UNIWERSYTET OPOLSKI ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Plac Mikołaja Kopernika 11
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET OPOLSKI
Plac Mikołaja Kopernika 11
45-040 Opole, woj. opolskie
REGON: 000001382 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
D/57/2022 Zakup aparatury niezbędnej do realizacji agendy badawczej projektu unijnego Międzynarodowe Centrum Badawczo – Rozwojowe UO (...) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ NR 1, pn.: Zakup i dostawa rejestratorów wilgotności i temperatury – 2 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.1 do SWZ.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r.CZĘŚĆ NR 2, pn.: Zakup i dostawa mierników pH do gleby – 2 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.2 do SWZ.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r.CZĘŚĆ NR 3, pn.: Zakup i dostawa data-loggerów do pomiaru wilgotności i temperatury – 10 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.3 do SWZ.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r.CZĘŚĆ NR 4, pn.: Zakup i dostawa mieszadeł magnetycznych - 2 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.4 do SWZ.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r.CZĘŚĆ NR 5, pn.: Zakup i dostawa wytrząsarek vortex - 3 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.5 do SWZ.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r.CZĘŚĆ NR 6, pn.: Zakup i dostawa lamp owadobójczych – 3 szt.1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.6 do SWZ.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń; w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 15.12.2022 r. nie wcześniej niż od dnia 01.12.2022 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38410000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-13
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatury dla jednostek Politechniki Opolskiej.
Dodano: 2019-06-27 - Przetarg nieograniczony na dostawę bezprzewodowego systemu inercyjnego wraz z oprogramowaniem do pomiaru ruchu całego ciała człowieka dla Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii Politechniki Opolskiej.
Dodano: 2019-03-14 - Przetarg nieograniczony na dostawę bezprzewodowego systemu inercyjnego wraz z oprogramowaniem do pomiaru ruchu całego ciała człowieka dla Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii Politechniki Opolskiej.
Dodano: 2018-12-11