Przetargi.pl
Docieplenie przegród budowlanych budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy wraz z robotami zewnętrznymi oraz dobudową szybu windowego

Gmina Kruszwica ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3515010 , fax. 52 3516021
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszwica
    ul. Nadgoplańska 4 4
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3515010, fax. 52 3516021
    REGON: 09235077700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie przegród budowlanych budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy wraz z robotami zewnętrznymi oraz dobudową szybu windowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest docieplenie przegród budowlanych budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy wraz z robotami zewnętrznymi oraz dobudową szybu windowego. Docieplenie: -Docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą (bezspoinową) styropianem o grubości 14 cm z wyprawą tynkiem cienkowarstwowym akrylowym barwionym w masie, z wymianą parapetów podokiennych na wykonane z blachy powlekanej, wykonaniem nowych spadków pod blachę, wyrównanie i malowanie gzymsu. -Docieplenie stropodachu betonowego styropianem laminowanym jednostronnie papą i pokrycie papą dwukrotne, z koniecznymi obróbkami blacharskimi, naprawą odwodnienia, naprawą tynków na kominach i ich malowaniem. -Wymiana instalacji odgromowej. -Wymianę stolarki otworowej drewnianej: okna na okna z PCV, drzwi wejściowe na aluminiowe kolorowe. Roboty zewnętrzne: -Przebudowa schodów wejściowych do przychodni dla dzieci z robotami rozbiórkowymi, poszerzeniem podestu, nowymi balustradami i poręczami malowanymi proszkowo, okładziny z płytek granitowych szczotkowanych, konieczne izolacje. -Zamurowanie otworu drzwiowego przy wejściu jak wyżej. -Zabudowa ściankami z cegły rury spustowej przy wejściu jak wyżej, z tynkiem i malowaniem. -Rozbiórka i odbudowa zniszczonych ścianek studzienek doświetleniowych z przekryciem kratami stalowymi ocynkowanymi dla ruchu pieszego, izolacje poziome i pionowe ścianek, okładzina z płytek granitowych szczotkowanych, uzupełnienie - wymiana skorodowanych tynków studzienek -Zasypanie dwóch studzienek doświetleniowych z wyprowadzeniem kanałów wentylacyjnych 30 cm ponad poziom terenu, z uprzednim wykonaniem izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej -Pogłębienie dna studzienek doświetleniowych do poziomu 30 cm poniżej otworów okien piwnicznych z wykonaniem utwardzenia betonem -Wykonanie opaski z kostki betonowej szarej grub. 6 cm na podsypce piaskowo-cementowej, z obrzeżem betonowym oraz niezbędnymi robotami rozbiórkowymi i ziemnymi -Wykonanie dojścia utwardzonego jak wyżej do dźwigu platformowego -Przebudowa stopni schodów wejściowych do ośrodka pomocy społecznej, z robotami rozbiórkowymi, okładziny z płytek granitowych. -Remont wejścia do ośrodka pomocy społecznej: remont podjazdu dla niepełnosprawnych, okładziny i posadzki z granitu, balustrada - remont i malowanie proszkowe. Budowę dźwigu platformowego -udźwigu minimum 500 kg lub 4 osoby, 4 przystankach, wysokości podnoszenia +10,20 m (czwarta kondygnacja nadziemna) szybem samonośnym przeszklonym szkłem bezpiecznym, z robotami żelbetowymi, wykonaniem otworów w ścianach, koniecznymi instalacjami i in. robotami związanymi i koniecznymi dla użytkowania. -Inne związane z zakresem przedmiotu umowy i konieczne dla jego wykonania, w tym budowa i rozbiórka rusztowań oraz daszków ochronnych 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: - projekt budowlany /dobudowa szybu windowego dla niepełnosprawnych do istniejącego budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy/ sporządzony w październiku 2011 r. przez budowniczego Leszka Rychłowskiego oraz inż. Monikę Kucałę - projekt budowlany /dobudowa szybu windowego dla niepełnosprawnych do istniejącego budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy/, branża elektryczna, sporządzony przez budowniczy Waldemara Kędzierskiego - projekt budowlany /docieplenie przegród budowlanych wraz z robotami zewnętrznymi przy budynku użyteczności publicznej położonego przy ul. Rybackiej 20 w m. Kruszwica, dz. nr 27 i 95/ sporządzony przez inż. Zygmunta Górkowskiego 3. Uwagi - zobowiązuje się wykonawcę do przedstawienia wszelkich dokumentów niezbędnych do zwrotu podatku VAT w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. - w kosztorysie ofertowym na w/w zadanie wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do umowy podziału kosztów na : 1. docieplenie przegród budowlanych budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy, 2.roboty zewnętrzne oraz dobudowa szybu windowego do budynku użyteczności publicznej przy ul. Rybackiej 20 w Kruszwicy. Zamawiający informuje, że w chwili obecnej na placu budowy, od strony ul. Rybackiej, trwają już prace remontowe związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. /REWITALIZACJA STAREJ CZĘŚCI MIASTA W KRUSZWICY - ETAP I/, polegające na przebudowie kanalizacji oraz wymianie nawierzchni, w związku z powyższym zaleca się rozpoczęcie prac związanych z dociepleniem budynku od strony ul. Portowej. I. Wytyczne dla Wykonawców: -Podstawą do wyceny jest projekt budowlany, opracowanie graficzne, STWiOR. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy. -W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno - kanalizacyjnej, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i zabezpieczenie miejsca robót w trakcie realizacji zadania; -Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. -Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym). -Nie dopuszcza się płatności częściowych w trakcie realizacji robót budowlanych. -Podstawą do rozliczenia robót będzie protokół odbioru robót, faktura Vat (rachunek). - Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 14 000.00 PLN (słownie: czternaście tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10-07-2013 do godz. 10:00. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 35 ( wystarczy zaadresować kopertę opisując wadium, przedmiot zamówienia z dopiskiem kasa pokój nr 35), a ksero dokumentu dołączyć do oferty 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- Docieplenie Rybacka 20 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach