Przetargi.pl
„Diagnostyka stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez ZDW w Olsztynie” z podziałem na 2 części.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    Pstrowskiego 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Diagnostyka stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez ZDW w Olsztynie” z podziałem na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: diagnostyka stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez ZDW w Olsztynie z podziałem na 2 części: Część nr 1 - Wykonanie pomiarów równości podłużnej (PP-Nx), równości poprzecznej (PP-Ny) oraz identyfikację cech powierzchniowych (PP-I); Część nr 2 - Wykonanie pomiarów ugięć (PP-U). 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi Załącznik nr 7a i 7 b. 3.3 Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są: dla cz. 1 : a) Z1 - „Wytyczne diagnostyki stanu technicznego nawierzchni dla dróg wojewódzkich” (dalej: Wytyczne WDSN lub WDSN), które stanowią integralną cześć Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej: OPZ) i są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://www.zdw.olsztyn.pl/strona-glowna/dokumenty-techniczne.html b) Z2 - Zestawienie dróg wojewódzkich objętych diagnostyką dla cz. 1 dla cz. 2 : a) Z1 - „Wytyczne diagnostyki stanu technicznego nawierzchni dla dróg wojewódzkich” (dalej: Wytyczne WDSN lub WDSN), które stanowią integralną cześć Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej: OPZ) i są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://www.zdw.olsztyn.pl/strona-glowna/dokumenty-techniczne.html b) Z2 - Zestawienie dróg wojewódzkich objętych diagnostyką dla cz. 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631480-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla poszczególnych części w wysokości: Część Nr 1 – 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) Część Nr 2 – 3 400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych) Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp:
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: a) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-22 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1a do SIWZ (osobno dla każdej z części lub jedno dla wszystkich części) b) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa pzp) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1b do SIWZ. (osobno dla każdej z części lub jedno dla wszystkich części) c) wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ (osobno dla każdej z części) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną) (W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO wykonawca nie składa ww. oświadczenia); d) wypełniony formularz cenowy Załącznik Nr 3a lub 3 b do SIWZ (osobno dla każdej z części ) e) dowód wniesienia wadium; f) zobowiązanie do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu); g) zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem Załącznika nr 5 do SIWZ (jeżeli Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa); h) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. i) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach