Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
- Data zamieszczenia: 2016-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
ul. Powstania Styczniowego 1 1
81-519 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
REGON: 19014161200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalegdynia.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
D25M/252/11-30rj/16 Przetarg nieograniczony na dostawę asortymentu do krioablacji wraz z dzierżawą kriokonsoli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu do krioablacji wraz z dzierżawą kriokonsoli, którego opis, wymagania techniczne, szacunkową ilość i asortyment określa szczegółowo Załącznik nr 1a do SIWZ - formularz cenowy. 2. Określone w załączniku nr 1a do SIWZ (formularz cenowy) ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek, określone w załączniku nr 1a szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala, są one wartościami maksymalnymi zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu, Zamawiający wykorzysta 75% ilości asortymentu określonej w zamówieniu. Pozostałe 25% ilości asortymentu określonego w zamówieniu Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby (opcja). Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 3. Zamawiający ustalił szacunkową ilość asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia. Ilość asortymentu objęta zamówieniem może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 25%, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie zostanie przekroczona. 4. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 5. W przypadku zaoferowania asortymentu do krioablacji, który występuje na rynku w innej ilości sztuk w opakowaniu niż umieszczony w SIWZ, Wykonawca winien przeliczyć ogólne, wymagane w SIWZ (w formularz cenowym) ilości asortymentu na odpowiednią ilość opakowań, które zawierają odmienną od wskazanej w SIWZ ilość, zachowując oczywiście wymaganą ilość asortymentu, w razie potrzeby ilość opakowań należy zaokrąglić w górę. 6. Maksymalny termin dostarczenia asortymentu wynosi: dostawy pilne - 48 godziny, dostawy zwykłe - 5 dni, od dnia złożenia zamówienia. 7. Termin przydatności do użycia dostarczanego wyrobu nie będzie przekraczał ? okresu dla produktu, którego całkowity czas przydatności (termin ważności) wynosi 3 lata; 8. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, nie będący przedmiotem praw osób trzecich oraz spełniać wszystkie parametry i wymagania określone w załączniku nr 1a do SIWZ i musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., poz. 679 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 2) Zamawiający wymaga wydzierżawienia kriokonsoli dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 1, z asortymentu wymienionego w formularzu cenowym - Załącznik nr 1a do SIWZ, zgodnego z wymaganiami opisanymi w zestawieniu parametrów wymaganych- Załączniku nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia częściowego: dostawy pilne
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalegdynia.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNEGO RODZAJU WYROBÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-07-26 - SUKCESYWNE DOSTAWY URZĄDZEŃ I OBŁOŻEŃ DO ELEKTROFIZJOLOGII SERCA
Dodano: 2016-07-07 - SUKCESYWNE DOSTAWY SPRZĘTU DO ZABIEGÓW UROLOGICZNYCH ORAZ TAŚM STOSOWANYCH W LECZENIU NIETRZYMANIA MOCZU U KOBIET
Dodano: 2016-07-06 - DZP/26/16 MATERIAŁY DLA BLOKU OPERACYJNEGO
Dodano: 2016-06-22 - SUKCESYWNE DOSTAWY URZĄDZEŃ DO ELEKTROFIZJOLOGII SERCA WRAZ Z DZIERŻAWĄ KRIOKONSOLI
Dodano: 2016-06-09 - Dzierżawa fakoemulsyfikatora wraz z dostawą akcesoriów
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2016-05-25 - Zakup i dostawa lampy szczelinowej dla WSPL SPZOZ w Ustce
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego 31/PN/2016
Dodano: 2016-04-19 - Zakup i dostawa lampy szczelinowej dla WSPL SPZOZ w Ustce
Dodano: 2016-03-31