Przetargi.pl
CZĘŚĆ I: „WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W KRYTEJ PŁYWALNI PRZY UL. PRÓCHNIKA 8/12 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”, CZĘŚĆ II: ,,WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W KRYTEJ PŁYWALNI PRZY UL. BELZACKIEJ 106 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”.

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7326569, 7326651, , fax. 44 732 65 69 wew. 122
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    3 Maja 6B
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 7326569, 7326651, , fax. 44 732 65 69 wew. 122
    REGON: 001307723
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osirpiotrkow.wikom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZĘŚĆ I: „WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W KRYTEJ PŁYWALNI PRZY UL. PRÓCHNIKA 8/12 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”, CZĘŚĆ II: ,,WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W KRYTEJ PŁYWALNI PRZY UL. BELZACKIEJ 106 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje robót budowlanych: • Zeskrobanie i zmycie starej farby, • Gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, • Odgrzybienie powierzchni sufitów, • Malowanie ścian farbami emulsyjnymi, • Malowanie sufitów farbami emulsyjnymi, • Wymiana płyt sufitu podwieszanego, • Roboty przygotowawcze, porządkowe i wywóz odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. CZEŚĆ II: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje robót budowlanych: • Zeskrobanie i zmycie starej farby, • Wykucie z muru ościeżnic stalowych, • Demontaż skrzydeł drzwiowych do toalet, • Wymiana drzwi na aluminiowe wypełnione panelem, • Gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, • Malowanie ścian farbami emulsyjnymi, • Malowanie sufitów farbami emulsyjnymi, • Uszczelnienie odpływu plaży, • Sufit podwieszany PCV, • Roboty przygotowawcze, porządkowe i wywóz odpadów. • Wymiana oświetlenia, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: CZĘŚĆ I: Wykonanie robót malarskich. CZĘŚĆ II: Wykonanie robót malarskich. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – do wglądu na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach