci zdrowego stylu spędzania wolnego czasu. Lokalizacja placu zabaw w Parku Hallera A. Przestrzeń wspólna - strefa integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie i modernizacja placu zabaw dla dzieci służącego propagowaniu wśród dzieci zdrowego stylu spędzania wolnego czasu. Lokalizacja placu zabaw w Parku Hallera A. Przestrzeń wspólna - strefa integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013r., poz. 907 z póz. zm. ) o wartości zamówienia poniżej 5 186.000,00 EUR II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Plac zabaw podzielony będzie na 3 strefy zgodnie z PT: - pierwsza strefa z nawierzchnią syntetyczną, metalowymi urządzeniami zabawowymi przeznaczona dla dzieci najmłodszych; - druga strefa z nawierzchnią syntetyczną, metalowymi urządzeniami zabawowymi przeznaczona dla dzieci w średnim wieku; - trzecia strefa z nawierzchnią żwirową i urządzeniami linarnymi oraz wspinaczkowymi przeznaczona dla dzieci najstarszych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. W zakresie robót budowlanych: - wykonanie nawierzchni syntetycznej, dwuwarstwowej, na podbudowie z kruszyw w dwóch strefach placu zabaw; - wykonanie nawierzchni żwirowej przepuszczalnej w trzeciej strefie placu zabaw; - wykonanie nawierzchni komunikacyjnej z kostki betonowej; - wykonanie ogrodzenia metalowego systemowego. 2.2. W zakresie dostawy i montażu urządzeń - dostawa i montaż metalowych i linarnych urządzeń zabawowych, ławek, koszy na odpady oraz stojaków na rowery. 2.3. Nawierzchnia syntetyczna wylewana, dwuwarstwowa bezspoinowa, przepuszczalna dla wody ułożona na podbudowie z kruszyw powinna spełniać normę PN-EN 1177:2009 lub równoważne. 2.4. Konstrukcja nośna urządzeń zabawowych wykonana z metalu. Elementy pełne, wypełniające oraz dachy wykonane z płyty HDPE. Podesty, schody z drewna impregnowanego, pochylnie wspinaczkowe ze sklejki wodoodpornej, szalunkowej, łańcuchy ze stali ocynkowanej lub nierdzewnej. Ślizgi zjeżdżalni wykonane ze stali nierdzewnej. Elementy metalowe uchwytów, rurek i poręczy powinny być wykonane ze stali ocynkowanej i malowane proszkowo. 2.5. Urządzenia linarne powinny być wykonane z lin polipropylenowych o gr min. 16 mm z rdzeniem stalowym połączonych elementami ozdobnymi. 2.6. Wszystkie urządzenia powinny być osadzone w gruncie w fundamencie betonowym za pomocą kotew ze stali ocynkowanej lub nierdzewnej. 2.7. Wszystkie urządzenia zabawowe i linarne powinny posiadać certyfikaty zakładów kontroli jakości i bezpieczeństwa (TUV, COBRABiD) potwierdzające zgodność tych urządzeń z normą PN-EN 1176:2009 lub równoważne. 2.8. Stojaki na rowery powinny być wykonane z wygiętej rury ze stali ocynkowanej ogniowo, osadzony na fundamencie betonowym. 2.9. Ławki aluminiowo drewniane zamontowane na fundamencie betonowym zgodnie z instrukcją producenta. 2.10 Kosz na śmieci wykonany z blachy stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo o pojemności 80 l. Zamontowany na fundamencie betonowym zgodnie z instrukcją producenta. 3. Roboty należy zrealizować na podstawie : 3.1. dokumentacji technicznej i przedmiarów robót 3.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 3.3.wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy 3.4. zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. 4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 4.1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.); 4.2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). 5. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym : 5.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 5.2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 6.1. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę niż nie mniejszą niż 100.000, 00 zł (słownie :sto tysięcy złotych). 6.2. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w całym okresie obowiązywania umowy. 7. Gwarancja i rękojmia 7.1. Wykonawca winien udzielić 60 miesięcy gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy . W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. W ramach gwarancji Zamawiający wymaga przeprowadzenia corocznego przeglądu stanu technicznego przedmiotowego obiektu. 7.2. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli rękojmi na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. 8.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna - załącznik nr 8 do SIWZ. 9. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy na zasdach okreslonych w pkt. 11 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach