Przetargi.pl
„Dokończenie adaptacji pomieszczeń dla potrzeb WOK wraz z robotami zewnętrznymi oraz zakupem, dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia” w ramach realizacji zadania pn. „Prace adaptacyjne pomieszczeń budynku Konopnicka 6 na potrzeby działalności artystycznej WOK wraz z zakupem wyposażenia”

Warszawska Opera Kameralna ogłasza przetarg

  • Adres: 03-933 Warszawa, Obrońców
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 628 30 96 , fax. 22 629 32 33
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawska Opera Kameralna
    Obrońców 31
    03-933 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 628 30 96, fax. 22 629 32 33
    REGON: 2787410000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.operakameralna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dokończenie adaptacji pomieszczeń dla potrzeb WOK wraz z robotami zewnętrznymi oraz zakupem, dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia” w ramach realizacji zadania pn. „Prace adaptacyjne pomieszczeń budynku Konopnicka 6 na potrzeby działalności artystycznej WOK wraz z zakupem wyposażenia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dokończenie adaptacji pomieszczeń dla potrzeb WOK wraz z robotami zewnętrznymi oraz zakupem, dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia” w ramach realizacji zadania. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Robót ogólnobudowlanych wewnętrznych, w tym: malowanie tynków i cegieł ścian i sufitów (ok. 760 m2), obudowa ścian i slupów laminatem (82,5 m2), zakładanie tapet ozdobnych i fototapet wraz z przygotowaniem podłoża (ok. 55 m2), okładanie ścian kształtkami gipsowymi (37 m2), wymiana starych okładzin oraz okładanie ścian i posadzek płytkami gres i glazurowanymi (ok. 120 m2), układanie wykładzin dywanowych (85 m2), malowanie pasów dekoracyjnych ścian, malowanie różnych elementów (stolarki, szafek, grzejników, rur, kanałów wentylacyjnych, posadzek), zabudowy płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym dekoracyjne lub osłonowe pionów i urządzeń sanitarnych, kanałów wentylacyjnych lub lambrekiny kotar (ok. 50 m2), wymiana i montaż urządzeń i armatury sanitarnej oraz naprawy i udrożnienia podejść, renowacja schodów wewnętrznych (szpachlowanie, okładanie stopnic wykładziną PVC schodową, renowacja nosków), oczyszczenie zmycie i pierwsza impregnacja nawierzchni posadzkowych (ok. 480 m2), montaż luster ściennych, kabin WC systemowych. 2) Robót ogólnobudowlanych branży elektrycznej i telekomunikacyjnej według projektu wykonawczego autorstwa inż. Sebastiana Kosmalskiego i obejmujących m.in. wykonanie WLZ z rozdzielni głównej, zasilanie szaf technologicznych w podbaseniu, budowę linii zasilania awaryjnego z agregatu, rozbudowę instalacji oświetleniowo-gniazdowej i dostosowanie jej do projektu aranżacji wnętrz, wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i kierunkowego Sali Wielofunkcyjnej zintegrowanego z systemem scenicznym, montaż opraw i osprzętu, oświetleń dekoracyjnych i wystawowych, wykonanie , uszczelnienie i oznaczenie przejść przez przegrody ogniowe, montaż oświetlenia zewnętrznego obiektu, zasilania gablot, neonu i klimatyzatorów, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, prób i sprawdzeń; 3) Usprawnienie istniejącego systemu wentylacji mechanicznej obejmujące usunięcie niesprawności urządzeń (głośna praca) lub wad montażu (przejść, amortyzatorów, tłumików), montaż izolacji akustycznej kanałów lamelmatami gr. 30 i 50 mm, uzupełnienie lub wymiana osprzętu systemu (kratek, osłon i anemostatów), oczyszczenie instalacji wentylacyjnej, urządzeń i kanałów, wykonanie rozruchu i regulacji wraz z pomiarami wydajności, malowanie kanałów i urządzeń w kolorze tła (ścian i sufitów). 4) Wykonanie instalacji chłodzenia wybranych pomieszczeń według projektu wykonawczego autorstwa mgr inż. Rafała Marciniaka. 5) Wykonanie, dostawa i montaż ściany mobilnej panelowej tła sceny 7*1300/4000 z płyty laminowanej mgf w pełnej ramie nośnej aluminiowej ze zmiennym układem jezdnym, parkowaniem bocznym, sterowaniem ręcznym lub automatycznym.; 6) Roboty ogólnobudowlane zewnętrzne według odrębnego projektu budowlanego i pozwolenia na budowę, obejmujące m.in. utwardzenie terenu dojścia i dojazdu osób niepełnosprawnych do wejścia głównego do budynku od Pasażu Tyrmanda wraz z placem przed wejściem głównym, robotami ziemnymi, odwodnieniem nawierzchni, oświetleniem dojścia, pracami przy zieleni parkowej (wycinka i nasadzenia oraz rekultywacja terenu); nadto dostawę i montaż gablot informacyjnych teatralnych podświetlanych, neonu reklamowego Opery, zadaszenia wejścia głównego z płyty szklanej, napraw i odnowienia elewacji wschodniej w strefie przynależnej do przedmiotu zamówienia. 7) Wykonanie robót w Sali Widowiskowej w zakresie budowy sceny i widowni i obejmujących: dostawę i montaż podłogi podniesionej z płyt anhydrytowych REI60 na konstrukcji stalowej w niecce basenu oraz w kanałach antresoli (ok. 233 m2); wykonanie schodów ewakuacyjnych z niecki REI60 w technologii podłogi podniesionej (2 szt); dostawa i montaż nawierzchni widowni (niecki, komunikacji i antresoli) w standardzie paneli LVT podłogi pływającej na podkładzie wygłuszającym (ok. 367 m2); modernizacja systemowych podestów Alu Rapid BSC 2000/1000 (36 szt) oraz 1500/1000 (12 szt) znajdujących się w obiekcie i dostosowanie ich dla potrzeb widowni polegająca na wymianie płyt nośnych na gr. 18 mm oraz wzmocnieniu konstrukcji płyt, dostosowaniu konstrukcji podparć płyt i montażu nawierzchni z wykładziny dywanowej oraz montaż widowni mobilnej ze zmodernizowanych płyt i konstrukcji, według projektu aranżacji wnętrz; dostosowanie konstrukcji i podestów Alu Rapid BSC znajdujących się w obiekcie dla potrzeb sceny wraz z montażem sceny według projektu aranżacji wnętrz; wykonanie podłogi scenicznej na podestach mobilnych (60 m2) z desek litych lub klejonych min. 600/120/50 mm łączonych na pióro-wpust na podkładzie z płyt OSB gr. min. 2*12 mm na legarach krzyżowych jednopoziomowych wraz z oszlifowaniem, impregnowaniem, lakierowaniem i malowaniem nawierzchni; wykonanie podłogi scenicznej pływającej na ciągach komunikacyjnych (80 m2) z desek litych lub klejonych min. 600/120/50 mm łączonych na pióro-wpust na podkładzie amortyzującym wraz z oszlifowaniem, impregnowaniem, lakierowaniem i malowaniem nawierzchni oraz listwami wykończeniowymi progowymi, przyściennymi i odcinającymi; 8) Zakup, dostawa i montaż krzeseł widowni (260 szt), całkowicie tapicerowanych, niepalnych, z podłokietnikiem otwartym, łączonych systemowo między sobą w rzędach oraz międzyrzędowo, z trwałą numeracją miejsc i rzędów; 9) Zakup, dostawa i montaż elementów zabudowy i urządzenia technologicznego pomieszczeń kasy z zapleczem, foyer, szatni widzów, szatni personelu i garderoby obejmujących blaty wbudowane, szafki podblatowe, zabudowy meblowe, półki, kotary, lustra garderobiane, systemy ubraniowe do garderoby, stoliki make up, toaletki, systemy szatniowe na 300 ubrań (wieszaki na ubrania, nakrycia głowy, numerki i oznaczenia); 10) Zakup, dostawa i montaż urządzeń i elementów wyposażenia według projektu aranżacji wnętrz i wyszczególnionego w Specyfikacji wyposażenia użytkowego, technicznego i technologicznego oraz poglądowych załącznikach zdjęciowych. 11) Akustyka Sali koncertowej obejmująca wykonanie napraw i zabezpieczenia istniejących paneli akustycznych ścian, opracowanie projektu ekranów akustycznych Sali wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów rozkładu dźwięku oraz wykonanie i montaż ekranów według zatwierdzonego projektu w zakładanych ilościach po 30 absorberów ściennych i sufitowych z regulacją nastaw możliwą bez konieczności używania specjalistycznego sprzętu, 50 dyfuzorów naściennych i sufitowych oraz 5 mobilnych absorberów i 5 mobilnych dyfuzorów, przeszkolenie personelu Zamawiającego oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej wariantowej dla rozmieszczenia sceny i widowni według projektu aranżacji wnętrz. Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja projektowa przywołana w pkt. 3, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Obioru Robót Budowlanych, Przedmiary Robót, Specyfikacja Robót i dostaw zamówienia, Specyfikacja wyposażenia użytkowego, technicznego i technologicznego oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. 3. Celem realizacji zamówienia jest dokończenie prac adaptacyjnych, według projektu budowlanego wielobranżowego p.n. „Zmiana sposobu użytkowania z przebudową części poziomu -1 i -2 oraz podbasenia obiektu biurowo-usługowego przy ul. Konopnickiej 6 w Warszawie na potrzeby Warszawskiej Opery Kameralnej” opracowanego przez Pracownię Inwestycyjną Ryszard Wyszyński w Warszawie, zatwierdzonego decyzją pozwolenie na budowę nr 234/Ś/2016 z dn. 2016.04.21, projektu budowlanego wielobranżowego p.n. „Wykonanie utwardzenia terenu wraz z budową instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu - etap I” opracowanego przez Biuro Rozwoju i realizacji Projektów Budowlanych „HOL-BUD” sp. z o.o. w Gostyninie, zatwierdzonego decyzją pozwolenie na budowę nr 99/Ś/2018 z dnia 15.02.2018 roku, projektów wykonawczych oraz Projektu Aranżacji Wnętrz opracowanego przez mgr sztuki, arch. Wnętrz Katarzynę Gabrat-Szymańską, z wyłączeniem robót wcześniej wykonanych, w pełnym zakresie pozwalającym na rozpoczęcie użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek dodatkowych prac i ponoszenia kosztów. Celem zamówienia jest przeprowadzenie wszelkich koniecznych procedur odbiorowych, sprawdzeń i zgłoszeń włącznie z uzyskaniem ostatecznych decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów objętych pozwoleniami na budowę i w zgodzie z treścią tych decyzji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Dowód wniesienia Wadium Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy Załącznik nr 5.2 – Specyfikacja dostaw wyposażenia użytkowego, technicznego i technologicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach