Przetargi.pl
BZP/PN/4/2015 - Sukcesywna dostawa mebli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
    REGON: 00000172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP/PN/4/2015 - Sukcesywna dostawa mebli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa mebli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015. Zadanie 1. Sukcesywna dostawa mebli (Regał biurowy otwarty - 15 szt., Regał biurowy półotwarty - 15 szt., Szafa aktowa zamknięta - 10 szt., Szafa ubraniowa - 10 szt., Biurko proste - 15 szt., Kontener pod biurko - 15 szt., Biurko narożne - 10 szt., Stół - 20 szt.) zgodnych z Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zadanie 2. Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli (Krzesło - 120 szt., Krzesło obrotowe - 30 szt., Fotel - 15 szt., Fotel premium -15 szt.) zgodnych z Szczegółowym Opisem Zamówienia. Dostawy mebli i krzeseł objętych niniejszym postępowaniem, realizowane będą na podstawie odrębnych zamówień jednostkowych, przesyłanych Wykonawcy przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, określających ich asortyment i ilość. Termin realizacji poszczególnych zamówień jednostkowych wynosi maks. 21 dni od daty przesłania przez Zamawiającego danego zamówienia, w sposób określony w zdaniu poprzednim. Ilości mebli/krzeseł podanych w Szczegółowym Opisie Zamówienia (SOZ) stanowią ilości maksymalne. Zamawiający zastrzega prawo do niepełnego wykorzystania tych ilości bez żadnych negatywnych konsekwencji z tego tytułu co oznacza, że zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości mebli i krzeseł, od ilości określonej w SOZ, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego w tym przede wszystkim, roszczeń o wykonanie umowy w zakresie ilości maksymalnej, roszczeń odszkodowawczych jak również roszczeń o zapłatę kar umownych. Minimalna wartość zamówionych i dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia mebli/krzeseł nie może być niższa niż 20% maksymalnej ceny brutto wszystkich Mebli / krzeseł objętych Przedmiotem Umowy . Postępowanie poniżej progów unijnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest przewidziane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach