Przetargi.pl
Diagnoza społeczno-zawodowa potrzeb uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 678 31 03 , fax. 0-85 678 31 00
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
    ul. Malmeda 8 8
    15-440 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 678 31 03, fax. 0-85 678 31 00
    REGON: 00233317700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Diagnoza społeczno-zawodowa potrzeb uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy społeczno-zawodowej potrzeb 370 osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo - uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007 - 2013. 2. Cel: przeprowadzenie diagnozy potrzeb uczestników projektu powinno umożliwić Zamawiającemu, jako realizatorowi projektu, dostosowanie form i tematyki wsparcia zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami uczestników. 3. Usługa będzie polegała na: a) przeprowadzeniu dla 370 uczestników projektu indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w wymiarze 2 godzin zegarowych dla każdego uczestnika, mających na celu określenie potrzeb i predyspozycji zawodowych uczestników i ustalenie kierunków kształcenia, umożliwiające im realistyczny wybór lub zmianę zawodu oraz wejście/ powrót na rynek pracy; przy uwzględnieniu popytu na określone zawody na lokalnym rynku pracy, b) przeprowadzeniu dla 370 uczestników projektu indywidualnych konsultacji z psychologiem w wymiarze 2 godzin zegarowych dla każdego uczestnika, mających na celu rozpoznanie sytuacji osobistej, rodzinnej i zdrowotnej, przełamanie barier, c) sporządzenie 370 indywidualnych diagnoz o każdej osobie oraz raportu zbiorczego z przeprowadzonej diagnozy. 4. Przewiduje się, że z konsultacji skorzysta 370 uczestników projektu będących osobami bezrobotnymi, w tym długotrwale bezrobotnymi, nieaktywnymi zawodowo. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników projektu korzystających z diagnozy, w ilości nieprzekraczającej 20% liczby uczestników z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 6. Miejsce przeprowadzenia diagnozy społeczno-zawodowej potrzeb uczestników projektu: teren miasta Białegostoku. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia diagnoz dla 370 uczestników, w łącznym wymiarze 4 godzin zegarowych dla każdego uczestnika, w tym: 2 godziny zegarowe doradztwa zawodowego indywidualnego oraz bezpośrednio po nich 2 godziny zegarowe indywidualnych konsultacji z pychologiem. Wykonawca zapewni min. 15-minutową przerwę pomiędzy spotkaniem z doradcą zawodowym a psychologiem. Uwaga: Każda z osób powinna być zdiagnozowana w jednym dniu przez doradcę zawodowego i psychologa. 8.Konsultacje mogą być prowadzone w każdy dzień tygodnia, oprócz niedziel, w godzinach 800 - 1900 i powinny odbywać się w następujących dwóch etapach: a) I etap: w terminie 14 dni od daty podpisania umowy - dla 230 osób, b) II etap: w okresie od dnia 09.07.2012r. do dnia 17.07.2012r. - dla 140 osób. 9. Diagnoza powinna być przeprowadzona przez doradców zawodowych i psychologów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) opracowania autorskiego narzędzia do przeprowadzenia diagnozy potrzeb społeczno-zawodowych (doradca zawodowy i psycholog), które powinno zawierać min.: informacje dotyczące kwalifikacji, doświadczenia zawodowego, dodatkowych umiejętności, zainteresowań, ograniczeń zdrowotnych, propozycji rozwiązania problemu, decyzji zawodowej, sytuacji rodzinnej i społecznej, mającej wpływ na powrót lub wejście na rynek pracy, podpisy: doradcy zawodowego, psychologa i osoby diagnozowanej oraz datę przeprowadzenia diagnozy, b) opracowania programu i szczegółowego zakresu sesji doradczych, i dostarczenie Zamawiającemu wraz ze złożoną ofertą, który powinien zawierać min.: informacje dotyczące kwalifikacji, doświadczenia zawodowego, dodatkowych umiejętności, zainteresowań, ograniczeń zdrowotnych, propozycji rozwiązania problemu, decyzji zawodowej, sytuacji rodzinnej i społecznej, mającej wpływ na powrót lub wejście na rynek pracy, c) przeprowadzenia doradztwa indywidualnego zawodowego w wymiarze 2 godzin zegarowych i psychologicznego w wymiarze 2 godzin zegarowych, dla każdej osoby, d) sporządzenia indywidualnej diagnozy o każdej osobie i dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończenia konsultacji z danym uczestnikiem, oraz raportu zbiorczego z diagnozy po zakończeniu każdego z etapów realizacji usługi, o których mowa w pkt 3.8 SIWZ, w terminie 7 dni, e) opracowania port folio do Indywidualnego Planu Działania dla każdego uczestnika i przekazania w dwóch egzemplarzach Zamawiającemu, f) ustalenia, po konsultacjach z Zamawiającym, harmonogramu sesji doradczych z doradcą zawodowym i psychologiem i przekazania go Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć. Za poinformowanie o ustalonych terminach i godzinach konsultacji poszczególnych osób zgodnie ze sporządzonym harmonogramem odpowiedzialny będzie Zamawiający, g) zapewnienia nadzoru nad organizacją usługi i realizacją programu merytorycznego, celem podniesienia jakości przeprowadzanej diagnozy, h) zapewnienie poczęstunku uczestnikom diagnozy (kawa, herbata, cukier, mleko, ciastka) podczas przerw między konsultacjami z doradcą zawodowym i psychologiem, i) zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, tj. odpowiedniej ilości pomieszczeń dostosowanych do ilości uczestników oraz potrzeb realizacji działań indywidualnych z psychologiem lub doradcą zawodowym w celu nieskrępowanej pracy z uczestnikiem (zachowanie dyskrecji i poufności prowadzonych rozmów bez ingerencji osób trzecich, w ten sposób aby w pomieszczeniu mogli przebywać tylko doradca zawodowy/psycholog i osoba diagnozowana), wyposażonych w podstawowy sprzęt biurowy, spełniających wymogi bezpieczeństwa bhp i przeciwpożarowe, z zapleczem socjalnym i sanitarnym, j) zapewnienie uczestnikom diagnozy biletów komunikacji miejskiej upoważniających do korzystania ze zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Białegostoku, na przejazd z miejsca zamieszkania do miejsca przeprowadzenia diagnozy i z powrotem, k) oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie projekt oraz dokumentacji sporządzanej na potrzeby diagnozy, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszeeuropejskie.gov.pl, l) prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: - prowadzenia listy obecności uczestników diagnozy (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i zgłaszania Zamawiającemu (telefonicznie) nieobecności na sesji każdego uczestnika, po upływie 15 minut od ustalonej godziny spotkania z tym uczestnikiem, pod rygorem odmowy zapłaty, - odebrania od uczestników diagnozy oświadczeń potwierdzających skorzystanie z poczęstunku i biletów komunikacji miejskiej, - przeprowadzenia ankiety oceniającej udział w diagnozie wśród jej uczestników, następnie podsumowanie ankiet i sporządzenie raportu zbiorczego, m) ubezpieczenia grupowego uczestników diagnozy na czas trwania konsultacji oraz w drodze na konsultacje i z powrotem, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w diagnozie. Przed rozpoczęciem diagnozy Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej. Skutki niedopełnienia tego obowiązku ponosi Wykonawca. Koszt ubezpieczenia stanowi element ceny za wykonanie usługi. 3.11. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin płatności: 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, b) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do secyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wniesienie wadium w wysokości 1 500, 00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Oddział Białystok, konto nr 80 1240 5211 1111 0010 3558 0660 przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www. mopr.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach