Przetargi.pl
Dom Studencki nr 2 i nr 3 Politechniki Poznańskiej. Remont węzłów sanitarnych.

Politechnika Poznańska ogłasza przetarg

  • Adres: 60-965 Poznań, Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6653538 , fax. 61 6653738
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Poznańska
    Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5 5
    60-965 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6653538, fax. 61 6653738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dom Studencki nr 2 i nr 3 Politechniki Poznańskiej. Remont węzłów sanitarnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace projektowe, roboty budowlane, instalacyjne i montażowe określone następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot zamówienia: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Dodatkowe przedmioty zamówienia: 45000000-8 - Roboty budowlane 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45214410-7 - Roboty budowlane w zakresie politechnik 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących 45442100-8 - Roboty malarskie 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331210-1 - Instalowanie wentylacji 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 71000000-9 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury i inżynierii 71220000-6 - Usługi projektowe 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: realizację zadania pn. Dom Studencki nr 2 i nr 3 Politechniki Poznańskiej. Remont węzłów sanitarnych. 2.1. Przedmiot zamówienia składa się z części: 2.1.1. Część projektowa - sporządzenie dokumentacji wykonawczej dotyczącej remontu wybranych węzłów sanitarnych i instalacji je obsługujących, w Domu Studenckim nr 2 (DS2) i nr 3 (DS3) Politechniki Poznańskiej. Dokumentacja wykonawcza remontu wybranych węzłów sanitarnych i instalacji je obsługujących w Domu Studenckim nr 2 (DS2) i nr 3 (DS3) zawierać musi obliczenia, dobory poszczególnych elementów, zestawienie materiałów, rysunki wykonawcze warsztatowe oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru prac instalacyjnych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami formalno-prawnymi z nich wynikającymi: 4 egzemplarze w formie papierowej i 4 egzemplarze w formie elektronicznej, zawierające: 2.1.1.1. Dokumentację wykonawczą dotyczącą instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej węzłów sanitarnych (4 linie wentylacyjne) 2.1.1.2. Dokumentację wykonawczą dotyczącą instalacji grzewczych (obiegi CT - zasilanie nagrzewnic central wentylacyjnych) 2.1.1.3. Dokumentację wykonawczą dotyczącą instalacji elektrycznych wewnętrznych (zasilanie central wentylacyjnych) 2.1.1.4. Dokumentację wykonawczą dotyczącą aparatury kontrolno-pomiarowej (AKPiA) oraz systemów sterowania 2.1.1.5. Dokumentację wykonawczą dotyczącą topologii sieci oraz integracji wszystkich modernizowanych instalacji i urządzeń do istniejącego systemu nadrzędnego BMS 2.1.2. Część realizacyjna - składająca się z wykonania wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych oraz realizacji dostaw wraz z zainstalowaniem wszystkich niezbędnych elementów, urządzeń wykonawczych, pomiarowych, elementów AKPiA oraz układów sterowania wraz z programami i algorytmami sterowania na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego Dokumentacji Wykonawczej. Roboty dotyczące instalacji wentylacji mechanicznej należy zrealizować w oparciu o materiały przetargowe, w tym przekazane przez Zamawiającego projekty koncepcyjne instalacji. Roboty ogólnobudowlane należy prowadzić w oparciu o materiały przetargowe (STWiOR, przedmiary, rysunki itp.) i na bieżąco uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego na podstawie wizji lokalnych, spotkań koordynacyjnych i rysunków roboczych. Technologia i miejsce wykonania otworowania istniejących przegród budynku (np. stropy, ściany konstrukcyjne) wymaga uzyskania przez Wykonawcę pisemnego zatwierdzenia (uzgodnienia) projektu przez uprawnionego projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wszystkie pozostałe roboty należy prowadzić w oparciu o materiały przetargowe i opracowaną na ich podstawie przez Wykonawcę oraz zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację wykonawczą. Wykonawca niniejszego zadania zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu umowy opisanego w materiałach przetargowych w sposób kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma on służyć. 2.1.3. Wykonawca musi również dostarczyć: 2.1.3.1. Harmonogram rzeczowo-finansowy dla całego zadania. 2.1.3.2. Raporty z przeprowadzonych badań i pomiarów wymaganych przez szczegółowe zapisy PFU. 2.1.3.3. Wszelkie administracyjne i formalno-prawne decyzje i uzgodnienia związane z realizacją zadania opisanego w SIWZ. 2.1.3.4. Dokumentację powykonawczą w 4 egzemplarzach w formie papierowej i 4 egzemplarzach w formie elektronicznej, zawierającą wszystkie wprowadzone w trakcie realizacji zadania zmiany i uzupełnienia do wszystkich branżowych projektów wykonawczych oraz wykonane na potrzeby wykonawcze wszystkie rysunki i schematy. Dokumentacja powykonawcza musi zawierać deklaracje zgodności, instrukcje obsługi i konserwacji dla wszystkich zrealizowanych na obiekcie systemów oraz zastosowanych urządzeń. 2.1.3.5. Instrukcje użytkowania wraz z opisem zrealizowanych algorytmów sterowania. 2.1.3.6. Certyfikaty gwarancyjne wystawione Zamawiającemu przez Wykonawcę na wszystkie wykonane urządzenia oraz instalacje zrealizowane zgodnie z projektami wykonawczymi. 2.1.3.7. Świadectwa jakości, certyfikaty oraz świadectwa wykonanych prób i atesty na zastosowane i wbudowane prefabrykaty, materiały i urządzenia. 2.1.3.8. Wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę badań, a w szczególności protokoły odbioru robót branżowych objętych zamówieniem. 2.1.3.9. Weryfikacja części projektowej, wykonawczej i powykonawczej Przedmiot zamówienia podczas trwania całej Inwestycji na wszystkich etapach wymagać będzie weryfikacji branżowej ze strony Zamawiającego. Przedstawicielami Zamawiającego w zakresie merytoryczno-organizacyjnym przy realizacji przedmiotu zamówienia są: Zarządzający Projektem (ZP) oraz Zespół Weryfikatorów branżowych (ZW). Szczegółowy skład osobowy ZW dla każdej z branż oraz ZP przedstawiony zostanie Wykonawcy po podpisaniu umowy. 2.1.3.9.1. Zakres weryfikacji Weryfikacji technicznej ze strony ZW i ZP podlega cały proces realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przede wszystkim opracowywanie dokumentacji, wykonawstwo i uzyskiwanie pozwoleń oraz odbiory. Każdy element składowy dokumentacji przedmiotu zamówienia opracowywany przez Wykonawcę (projekt wykonawczy, projekt powykonawczy jak również operaty, opinie, analizy, raporty z badań i pomiarów, karty zatwierdzeń materiałowych, harmonogramy, kosztorysy, dokumenty formalne itp.) podlega procedurze weryfikacji, oceny i zatwierdzenia przez ZW i ZP. 2.1.3.9.2. Kryteria ocen Zgodność lub niezgodność z wszelkimi wymogami i wytycznymi Zamawiającego przekazanej przez Wykonawcę dokumentacji stwierdzona zostaje przez Weryfikatora branżowego i ZP w formie raportu. Raporty uwag będące efektem weryfikacji, przekazywane będą przez Weryfikatorów i ZP do Wykonawcy w formie elektronicznej na wskazane adresy e-mail. Obowiązująca skala ocen przy realizacji przedmiotu zamówienia jest następująca: a) Ocena A - element dokumentacji BEZ UWAG. Dokumentacja zaakceptowana przez Weryfikatora / ZP ze strony Zamawiającego do realizacji na budowie. Finalnie wszystkie elementy dokumentacji przedmiotu zamówienia muszą uzyskać ocenę A, ażeby możliwe było zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia. b) Ocena B - element dokumentacji Z UWAGAMI. Lista uwag przekazywana w postaci raportu branżowego Weryfikatora. Dokumentacja warunkowo zaakceptowana przez Weryfikatora / ZP ze strony Zamawiającego - realizowane mogą być wyłącznie elementy nie objęte uwagami w raporcie. Po usunięciu usterek w dokumentacji zgodnie z raportem, Wykonawca przekazuje kolejną rewizję danego elementu dokumentacji do ponownej weryfikacji w celu uzyskania oceny A. Realizacja elementów z oceną B skutkować będzie wstrzymaniem budowy przez Zamawiającego. c) Ocena C - element dokumentacji oceniony NEGATYWNIE Z UWAGAMI wg raportu. Dokumentacja w całości niezaakceptowana przez Weryfikatora - konieczność ponownego opracowania z uwzględnieniem uwag z raportu branżowego Weryfikatora. Realizacja elementów z oceną C skutkować będzie wstrzymaniem budowy przez Zamawiającego. Każda uwaga dotycząca elementu dokumentacji z oceną inną niż A wymaga pisemnego zajęcia stanowiska przez Wykonawcę. Wyjaśnienia i odpowiedzi na uwagi Weryfikatora Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Weryfikatorowi branżowemu i ZP w formie pisemnej, a bezzwłocznie po otrzymaniu raportu w formie elektronicznej drogą mailową. Wystawienie oceny A dla określonego elementu dokumentacji nie uniemożliwia Weryfikatorowi i ZP zgłaszania w terminie późniejszym kolejnych uwag do tej dokumentacji. Terminy weryfikacji ustalane będą na bieżąco, w każdej z branż odrębnie. 2.1.3.9.3. Opis procedury Dokumentacja dotycząca danej branży podlega w pierwszej kolejności weryfikacji i ocenie ze strony Weryfikatora branżowego (członek ZW). W przypadku pozytywnej oceny (A) wystawionej przez Weryfikatora branżowego, oznaczającej zatwierdzenie bez uwag, dokumentacja przedstawiona zostaje do ostatecznego zaakceptowania przez ZP. Pozytywna ocena ZP (A) zwalnia dany element dokumentacji do realizacji. Przekazanie elementu dokumentacji odpowiedniemu Weryfikatorowi branżowemu musi nastąpić z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do terminu rozpoczęcia realizacji prac objętych niniejszą dokumentacją. Termin rozpoczęcia realizacji danych prac wynika z harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Negatywna ocena dokumentacji (C) lub uwagi do części dokumentacji (ocena B) mogą spowodować wydłużenie procesu opracowywania dokumentacji i ewentualne wstrzymanie prac, co Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy opracowywaniu harmonogramu. W żadnym przypadku jednak sytuacja ta nie może wpłynąć na terminowość realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio rozplanować wszelkie terminy, mając na uwadze proces weryfikacji opisany w niniejszym punkcie. W celu skrócenia procesu weryfikacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco informować Zamawiającego o postępie prac, przyjmowanych założeniach i rozwiązaniach technicznych itp. Ponadto wymagane jest również regularne przeprowadzanie koordynacji branżowych i międzybranżowych, dotyczących konkretnych etapów i elementów realizacji przedmiotu zamówienia, w których uczestniczyć będą przedstawiciele Wykonawcy i Weryfikatorzy branżowi. Akceptacja (ocena A) udzielona przez ZW nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za poprawność merytoryczną i prawną przyjętych rozwiązań. W przypadku ujawnienia niezgodności z prawem i obowiązującymi przepisami wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za te nieprawidłowości. Wykonawca ma obowiązek informować z wyprzedzeniem odpowiedniego weryfikatora branżowego o planowanych odbiorach i badaniach. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ZW możliwość obecności w odbiorach. W przypadku braku informacji ZW ma prawo domagać się powtórzenia odbiorów w jego obecności. Wszelkie ustalenia w ramach procesu muszą mieć formę pisemną (dokumentacja projektowa, raporty, notatki służbowe itd.). 2.1.3.9.4. Forma przekazywania materiałów do weryfikacji Wszystkie materiały do weryfikacji przez ZW należy przekazywać w formie papierowej i elektronicznej. Formę elektroniczną (edytowalna - np. *.doc, *.xls, *.dwg) Wykonawca przekazuje wraz z raportem z postępu prac zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem realizacji zadania. 2.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: - Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) - Instalacje - Załącznik nr 8 do SIWZ, - Projekty koncepcyjne instalacji wentylacji mechanicznej węzłów sanitarnych DS2 i DS3 - Załączniki nr 9 i 9a do SIWZ. SIWZ oraz wszystkie załączniki do SIWZ należy czytać łącznie, a w przypadku pytań lub wątpliwości zwrócić się o wyjaśnienia do Zamawiającego. W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz pozostałymi załącznikami technicznymi, wiążące są zapisy zamieszczone w Programie funkcjonalno-użytkowym. Dokumentacje w wersji elektronicznej należy sporządzić zgodnie z wytycznymi Zamawiającego określającymi wymagania dla podmiotów uczestniczących w postępowaniach udzielenia zamówienia publicznego w zakresie formatów dokumentacji elektronicznej (Załącznik nr 7a: Formaty dokumentacji elektronicznej. Wersja 2009020602). 3. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Opis stanu istniejącego Niniejsza specyfikacja dotyczy remontu węzłów sanitarnych - natrysków w Domu Studenckim nr 2 Politechniki Poznańskiej, zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 26 i w Domu Studenckim nr 3 Politechniki Poznańskiej, zlokalizowanym w Poznaniu przy ulicy Kórnickiej 3. Obiekty są działającymi domami studenckimi, co należy brać pod uwagę przy prowadzeniu prac budowlanych i instalacyjnych. Prace remontowe dotyczą pomieszczeń sanitarnych (natrysków z WC i pralni) w segmencie budynku A i B, na kondygnacjach 0, +1, +2 i +3 - w sumie 9 węzłów. Niniejsze pomieszczenia są aktualnie działającymi węzłami sanitarnymi. Pomieszczenia, których dotyczy zadanie, w formie rysunkowej przedstawiają Załączniki nr 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu: - robót rozbiórkowych i otworowania przegród, - remontu ogólnobudowlanego węzłów sanitarnych, - instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, - instalacji grzewczej dla zasilania nagrzewnic wentylacyjnych, - instalacji elektrycznej dla zasilania central wentylacyjnych, - instalacji AKPiA dla wentylacji, - integracji wszystkich systemów i urządzeń z istniejącym nadrzędnym systemem BMS. Zadanie obejmuje dostawy materiałów i urządzeń oraz roboty budowlane i instalacyjne opisane szczegółowo w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 4. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Kryteria równoważności ustalone zostaną w razie konieczności przez Zamawiającego i wymagają weryfikacji oraz akceptacji ze strony Zamawiającego przed przystąpieniem Wykonawcy do realizacji zadania. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi załączyć do oferty specyfikację oferowanych robót, technologii, materiałów, urządzeń i osprzętu do oferty, z wyszczególnieniem elementów (robót, technologii, materiałów, urządzeń i osprzętu) innych (równoważnych) niż wymagane przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach, wyraźnie wskazując różnice, które powinny być jednoznacznie zaznaczone na egzemplarzu specyfikacji technicznej (np. przez pogrubienie lub podkreślenie propozycji równoważnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP): Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium 2.1 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Politechniki Poznańskiej do Banku Zachodniego WBK VI Oddział w Poznaniu na nr konta: 02 1090 1362 0000 0000 3601 7895 z dopiskiem: Wadium w przetargu na: Dom Studencki nr 2 i nr 3 Politechniki Poznańskiej. Remont węzłów sanitarnych. b) Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego, tj. Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej - Curie 5, 60 - 965 Poznań, Budynek Rektoratu, pokój 205 - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. c) Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5) W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 6. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.put.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach