Przetargi.pl
Czyszczenie i konserwacja separatorów na terenie Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    ul. 10 Lutego 24 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie i konserwacja separatorów na terenie Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi polegające na czyszczeniu i konserwacji separatorów na terenie Gdyni. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie i konserwację separatorów - urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe odprowadzane z obszaru Miasta Gdyni, zlokalizowanych na miejskiej burzowej sieci kanalizacyjnej. 2. W roku 2014r. czyszczeniem i konserwacją objętych jest 77 separatorów, zgodnie z wykazem w załączniku 1a. Zamawiający przewiduje wzrost liczby separatorów maksymalnie o 11 szt. w 2015r., zgodnie z wykazem w załączniku 1b do siwz. 3. Separatory znajdują się w trzech rejonach eksploatacyjnych. Podział na rejony eksploatacyjne dotyczy eksploatacji miejskiej burzowej sieci kanalizacyjnej. 4. Wykaz separatorów na miejskiej burzowej sieci kanalizacyjnej, z podziałem na poszczególne rejony na terenie Gdyni, stanowią załączniki nr 1a i 1b do siwz. Lokalizację poszczególnych separatorów (mapy) przedstawia załącznik nr 1c do siwz. 5. Czyszczenie i konserwacja rozumiana jako wykonywanie zabiegów mających na celu utrzymanie separatorów w dobrym stanie technicznym, wykonywane będą w latach 2014 -2015 czterokrotnie, w terminach określonych w siwz. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie zgodnie z Instrukcją eksploatacji danego typu separatora następujących prac: a) usunięcie zgromadzonych związków ropopochodnych i wody, b) wyciągnięcie sekcji żaluzjowych i ich oczyszczenie (czyszczenie należy wykonać w taki sposób, aby zanieczyszczona woda przeszła przez układ oczyszczania ścieków zaolejonych), c) usunięcie osadu z komory osadowej, d) oczyszczenie i osuszenie poszczególnych komór separatora, e) wykonanie niezbędnych prac konserwacyjnych, w tym usunięcie ewentualnych nieszczelności, zabezpieczenie wnętrza separatorów oraz oczyszczenie dopływu i odpływu, f) w razie potrzeby wymiana poduszki sorbentowej w separatorze w ul. Szlifierzy g) wstawienie sekcji żaluzjowych, h) transport odpadów do neutralizacji, i) unieszkodliwienie odebranych odpadów niebezpiecznych, j) napełnienie urządzeń wodą przed ich uruchomieniem aż do przelewu na wylocie, k) sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadów niebezpiecznych, w tym wypełnienie Karty eksploatacji separatora i Karty zanieczyszczeń. Ww. karty należy przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru dla danej serii wyczyszczonych separatorów, l) uporządkowanie terenu wokół czyszczonych urządzeń. 7. Powyższe prace będą wykonywane w szczególności zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP oraz zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1232 z późn. zm.), ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 poz. 1137 z późn. zm.), w zakresie oznakowania i wykonywania poszczególnych czynności roboczych, stosowanych środków ochrony osobistej i ostrzegawczej pracowników. Prace należy zorganizować i prowadzić w sposób zapewniający jak najmniejsze utrudnienia w ruchu pojazdów na drodze. W tym celu konieczne jest uzyskanie odpowiedniego zezwolenia na zajęcie pasa drogowego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone uczestnikom ruchu drogowego oraz osobom trzecim powstałe wskutek prowadzonych usług. 8. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za wykonywanie usług zgodnie z ww. przepisami oraz ewentualne skutki z powodu ich niedotrzymania. 9. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia (dewastacji) któregoś z urządzeń lub jego elementów, wymagane jest natychmiastowe zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu, ze szczegółowym opisem i wykonaniem zdjęć spowodowanych szkód oraz określeniem, co i w jakim zakresie wymaga naprawy lub wymiany. 10. Urządzenie, które zostało uszkodzone lub uległo dewastacji, po wybraniu zanieczyszczeń, na czas naprawy zostanie wyłączone z prac konserwacyjnych, prace te Wykonawca będzie kontynuował po jego naprawie. Naprawa separatora zlecona zostanie w oddzielnym trybie. 11. Zaopatrzenie w wodę do czyszczenia i zalewania separatorów, odpowiednie środki chemiczne do czyszczenia oraz dostęp do energii elektrycznej, o ile będzie to konieczne do prowadzenia prac konserwacyjnych, Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt. W związku z tym Wykonawca winien zawrzeć z dostawcą wody umowę na jej pobór dla potrzeb związanych z czyszczeniem i napełnianiem separatorów. 12. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia wystarczającej liczby osób posiadających wymagane kwalifikacje, niezbędnej do prawidłowego i terminowego wykonania powierzonych prac, b) zapewnienia odpowiedniego sprzętu do prawidłowego i terminowego wykonania powierzonych prac oraz samochodu do kontrolnego objazdu obsługiwanych urządzeń po ich oczyszczeniu, z przedstawicielem Zamawiającego, w terminach ustalonych przez obie strony, c) przekazania Zamawiającemu, najpóźniej siedem dni przed przystąpieniem do prac, pisemnego harmonogramu prac związanych z czyszczeniem separatorów; wykonanie tych usług należy potwierdzać pisemnym sprawozdaniem z przeprowadzonych czynności, d) posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością na kwotę minimum 50.000 zł, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, e) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej, f) dokonywania wszelkich uzgodnień i posiadania wymaganych zezwoleń koniecznych do prawidłowej realizacji usługi objętej zamówieniem. 13. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 14. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie zakresu prac których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. 15. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania lub zaniechania wykonania prac. 16. Miejsce świadczenia usługi: Gmina Miasta Gdyni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://server.zdiz.gdynia.pl/separatory2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach