Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
- Data zamieszczenia: 2016-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Walewska 4 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
REGON: 01044511900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
docieplenie ścian zewnętrznych i stropu poddasza, remont klatki schodowej i piwnicy, wymianę instalacji elektrycznej oraz rewitalizację podwórka budynku mieszkalnego przy ulicy Kamionkowskiej 39 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 4 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów, projektantów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 4 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to: roboty w zakresie instalacji elektrycznych (czynności szczegółowe określone w projekcie budowlanym), w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych (czynności szczegółowe określone w projekcie budowlanym) Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian zewnętrznych i stropu poddasza, remont klatki schodowej i piwnicy, wymiana instalacji elektrycznej oraz rewitalizacja podwórka budynku mieszkalnego przy ulicy Kamionkowskiej 39 w Warszawie. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie stropu poddasza, - wymiana pokrycia dachu, - remont kominów, - wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych i fundamentu, - odtworzenie opaski ochronnej wokół budynku, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem stolarki, - demontaż wszystkich krat w oknach, - wymiana wszystkich rynien i rur spustowych, - wymiana wszystkich obróbek blacharskich, - remont klatki schodowej i piwnicy, - wymiana instalacji elektrycznych części wspólnych, - wykonanie instalacji niskoprądowych, - rewitalizacja podwórka. Zakres prac określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający oświadcza, że dysponuje prawem do dysponowania nieruchomością na cele budowlane budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kamionkowskiej 39 w Warszawie (dz. ew. nr 30, 31, 45, 66 obr. 3-02-07). Zamawiający zgłosił właściwemu organowi zamiar przeprowadzenia robót budowlanych polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kamionkowskiej 39 w Warszawie (dz. ew. nr 30, 31, 45, 66 obr. 3-02-07). Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć harmonogram prac, który będzie stanowił Załącznik nr 4 do umowy i będzie uaktualniany na bieżąco, jeżeli obowiązujący harmonogram stanie się niespójny z faktycznym postępem prac lub z zobowiązaniami Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w przedmiarze robót i STWiOR, pod względem: charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). Wykonawca, najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, dostarczy dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Rozliczanie wykonanych prac: Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym i ilości faktycznie wykonanych robót. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości prac poprzez ich zmniejszenie lub zwiększenie czy też zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych czy też zakresu prac występujących w trakcie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym, a niezbędnych do wykonania całości zadania. Rozliczenie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym, o których mowa w ust. c), nastąpi w oparciu o faktycznie wykonane ilości i ceny jednostkowe skalkulowane w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według najniższych cen wynikających z kosztorysu ofertowego i zestawienia, a w przypadku ich braku według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie: -faktury przejściowej, która nie może być wystawiona przez Wykonawcę przed upływem 30 dni od dnia wprowadzenia na budowę. Rozliczenie faktury przejściowej nie może przekroczyć 50% łącznej wartości wynagrodzenia Wykonawcy należnego za roboty nie związane z rewitalizacją podwórka, -faktury końcowej dla robót obejmujących rewitalizację podwórka, -faktury końcowej dla robót nie związanych z rewitalizacją podwórka. Wszystkie roboty tymczasowe i towarzyszące zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót wykonawca musi uwzględnić w cenach jednostkowych robót podstawowych zamieszczonych w przedmiarach robót. Roboty tymczasowe i towarzyszące nie podlegają dodatkowej zapłacie. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 20.3. SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia zewnętrznego ulicy Willowej, Słonecznikowej i Borówkowej w Grodzisku Maz. , ul. Przesmyk w m. Kałęczyn, ul. Platanowej w m. Czarny Las, ul.Orlej w m. Opypy oraz ul. Krajobrazowej w m. Kozery
Dodano: 2016-07-27 - wymianę instalacji elektrycznej i remont klatki schodowej oraz remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Kamionkowskiej 54 w Warszawie
Dodano: 2016-07-26 - MODERNIZACJA PRZYCHODNI SZPZLO WARSZAWA WESOŁA Nr. 1 ul. Kilińskiego 50
Dodano: 2016-07-25 - wykonanie remontu części I piętra budynku przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st Warszawy
Dodano: 2016-07-22 - 1.Remont instalacji c.o. z węzłem cieplnym, instalacji c.w. i z.w. , instalacji kanalizacji sanitarnej oraz dostosowanie przeciwpożarowej instalacji wodociągowej do obowiązujących przepisów 2.Remont łazienek finansowany z programu Budżet Partycypacyjny 2016 r. W PRZEDSZKOLU NR 139 PRZY UL. DĄBROWSKIEGO 71A W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-22 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W OBIEKCIE NR 4 NA TERENIE STP KABATY
Dodano: 2016-07-19 - Naprawa oświetlenia głównego w serwerowniach i pomieszczeniach przyległych do serwerowni. CIS-WAG..271.7.2016
Dodano: 2016-07-15 - Wymiana rozdzielnic elektrycznych w kompleksach wojskowych K-0799 i K-6031 na terenie 23. BLT Mińsk Mazowiecki - SPRAWA ZP.27.2016
Dodano: 2016-07-14 - Budowa oświetlenia ulicznego (linia kablowa) z przebudową chodników, zjazdów i jezdni oraz budowa wewnętrznych linii zasilających (WLZ) do 5 budynków w ul. 1-go Maja i Bartniaka w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-12 - remont podłoża w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem zasilających linii elektrycznych - ul. Wolska 66
Dodano: 2016-07-08