Przetargi.pl
Dokończenie budowy przedszkola przy ul. Myśliborskiej w Warszawie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 1525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie budowy przedszkola przy ul. Myśliborskiej w Warszawie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy przedszkola zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Myśliborskiej 35 wraz niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Roboty budowlane wykonywane na działce 108 z obrębu: 4-06-29 należy realizować w oparciu dokumentację budowlaną zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 150/2016 z dnia 06.05.2016r oraz wykonawczą i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wykonaną przez Team S.C. Zakres prac obejmuje: a) Dokończenie robót budowlanych wyspecyfikowanych w dokumentacji technicznej, zgodnie z § 1 wzoru umowy. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całości prac opisanych w dokumentacji budowlanej zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 150/2016 z dnia 06.05.2016r c) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający wymaga żeby Wykonawca na budynku przedszkola zamontował repery: na każdym narożu budynku i na środku każdej ściany zewnętrznej. Reper należy zamontować ponadto na fundamencie pompy ciepła, na placu zabaw znajdującym się w bezpośrednim sąsiedztwie zbiornika przeciwpożarowego. Dla drugiego placu zabaw i dróg wewnętrznych wykonać dokładną inwentaryzację wysokościową fundamentów zabawek i krawężników (siatka pomiarów co 20 m). UWAGA! Zamawiający rezygnuje z wykonania następujących robót: rolet zaciemniających, wykonania instalacji odgromowej na dachu budynku, usunięcia 12szt kontenerów, usunięcie betonowych płyt typu MON, wywiezienia europalet oraz pozostających na placu budowy materiałów budowlanych, ogrodzenia prowizorycznego, opisanych w Dokumetacji technicznej – załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do utrzymania w dobrym stanie technicznym istniejącego już ogrodzenia prowizorycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ wraz z załącznikami w tym w Dokumenatcji Technicznejstanowiacej załącznik nr 12 do SIWZ: Dokumentacja. robót budowlanych. do realizacji (Portico), Ocena techniczna. robót wykonanych (Portico), Projekty budowlane ( Team), Projekty wykonawcze (Team), Przedmiary robót do wykonania(Portico), Pzredmiary robót zabezpieczających przed zimą, STWIOR ( Team). Zamawiający informuję, że Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej na nieruchomościach oraz obiektach objętych terenem inwestycji. W celu dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami, wskazna w pkt 1.2. ppkt 1 SIWZ. Zamawiający zobowiązuje się w terminie do dnia 20.06.2018r do wykonania prac zgodnie z zgłoszeniem wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę polegających na: wykonaniu chodnika, wymianie krawężników, zlokalizowaniu wiaty autobusowej oraz wprowadzeniu stałej organizacji ruchu dla wyznaczenia przystanków autobusowych w ul. Myśliborskiej data wpływu 20.10.2017r do Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy, Wydział Administracji Arch.-Bud., Ul. Marszałkowska 77/79,projektem stałej organizacji ruchu PM/IO/1936/17 oraz projektem czasowej organizacji ruchu nr PM/IO/3825/17. Po wykonaniu omawianych prac przez Zamawiającego, Zamawiający przekaże w terminie 7 dni Wykonawcy stosowne dokumenty odbiorowe wraz z dopuszczeniem do eksploatacji robót budowlanych objętych w/w Zgłoszeniem. 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców w wysokości nie mniejszej niż wartość umowy brutto. 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji projektowej (spełniających wymagania podane STWiOR). Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na krótki okres wykonania przedmiotu umowy, pod warunkiem akceptacji zmiany przez Nadzór Autorski, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego, – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, w tym m.in. odpowiednim, zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca przez cały okres wykonywania Przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, 5 osób które podczas realizacji Przedmiotu umowy będą wykonywały prace budowlane i montażowe, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 tys. zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy), W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ (o ile dotyczy), W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. d) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. e) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 3.3.1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (WRAZ Z OFERTĄ) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) w formie oryginału potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, c) aktualny dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Zestawienie kosztów zamówienia - załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał kalkulacji ceny w oparciu o załączoną dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, dokumentację inwentaryzacjną oraz przedmiary wykonanych robót zabezpieczających przed niskimi temperaturami. Załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy, który Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować na podstawie otrzymanej dokumentacji projektowej. c) Kserokopia wniesienia wadium (zgodnie z pkt 4 SIWZ). d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta. 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach