Przetargi.pl
Demontaż , transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Książki w 2015 roku.

Gmina Książki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-222 Książki, ul. Bankowa 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6888165 , fax. 0-56 6888138
  • Data zamieszczenia: 2015-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Książki
    ul. Bankowa 4 4
    87-222 Książki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6888165, fax. 0-56 6888138
    REGON: 87111880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaksiazki.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż , transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Książki w 2015 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Demontaż pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych i płaskich z azbestowo-cementowych budynków mieszkalnych i gospodarczych w ilości 22,40 tony. W ramach prac wykonane zostaną: demontażu pokrycia dachowego na wskazanych przez Zamawiającego budynkach znajdującym się na terenie Gminy Książki, zbieraniu, zebranie materiału i transport odpadów niebezpiecznych do miejsca unieszkodliwienia. 3.1.2. Transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych i płaskich azbestowo-cementowych, zdemontowanych przez Wykonawcę z dachów budynków gospodarczych i mieszkalnych oraz płyt falistych i płaskich azbestowo-cementowych złożonych na paletach w obrębie nieruchomości położonych na terenu gminy Książki w ilości 7,5 tony. W ramach prac wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z nieruchomości do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów wg wymogów określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm) 3.2. Procedura realizacji przedmiotowego zamówienia wygląda następująco: 3.2.1.Wykonawca uzgadnia z właścicielem/posiadaczem budynku, wyszczególnionego na liście nieruchomości objętych zamówieniem, termin demontażu pokrycia dachowego z azbestu. Termin realizacji nie może być późniejszy niż 1 października 2015 r. 3.2.2.Wykonawca zobowiązany jest do zrobienia dokumentacji fotograficznej nieruchomości przed rozpoczęciem prac oraz po ich zakończeniu. 3.2.3.Wykonawca, zgodnie z warunkami określonymi w stosownych przepisach, demontuje wyroby zawierające azbest z budynków, których wykaz otrzymuje od Zamawiającego. 3.2.4.Wykonawca dokonuje przygotowania zdjętego materiału, poprzez złożenie go w zafoliowanych oraz stosownie oznakowanych jako wyrobów z azbestem na palecie lub w worku typu big-bag. 3.2.5.Po demontażu i wywozie odpadów azbestowych Wykonawca sporządza protokół odbioru usługi, na którym uzyskuje czytelny podpis właściciela lub posiadacza budynku, z którego zdemontował wyroby z azbestem. 3.2.6.Wykonawca przedstawia Urzędowi Gminy Książki fakturę za wykonaną usługę wraz z wykazem posesji, protokołami odbioru usługi podpisanymi przez właścicieli lub posiadaczy budynków oraz zdjęciami budynków przed i po demontażu. 3.2.7.Urząd weryfikuje fakturę, protokoły odbioru usługi oraz wykaz posesji z których zdemontowano wyroby z azbestem. 3.2.8.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 3.2.9.Podane w pkt 3.1. ppkt 3.1.1. i 3.1.2. ilości należy traktować szacunkowo, bowiem ich ilości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb oraz od posiadanych środków finansowych z WFOŚiGW w Toruniu w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia)..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminaksiazki.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach