Przetargi.pl
Dokończenie robót modernizacyjnych budynku Domu Kultury w Wolicy

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie robót modernizacyjnych budynku Domu Kultury w Wolicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje dokończenie i wykonanie robót modernizacyjnych budynku Domu Kultury w Wolicy o kubaturze około 6000 m3 i powierzchni zabudowy około 633 m2, a w szczególności roboty: 1. Roboty polegające na dokończeniu zadania 1.1. Termomodernizacja elewacji 1.2. Roboty zewnętrzne 1.3. Budowa windy towarowo - osobowej 1.4. Modernizacja pomieszczeń na parterze a) przedsionek b) klatka schodowa c) hol d) pomieszczenie 3 e) pomieszczenie 4 + 6 + korytarz +WC 1.5. Wyposażenie pomieszczeń na parterze Uwaga: Wszystkie pomieszczenia na piętrze zabudowa g-k pionów c.o. 1.6. Modernizacja pomieszczeń na piętrze a) sala bankietowa b) hol c) szatnia d) pomieszczenie przy schodach 1.7. Wyposażenie pomieszczeń na piętrze Uwaga: Wszystkie pomieszczenia na piętrze: uzupełnienie silikonu przy narożach ceramiki ściennej - pomieszczenia kuchenne i ich zaplecza 1.8. Modernizacja instalacji elektrycznej i odgromowej 2. Roboty naprawcze 2.1. Pomieszczeń na parterze a) pomieszczenie 1 b) pomieszczenie 2 + WC c) korytarz - klatka schodowa ewakuacyjna d) zaplecze przy garażu - korytarz, biuro, schowek, WC e)pomieszczenie garaż + warsztat 2.2. Pomieszczeń na piętrze a) zaplecze kuchenne b) sala bankietowa Uwaga: W pomieszczenia na parterze i na piętrze wszystkie odpływy podłogowe należy oczyścić, udrożnić i zamontować nowe z kratkami o wym. około 10x10 cm 3. Roboty pozostałe 3.1. Pomieszczeń na parterze a) pomieszczenie 1 + 2 + 3 + biuro b) pomieszczenie przedsionek c) pomieszczenie 3 - hol d) toalety przy schodach i holu e) pomieszczenie 4 + 6 + korytarz + WC f) pomieszczenie wentylatorni g) klata schodowa ewakuacyjna 3.2. Pomieszczeń na piętrze a) przygotowalnia 1 i 2 + chłodnia + zmywalnia b) WC zaplecza kuchennego c) WC przy holu 4. Roboty zewnętrzne II. W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do: a) Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem n/n specyfikacji, projektami technicznymi, wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i wymogami SIWZ i umowy, b) Wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 /. c) Poniesienia wszelkich kosztów eksploatacyjnych i bieżących związanych z użyciem wody, energii elektrycznej, gazu i ogrzewania (c.o. i c.w.) przejętego obiektu od momentu przekazania do momentu oddania. Przejęcie - przekazanie obiektu odbędzie się w porozumieniu z Użytkownikiem gdzie zostanie sporządzona umowa trójstronna dot. poniesienia kosztów i opłat za media zawierającej stan liczników.. d) Usunięcia wszystkich ewentualnych kolizji występujących w trakcie realizacji robót i pokrycia kosztów z tym związanych, e) Prowadzenia prac w sposób nie utrudniający korzystania z pomieszczeń (garaży) O.S.P. w Wolicy. f) Ponoszenia odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne, g) Ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia, h) Stosowanie technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia i natężenia hałasu. i) Przedstawienia szczegółowych informacji dotyczących zamawiania lub wydobywania materiałów oraz przedkładania odpowiednich aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji lub świadectw badań laboratoryjnych oraz próbek do zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru przed wbudowaniem. j) Po zakończeniu prac teren winien być uporządkowany i doprowadzony do stanu pierwotnego, k) Wypłaty odszkodowań za zniszczenia powstałe podczas realizacji robót, l) Opracowania i przedłożenia, w porozumieniu z dostawcami technologii poszczególnych zakresów dzieła, w ramach dokumentacji odbiorowej, instrukcji użytkowania obiektu, w rozbiciu na poszczególne branże oraz zapewnić niezbędne szkolenia i instruktaże, wraz z pokazem i przetestowaniem wszystkich uzgodnionych elementów. Instrukcja powinna zawierać opis pracy instalacji, nastawy, opis typowych stanów awaryjnych, sposób postępowania w stanach awaryjnych, wytyczne eksploatacyjne i przeglądowe, specyfikacja warunków niezbędnych dla uzyskania pełnych gwarancji. Instrukcja branży budowlanej powinna zawierać wytyczne eksploatacyjne oraz sposoby i częstotliwość konserwacji zastosowanych materiałów i technologii. m) Wykonania w dwóch egzemplarzach w formie papierowej wykazu ilościowego i wartościowego elementów oraz zamontowanych urządzeń i przekazania Zamawiającemu w terminie najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót. n) Wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej dla wszystkich branż w ilości 2 egzemplarzy (łącznie ze spisem przekazywanych dokumentów z podziałem na poszczególne branże) na koszt Wykonawcy. o) Wykonania szkoleń w zakresie obsługi windy. p) Uzyskanie decyzji (świadectwa, dokumentu) dopuszczenia windy do użytkowania przez wymagane instytucje (m. in. Urząd Dozoru Technicznego). q) Materiały z rozbiórki (w tym wyposażenie ruchome)oraz urządzenia nadające się do ponownego użycia należą do Zamawiającego. Wykonawca materiały te zdemontuje, oczyści i zeskładuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Transport i rozładunek tych elementów na odległość do 10 km jest po stronie Wykonawcy. Wszystkie zdemontowane rzeczy należy spisać i przedstawić Zamawiającemu. Pozostałe materiały z rozbiórki, nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca wywiezie i zagospodaruje we własnym zakresie. Jakość materiałów i robót. 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, zakresem określonym w SIWZ dokumentacji projektowej i STWiORB opisującym przedmiot zamówienia, z materiałów własnych o parametrach technicznych nie gorszych niż proponowane w SIWZ, najwyższej jakości. Zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623) to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi jak również spełniać, co najmniej wymogi określone w SIWZ, dokumentacji projektowej i STWiORB. Roboty, surowce i użyte materiały będą zgodne z SIWZ, dokumentację projektową, STWiORB, rysunkami technicznymi, pomiarami geodezyjnymi, makietami, próbkami, wzorami i innymi wymogami zawartymi w Umowie, oraz będą przechowywane do dyspozycji Strony Zamawiającej lub Inspektora Nadzoru przez okres realizacji w celu identyfikacji. 2. Wszystkie wbudowywane materiały stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wszystkie elementy i materiały winny być najwyższej jakości, I klasy I gatunku. Zamawiający nie dopuszcza wbudowania elementów i użycia materiałów niespełniających w/w założenia. Wskazane w STWIORB parametry dla klas i gatunków gorszych/niższych niż I są podane wyłącznie w celach weryfikacji, kontroli i kwalifikacji wyrobu budowlanego. Wykonawca przed wbudowaniem winien przedstawić do akceptacji Zamawiającemu kilka wariantów materiałów i wyrobów do ostatecznego wyboru. Kontrola i testowanie 1. Wykonawca zapewni, by surowce i materiały zostały dostarczone na miejsce realizacji prac w terminie umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie postępowania w celu ich akceptacji. Przyjmuje się, że Wykonawca właściwie ocenił trudności, na jakie może natrafić w tym względzie, i nie będzie mu wolno w żaden sposób uzasadniać opóźnień w wypełnieniu tych obowiązków. 2. Zamawiający będzie miał prawo kontrolować, oceniać, mierzyć i testować komponenty, materiały i fachowość wykonania, oraz sprawdzać proces przygotowania, wytwarzania i produkowania czegokolwiek, co jest przygotowywane, wytwarzane lub produkowane dla dostaw objętych Umową, w celu ustalenia, czy surowce, materiały i wykonanie są wymaganej jakości i występują w należytej ilości. Odbywać się to będzie w miejscu produkowania, wytwarzania lub przygotowywania, lub na miejscu realizacji prac, albo też w każdym innym miejscu, jakie może być podane w projekcie technicznym lub ofercie. 3. W celu przeprowadzenia takich testów i kontroli Wykonawca: - zapewni Zamawiającemu, czasowo i nieodpłatnie, taką pomoc, próbki testowe, części, maszyny, urządzenia, narzędzia lub materiały oraz pracowników, jakie normalnie są wymagane dla przeprowadzenia testów i kontroli; - zapewni Zamawiającemu w każdym czasie dostęp do miejsca przeprowadzania testów. 4. Jeżeli Zamawiający nie będzie obecny w uzgodnionym dniu przeprowadzania testów, Wykonawca może wykonać samodzielnie testy, które zostaną uznane za przeprowadzone w obecności Zamawiającego. Wykonawca następnie wyśle poświadczone kopie wyników testów do Zamawiającego. 5. Jeżeli Zamawiający i Wykonawca nie zgadzają się co do wyników testów, poinformują się wzajemnie o własnych opiniach w ciągu 7 dni od ujawnienia rozbieżności. Zarówno Zamawiający jak i Wykonawca mogą żądać powtórzenia tych testów w ten sam sposób i w tych samych warunkach lub, jeżeli żąda tego którakolwiek ze stron, wykonania ich przez eksperta wybranego za obopólną zgodą. Wszystkie raporty z przeprowadzanych testów będą przedkładane Zamawiającemu, który niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o wynikach. Wyniki powtórnych testów będą ostateczne i rozstrzygające. Koszty ponownego testowania obciążą Wykonawcę. 6. Surowce i materiały, które nie spełniają określonych wymagań jakościowych będą odrzucone. Mogą zostać specjalnie oznakowane, ale w sposób niezmieniający ich właściwości ani niewpływający na ich wartość handlową. Odrzucone surowce i materiały będą usunięte przez Wykonawcę z miejsca wykonywania prac w terminie podanym przez Zamawiającego, a jeśli to nie nastąpi, będą usunięte przez Inspektora Nadzoru na mocy jego uprawnień, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wszelkie roboty, w których zastosowano odrzucone surowce i materiały będą również odrzucone. 7. Zamawiający będzie miał prawo, w miarę postępu robót i zanim roboty zostaną odebrane, wydać polecenie lub decyzję o: - usunięciu z miejsca wykonywania robót, w terminie, jaki może być podany w poleceniu, wszelkich surowców i materiałów, które jego zdaniem nie spełniają warunków określonych w Umowie; - zastąpieniu ich odpowiednimi komponentami i materiałami; - wyburzeniu i ponownym, właściwym wykonaniu, lub dokonaniu zadawalających napraw - niezależnie od uprzednio dokonanych na nich testów i zrealizowanych okresowych płatności - jakichkolwiek robót, które z powodu surowców, materiałów lub projektów, za które odpowiada Wykonawca, nie są - zdaniem Zamawiającego - zgodne z warunkami Umowy. 8. Inspektor Nadzoru przekaże niezwłocznie Wykonawcy pisemne powiadomienie o swojej decyzji, podając szczegóły dotyczące zarzucanych defektów. 9. Wykonawca na własny koszt i jak najprędzej usunie wymienione usterki. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do takiego polecenia, Strona Zamawiająca będzie upoważniona do zatrudnienia innej osoby w celu wykonania tego a wszelkie koszty powstałe w wyniku tych prac lub inne z nimi związane strona Zamawiająca może potrącić z bieżących lub przyszłych kwot należnych Wykonawcy. Powyższe nie narusza prawa Strony Zamawiającej do roszczeń z tytułu zwłoki realizacji i naruszenia warunków. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - dokumentacja techniczna - dodatek nr 11 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dodatek nr 8 do SIWZ, - przedmiar robót - dodatek nr 3 do SIWZ oraz wymagania szczególne przedstawione w SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 6 do SIWZ. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. IV. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: - 5 letniej gwarancji i rękojmi w odniesieniu do elementów konstrukcyjnych, pozostałych innych elementów robót budowlano - instalacyjnych na okres 5 (pięć) lat od dnia odbioru końcowego, - w odniesieniu do zamontowanego nowego wyposażenia elektrycznego oraz urządzeń na okres gwarancji i rękojmi zgodny z okresem gwarancji i rękojmi wystawianym przez producenta (jednak nie krócej niż 2 (dwa) lata od dnia odbioru końcowego), - minimum 2 letniej gwarancji i rękojmi w odniesieniu do zamontowanej windy osobowej jej wyposażenia elektrycznego, mechanicznego oraz urządzeń i instalacji, licząc od daty odbioru końcowego robót. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi w odniesieniu do zamontowanej windy osobowej jej wyposażenia elektrycznego, mechanicznego oraz urządzeń i instalacji podlega dodatkowej ocenie w ramach innych kryteriów oceny ofert (z zastrzeżeniem 2 - letniego okresu minimalnego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w punkcie IV.4.4). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kleszczowie: Nr rachunku: 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040 z dopiskiem: Wadium - Dokończenie robót modernizacyjnych budynku Domu Kultury w Wolicy Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria ogólna w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Dokończenie robót modernizacyjnych budynku Domu Kultury w Wolicy. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: WYDŁUŻENIE OKRESU GWAR. I RĘKOJMI W ODNIESIENIU DO ZAMONTOWANEJ WINDY OSOBOWEJ JEJ WYPOS. ELEKTR., MECHANICZ. ORAZ URZĄDZEŃ I INSTALACJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach