Przetargi.pl
Całoroczna konserwacja i naprawa systemów alarmowych Jednostki Wojskowej 1128 Malbork.

Jednostka Wojskowa 1128 ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 620 62 16 , fax. 55 620 62 75
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1128
    ul. 17 Marca 20 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 620 62 16, fax. 55 620 62 75
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczna konserwacja i naprawa systemów alarmowych Jednostki Wojskowej 1128 Malbork.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całorocznej konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego z częstotliwością jeden raz na kwartał. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również modernizacja i usuwanie zaistniałych awarii systemu alarmowego (zlecanych do realizacji po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wstępnych kosztorysów ofertowych) oraz przeprowadzenie w ramach pierwszej konserwacji szczegółowego zestawienia urządzeń wchodzących w skład konserwowanych systemów. Wykonawca w zakresie objętym przedmiotem zamówienia jest zobowiązany w szczególności do: Przeprowadzenie czterech przeglądów konserwacyjnych zgodnie z wymaganiami zawartymi w Normie Obronnej NO-04-A004-8 (Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8: Eksploatacja). Szczegółowe czynności podlegające wykonaniu podczas konserwacji systemów alarmowych zawiera w/w Norma Obronna część 8, tablica 2, 3, 4, oraz załączniki od A do J, jednocześnie zamawiający zastrzega sobie bezwzględne przestrzeganie czynności konserwacyjnych systemów alarmowych zgodnie z w/w Normą Obronną. a. Przeglądy konserwacyjne będą przeprowadzone 4 razy w cyklu rocznym, co 3 miesiące do 31.03.2015r. Dokładne terminy prowadzenia prac konserwacyjnych w każdym 3- miesięcznym kwartale będą ustalane na podstawie harmonogramu dostarczonego przez WYKONAWCĘ. Wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania konserwacji zabezpiecza WYKONAWCA. Po wykonaniu każdej konserwacji będzie sporządzony protokół odbioru usługi oraz zapis w książce - Rejestr napraw i przeglądów technicznych. I konserwacja od 01.04.2014r. do 30.06.2014r. II konserwacja od 01.07.2014r. do 30.09.2014r. III konserwacja od 01.10.2014r. do 31.12.2014r. IV konserwacja od 01.01.2015r. do 31.03.2015r. b. Wykonawca przeprowadzi konserwację agregatu prądotwórczego VOLF 10003ER oraz dwóch elektronicznych depozytorów kluczy firmy KOVAL HOLDING 3000. c. WYKONAWCA zapewni prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego, który usunie awarie mogące wystąpić w systemach. Pracownik lub pracownicy muszą przybyć na obiekt w czasie nie dłuższym niż cztery godziny od zgłoszenia awarii. WYKONAWCA usunie awarie: - uszkodzeń systemu wynikłych z przyczyn losowych (wyładowania atmosferyczne, przepięć energetycznych, zalań, pożarów, itp.; - uszkodzeń zaistniałych w wyniku obsługi systemu przez osoby nieuprawnione oraz niezgodnie z jego przeznaczeniem; - mechaniczne lub elektroniczne uszkodzenia elementów systemu alarmowego. d. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy urządzeń systemu w trakcie konserwacji i serwisu w zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi usługa naprawy, oprócz kosztów za urządzenia podlegające wymianie lub naprawie w autoryzowanym serwisie. W takiej sytuacji WYKONAWCA będzie zobowiązany do przedstawienia ZAMAWIAJĄCEMU do akceptacji kosztorys ofertowy lub wycenę kosztów naprawy sporządzoną przez serwis oraz udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wymienione części licząc od daty wymiany. Kosztorys lub wycenę kosztów WYKONAWCA przedstawi w terminie do 14 dni od czasu zdemontowania urządzenia, a ZAMAWIAJĄCY zaakceptuje lub nie w terminie do 7 dni od czasu przedstawienia oferty przez WYKONAWCĘ. Jeżeli serwis dla zdemontowanego urządzenia znajduje się poza granicami RP, termin wyceny przedłuża się do 6 tygodni. Do zakupionych urządzeń, materiałów i części zamiennych Wykonawca nie będzie doliczał dodatkowych kosztów e. Jeżeli oferta przedstawiona przez WYKONAWCĘ będzie odbiegać od cen rynkowych, czyli będzie wyższa od innych podmiotów oferujących identyczne urządzenia lub usługi, ZAMAWIAJĄCY będzie miał prawo dokonać zakupu u innego dostawcy, w terminie 14 dni od przedstawienia oferty, a WYKONAWCA dokona montażu i uruchomienia. Do czasu zakupu nowego lub naprawionego urządzenia WYKONAWCA musi zainstalować sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od zdemontowanego urządzenia. f. Jeżeli naprawa danego podzespołu lub urządzenia wymaga użycia czy zastosowania elementów, które nie są już produkowane, są na specjalne zamówienie lub nie są dostępne z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY, strony ustalają w formie pisemnej inny termin usunięcia awarii. g. W przypadku, gdy WYKONAWCA przedmiotu zamówienia nie będzie potrafił usunąć awarii Systemu Alarmowego, Systemu Kontroli Dostępu, Systemu CCTV, ZAMAWIAJĄCY będzie miał prawo zlecić naprawę takiemu podmiotowi, który przywróci sprawność uszkodzonych systemów, a kosztami naprawy obciąży WYKONAWCĘ. ZAMAWIAJĄCY ma umowne prawo potrącenia za koszty naprawy z wynagrodzenia należnego WYKONAWCY. W takim przypadku WYKONAWCY nie będzie przysługiwać żadne roszczenie względem ZAMAWIAJĄCEGO. h. W przypadku awarii urządzeń systemu objętego gwarancją, naprawę realizuje podmiot udzielający gwarancji, po uprzednim dokonaniu przez WYKONAWCĘ możliwych czynności diagnostycznych. i. WYKONAWCA zobowiązany jest do odbioru i utylizacji wymienionych urządzeń oraz zużytych elementów systemu potwierdzonych protokołem. j. Odbioru wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych dokonuje administrator systemów alarmowych lub osoba (zespół osób) wyznaczona przez ZAMAWIAJĄCEGO. Podstawę rozliczenia prac konserwacyjnych stanowi protokół odbioru. k. WYKONAWCA zobowiązany jest do: - ścisłego przestrzegania aktualnie obowiązujących decyzji i poleceń Dowódcy JW. dotyczących zezwoleń na wjazd i postój określonych pojazdów na teren chroniony; - reagowania i natychmiastowego zgłaszania Komendantowi Ochrony JW 1128 lub Komendantowi Ochrony JW 2031 lub Komendantowi Ochrony JW 1300 wszelkich zauważonych zagrożeń dla mienia oraz zdrowia lub życia osób przebywających na terenach chronionych; - niezwłocznego powiadamiania bezpośrednich przełożonych, Komendanta Ochrony, Oficera Dyżurnego danego kompleksu wojskowego o przestępstwach i wydarzeniach nadzwyczajnych zaistniałych na terenie kompleksów w których realizowane jest zlecenie. - Wykonawca zobowiązuje się przedłużyć ważność lub uzyskać nowe dokumenty (certyfikaty, zaświadczenia, poświadczenia, koncesje, itp.) potwierdzające zdolność wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy ich termin ważności upłynie w trakcie trwania umowy. Kserokopie w/w dokumentów zostaną przekazane niezwłocznie Zamawiającemu (nie później niż w ciągu 3 dni) po przedłużeniu ich ważności lub otrzymaniu nowych l. Przed przystąpieniem do realizacji usługi osoby wykonujące zamówienie będą zobowiązane odbyć szkolenie przeprowadzone przez osoby wyznaczone przez zamawiającego z zasad prawidłowego poruszania się po bazie lotniczej. m. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. n. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. o. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą VAT po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. p. Wykonawca udzieli terminu płatności nie krótszego niż 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego. r. Zamawiający udostępnia Wykonawcy bezpłatnie: pomieszczenia na potrzeby wykonania prac technicznych, łączność przewodową wewnątrz jednostki wojskowej, zabezpieczenie pożarowe i punkt doraźnej pomocy medycznej s. Dotyczy CZĘŚĆ I i CZĘŚCI II Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy przekaże Zamawiającemu uwierzytelnioną kserokopię ważnego świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia, stwierdzające, że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. POUFNE; art. 55 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnej (Dz.U.2010.182.1228). t. Wykonawca winien posiadać zatrudnionego na etacie pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503126104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach