Przetargi.pl
Częściowa wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV w czterech szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu inowrocławskiego.

Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592167 , fax. 052 3592733
  • Data zamieszczenia: 2010-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych
    ul. Roosevelta 36/38 36/38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592167, fax. 052 3592733
    REGON: 09292892800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowa wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV w czterech szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu inowrocławskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Częściowa wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV w czterech następujących szkołach Powiatu inowrocławskiego: 1) Ii Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu, ul. M. Konopnickiej 15, 2) Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 34,3) Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kościelcu,4) Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kruszwicy, ul. Kujawska 20
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip. inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach