UNIWERSYTET OPOLSKI ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Plac Mikołaja Kopernika 11
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET OPOLSKI
Plac Mikołaja Kopernika 11
45-040 Opole, woj. opolskie
REGON: 000001382 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
[D/46/2023] Sukcesywna dostawa środków czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część nr 1 - Zakup profesjonalnych środków czystości1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ2. Realizacja (wykonanie) zamówienia polega na:2.1. sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia (w części nr 1 – profesjonalnych środków czystości ) o wymaganiach/ parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa Rozdziale I pkt. 4.1 SWZ (dalej jako Zamówienia).2.2. przeprowadzeniu dla personelu obsługi Zamawiającego jednego [1] szkolenia produktowego, w zakresie praktycznego stosowania zaoferowanego asortymentu, ich przeznaczenia, stosowaniai dozowania. Termin szkolenia zostanie uzgodniony drogą elektroniczną z dziesięciodniowym wyprzedzeniem. Szkolenie powinno nastąpić w okresie do dwóch [2] miesięcy od daty zawarcia umowy.2.3. dotyczy tylko części nr 1: dostarczeniu, zamontowaniu i serwisowaniu produktów z pozycji” 3, 5, 8, 13 załącznika nr 1A do SWZ; dwudziestu [20] kompletnych automatycznych systemów dozujących podających gotowe roztwory robocze w odpowiednim dla wskazanych produktów stężeniu. Systemy te muszą posiadać możliwość podłączenia czterech [4] koncentratów oraz umożliwiać zamknięcie tych koncentratów na kluczyk, tak by osoby niepowołane nie miały do nich dostępu. Środki czystości oraz systemy dozujące muszą być kompatybilne i pochodzić od jednego producenta3.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty o której mowa w pkt. 18.12 SWZ (odpowiednio do części) określonej w umowie lub gdy kwota pozostała do wyczerpania limitu kwoty określonej w umowie jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia.3.2. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie:- mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ)lub- w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.lub- gdy pozostała kwota środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia; mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.3.3. Sukcesywne dostawy poszczególnych, sukcesywnych Zamówień następować będą w ciągu maksymalnie dziesięciu [10] dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia.3.4. Termin określony w Rozdziale I pkt. 4.3 SWZ jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu Zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu Zamówienia. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.4. Ilości asortymentu wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie dotychczasowego zużycia oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający może dokonywać zamówień rodzaju asortymentu według bieżących potrzeb, w ilości wynikającej z bieżącego zapotrzebowania.Część nr 2 - Zakup profesjonalnych materiałów eksploatacyjnych1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ2. Realizacja (wykonanie) zamówienia polega na:2.1. sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia (w części nr 2 – profesjonalnych materiałów eksploatacyjnych ) o wymaganiach/ parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa Rozdziale I pkt. 4.1 SWZ (dalej jako Zamówienia).2.2. przeprowadzeniu dla personelu obsługi Zamawiającego jednego [1] szkolenia produktowego, w zakresie praktycznego stosowania zaoferowanego asortymentu, ich przeznaczenia, stosowaniai dozowania. Termin szkolenia zostanie uzgodniony drogą elektroniczną z dziesięciodniowym wyprzedzeniem. Szkolenie powinno nastąpić w okresie do dwóch [2] miesięcy od daty zawarcia umowy.3.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty o której mowa w pkt. 18.12 SWZ (odpowiednio do części) określonej w umowie lub gdy kwota pozostała do wyczerpania limitu kwoty określonej w umowie jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia.3.2. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie:- mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanegow Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ)lub- w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowaw Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.lub- gdy pozostała kwota środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia; mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.3.3. Sukcesywne dostawy poszczególnych, sukcesywnych Zamówień następować będą w ciągu maksymalnie dziesięciu [10] dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia.3.4. Termin określony w Rozdziale I pkt. 4.3 SWZ jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu Zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu Zamówienia. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.4. Ilości asortymentu wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie dotychczasowego zużycia oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający może dokonywać zamówień rodzaju asortymentu według bieżących potrzeb, w ilości wynikającej z bieżącego zapotrzebowania.Część nr 3 - Zakup chemii gospodarczej i profesjonalnej1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ2. Realizacja (wykonanie) zamówienia polega na:2.1. sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia (w części nr 3 – chemii gospodarczej i profesjonalnej) o wymaganiach/ parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa Rozdziale I pkt. 4.1 SWZ (dalej jako Zamówienia).2.2. przeprowadzeniu dla personelu obsługi Zamawiającego jednego [1] szkolenia produktowego, w zakresie praktycznego stosowania zaoferowanego asortymentu, ich przeznaczenia, stosowaniai dozowania. Termin szkolenia zostanie uzgodniony drogą elektroniczną z dziesięciodniowym wyprzedzeniem. Szkolenie powinno nastąpić w okresie do dwóch [2] miesięcy od daty zawarcia umowy.3.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty o której mowa w pkt. 18.12 SWZ (odpowiednio do części) określonej w umowie lub gdy kwota pozostała do wyczerpania limitu kwoty określonej w umowie jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia.3.2. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie:- mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanegow Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ)lub- w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowaw Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.lub- gdy pozostała kwota środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia; mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.3.3. Sukcesywne dostawy poszczególnych, sukcesywnych Zamówień następować będą w ciągu maksymalnie dziesięciu [10] dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia.3.4. Termin określony w Rozdziale I pkt. 4.3 SWZ jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu Zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu Zamówienia. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.4. Ilości asortymentu wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie dotychczasowego zużycia oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający może dokonywać zamówień rodzaju asortymentu według bieżących potrzeb, w ilości wynikającej z bieżącego zapotrzebowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nowe miejsca opieki w Żłobku Miejskim nr 3 "Dzwoneczek" w Nysie - dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa wyposażenia do żłobka w Gorzowie Śląskim (Maluch+ 2020)
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa wyposażenia socjalno-bytowego dla Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy
Dodano: 2020-10-22 - Kształtowanie kompetencji cyfrowych u dzieci – wyposażenie sali komputerowej w meble.
Dodano: 2020-09-25 - Dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce II
Dodano: 2020-07-27 - Dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce
Dodano: 2020-07-03 - „Rewitalizacja miasta Paczków” – Zakup wyposażenia do budynku przy ulicy Kościelnej.
Dodano: 2020-05-04 - Utworzenie filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Skarbimierzu w m.Żłobizna - modernizacja części budynku oraz pomieszczeń po byłej Szkole Rolniczej w Żłobiźnie – Dostarczenie i montaż wyposażenia.
Dodano: 2020-03-17 - Dostawa mebli na potrzeby PMWSZ w Opolu.
Dodano: 2020-03-04 - Rewitalizacja miasta Kluczborka poprzez podniesienie jakości przestrzeni publicznej oraz zapobieganie i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu – rewitalizacja terenu po byłej Famprze w Kluczborku – wyposażenie obiektu kawiarni
Dodano: 2019-12-30