Przetargi.pl
BZP.271.9.2014 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie ul. Broniewskiego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/40 Przebudowa ul. Broniewskiego w Zakopanem.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.9.2014 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie ul. Broniewskiego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/40 Przebudowa ul. Broniewskiego w Zakopanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie ul. Broniewskiego wraz z wykonaniem czynności Wykonawcy i spełnieniem obowiązków opisanych w projekcie umowy. Przedmiot ten obejmuje w szczególności: rozbudowę wraz z przebudową ul.Broniewskiego na odcinku od ul. Droga do Olczy do mostu nad Potokiem Bystra km 0+000 do 0+951, w zakresie określonym ostateczną Decyzją Starosty Tatrzańskiego nr 1/13 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: AB.6740.546.2012.MP z 12 kwietnia 2013r. wraz z przebudową istniejących sieci: wodociągowych - nie dotyczy podziemnej części sieci (do wykonania przez SEWIK), gazowych, ciepłowniczych, teletechnicznych, elektroenergetycznych, oświetlenia ulicznego, kanalizacji sanitarnej - nie dotyczy podziemnej części sieci (do wykonania przez SEWIK) oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami. Przedmiot umowy obejmuje ponadto: przeniesienie ogrodzeń, wykonanie zjazdów na nieruchomości sąsiednie. przebudowę ogrodzeń, wzdłuż posesji nr kolejny 27 i 27a. W trakcie korytowania pod chodnik zostanie naruszona stateczność podmurówki. korytowanie i utwardzenie destruktem drogi wewnętrznej położonej na działce 557 obr 12. zjazd km 0+657,93 przedłużyć utwardzenie terenu na działkę o nr 250/2 obr. 12, przebudowę zjazdu i ogrodzenia zgodnie z uzgodnieniami z właścicielem działki 125/3 obr. 12, udrożnienie kanalizacji z działki nr 143/1 obr. 12, dodatkowe zjazdy do wszystkich nieruchomości niezabudowanych od strony południowej, dodatkowe zjazdy do nieruchomości od strony północnej sztuk 5, uformowanie terenu obok zjazdu celem przejazdu ratraka na szerokość 8 metrów, (odległość pomiędzy dolną stacją wyciągu, a granicą działki 19,60 m) dz. nr ew. 29/5 obr. 12, przesunięcie obiektu nietrwale związanego z gruntem na działkę nr 264/9 obr. 12 i wykonanie ogrodzenia zamiast żywopłotu, usunięcie zieleni na miejsce wskazane przez właściciela z przed ogrodzenia działki 566/3 obr. 12, przeniesie zieleni z elewacji działki nr 257/10 obr. 12. W ramach przedmiotu Umowy Wykonawca wykona w szczególności w zakresie branży: drogowej (opracowanie projektowe 02B) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, regulację koryta, płyty żelbetowe na zjazdach, zieleńce i wycinkę drzew, ławy krawężniki, ścieki obrzeża, podbudowy, nawierzchnie i geosyntetyki, utwardzenie destruktem drogi wewnętrznej, regulację wysokościową istniejących studni i zasuw, murki oporowe, odwodnienie, organizację ruchu, małą architekturę, przepusty, komory wypadowe, płyty przejazdowe, kanalizacji deszczowej i sanitarnej (opracowanie projektowe 03B): przebudowę istniejącej kanalizacji - nie dotyczy podziemnej części sieci kanalizacji sanitarnej (do wykonania przez SEWIK), rozbudowę kanalizacji, przebudowę wylotu, przebudowę zarurowanego odcinka cieku bez nazwy wraz z wylotem, wodociągowej (opracowanie projektowe 04B): korektę położenia skrzynek zasuw, nie dotyczy podziemnej części sieci wodociągowej (do wykonania przez SEWIK) gazowej (opracowanie projektowe 05B): przebudowę kolizyjnych odcinków gazociągu średniego ciśnienia na gazociągi z rur PE, ciepłowniczej (opracowanie projektowe 06B): przebudowę istniejącej kolizyjnej sieci ciepłowniczej, zabezpieczenie sieci ciepłowniczej płytami odciążającymi, teletechnicznej (opracowanie projektowe 07B): przebudowę kolizyjnej kanalizacji tt, budowę odcinka 1 otworowej kanalizacji tt., przestawienie słupa tt., regulacja ram studni, elektroenergetycznej (opracowanie projektowe 08B): przebudowa linii kablowej nn., odcinkowe zabezpieczenie rurami dwudzielnymi istniejących linii kablowych nn., oświetlenia ulicznego (opracowanie projektowe 09B): projekt wykonawczy zamiennego zastosowania i lokalizacji lamp oświetlenia ulicznego o standardzie i wyglądzie jak lampy Schreder Piano (LED) montowane na słupie i wysięgniku Schreder typ NUN ALVARES pojedynczy o preferowanej wysokości montażu źródła światła - 4,5 m lub równoważny pod względem standardu i wyglądu, przebudowę kolidujących linii nn., montaż nowych latarni w ilości i miejscach określonych na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę zamiennego projektu wykonawczego, zieleni (opracowanie projektowe 10B): usunięcie drzew, ograniczenie korony drzew, zabezpieczenie starych drzew. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze i tożsamy wygląd (dla lamp ulicznych), jak wymagany rzez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie - stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. UWAGA!!! Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie metody wykonania ław pod elementy drogowe (krawężniki, obrzeża), zgodnej z normą DIN 18318, tj. na fundamencie o grubości co najmniej 20cm z podstawą z betonu C12/15, z oporem o parametrach 0,10m3 betonu/mb ławy (który w trakcie montażu nie może być jeszcze związany, aby powstało dobre połączenie prefabrykowanego elementu i betonu), jako równoważnej do wymaganej w dokumentacji projektowej i STWiOR. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. UWAGA!!! Wykonawca ma do oferty załączyć wycenione zestawienie asortymentu robót - należy wypełnić załącznik nr 12 do siwz.Zestawienie asortymentu robót służy jedynie pomocniczo do sporządzenia oferty, a wypełnione przez Wykonawcę będzie załącznikiem do umowy o nazwie: tabela elementów rozliczeniowych i będzie służyło do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia podany w pkt. 3 szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się -Dokumentacji projektowej, -Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR), -Kopia decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem( z zaznaczeniem Wadium BZP.271.9.2014 ) na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 07 marca 2014 r. do godz. 12:00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.07 marca 2014 r. do godz. 12:00 w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 lub 7 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach