Przetargi.pl
Częściowa Termomodernizacja Budynku Gminnego przy ul. Ks.B.Bilińskiego 2 w Komprachcicach

Gmina Komprachcice ogłasza przetarg

  • Adres: 46-070 Komprachcice, ul. Kolejowa 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4031700-01 , fax. 77 4031725
  • Data zamieszczenia: 2015-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komprachcice
    ul. Kolejowa 3 3
    46-070 Komprachcice, woj. opolskie
    tel. 77 4031700-01, fax. 77 4031725
    REGON: 00054385800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komprachcice.pl, www.bip.komprachcice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowa Termomodernizacja Budynku Gminnego przy ul. Ks.B.Bilińskiego 2 w Komprachcicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest częściowa termomodernizacja budynku gminnego wykorzystywanego na cele opieki społecznej. Zakres robót w szczególności obejmuje - częściową termomodernizację budynku gminnego leżącego przy ul. Ks. B. Bilińskiego 2 w Komprachcicach. Zakres prac w szczególności obejmuje: Prace demontażowe i murarskie (w tym elektryczne); Termomodernizacja ścian zewnętrznych; Obróbki blacharskie; Malowanie; Prace montażowe tj. np. balustrady, instalacja odgromowa itp.; Prace ziemne i brukarskie; Szczegółowy zakres prac został opisany w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz jako dokument pomocniczy w przedmiarze robót. Wskazane dokumenty są załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca przygotuje dokumentację odbiorową do odbioru końcowego zadania. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego. Założenia ogólne Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do SIWZ. Roboty prowadzone będą przy czynnym obiekcie. Prowadzone prace w żaden sposób nie mogą utrudniać dostępu (wejścia) do budynku. Wykonawca zobowiązany jest do wygrodzenia placu budowy i przestrzegania warunków bezpieczeństwa, higieny pracy. Po zakończeniu robót elementy nieobjęte ich zakresem zostaną przez Wykonawcę doprowadzone do stanu sprzed rozpoczęcia robót. Wykonawca odpowiada za porządek na placu budowy uwzględniając charakter prac budowlanych tj. w szczególności zabezpieczenie prac w ten sposób aby uniemożliwić wywiewanie styropianu w czasie jego przechowywania i dokonywania na nim obróbek tzn. cięcia, ścierania itp. W przypadku braku dochowania należytej staranności w przywołanym obszarze Wykonawca na własny koszt dokona sprzątania materiału budowlanego, który znalazł się poza terenem realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania wszystkich niezbędnych dokumentów do odbioru zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie koszty budowy, transportu, energii elektrycznej, wody, prac geodezyjnych, kierownika budowy i innych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien także ująć wszystkie roboty i urządzenia, które zdaniem Wykonawcy są bezwzględnie niezbędne do właściwego wykonania robót i przyszłej eksploatacji. Wykonawca powinien uwzględnić (przygotowując ofertę), iż na obiekcie, na którym ma być zrealizowany przedmiot zamówienia mogą być prowadzone równolegle inne prace budowlane na ścianie (północnej budynku), które w razie ich realizacji będą prowadzone z ich pierwszeństwem (planowana jest przebudowa wejścia do budynku - schodów). Jeżeli wskazane prace będą uniemożliwiały wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie wynikającym w SIWZ będzie to zgodnie z projektem umowy przesłanką do przesunięcia terminu wykonania umowy. W związku z powyższym tynk na przywołanej ścianie powinien być nałożony w ostatniej kolejności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 4000 złotych. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Komprachcice, prowadzony przez Nr konta PKO BP S.A. I O/Opole 49 1020 3668 0000 5102 0015 7925 z dopiskiem: WADIUM NA PRZETARG: Częściowa Termomodernizacja Budynku Gminnego przy ul. Ks.B.Bilińskiego 2 w Komprachcicach Dowód wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty (oryginał lub potwierdzoną kopię). 4. Wadium w formie: a) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancji bankowych, c) gwarancji ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275, ze zm.), powinno jako beneficjenta wskazywać Urząd Gminy Komprachcice. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści wystawianej przez gwaranta gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej musi wynikać wprost, że gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia kwoty, nie wyższej niż suma gwarancyjna, na pierwsze pisemne wezwanie beneficjenta (Zamawiającego), przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z przesłanek wymienionych w treści przepisu art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej, które nie będą zawierały w swej treści zapisu, o którym mowa w treści punktu VII ppkt 5 SIWZ, zostanie on wykluczony przez Zamawiającego z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy spiąć razem z ofertą składaną na prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. UWAGA! 1. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, jak również w sytuacji, kiedy termin ważności wadium nie obejmuje, co najmniej terminu związania ofertą, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 2. Wadium w formie pieniądza uważa się za wniesione w terminie, jeżeli zostało zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.komprachcice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach