Przetargi.pl
BZP.271.20.2014 Drogowe roboty budowlane związane z naprawą usterek na drogach objętych gwarancją i opisane w protokołach z przeglądów gwarancyjnych na ulicach na terenie miasta Zakopane : Droga na Bystre, Al. 3 Maja, Do Samków, Kościuszki i Droga do Olczy.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.20.2014 Drogowe roboty budowlane związane z naprawą usterek na drogach objętych gwarancją i opisane w protokołach z przeglądów gwarancyjnych na ulicach na terenie miasta Zakopane : Droga na Bystre, Al. 3 Maja, Do Samków, Kościuszki i Droga do Olczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia są drogowe roboty budowlane związane z naprawą usterek na drogach objętych gwarancją i opisane w protokołach z przeglądów gwarancyjnych na ulicach na terenie miasta Zakopane : Droga na Bystre, Al. 3 Maja, Do Samków, Kościuszki i Droga do Olczy. 3.2.W ramach zadania należy wykonać naprawę usterek na ulicach: Droga na Bystre, Al. 3 Maja, Do Samków, Kościuszki, Droga do Olczy, w szczególności: 3.2.1.pęknięć na szwach dylatacyjnych na styku nawierzchni (poprzeczne i podłużne), przez uzupełnienie masą zalewową i posypką grysową, 3.2.2.złuszczeń nawierzchni, przez regenerację i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej w miejscach złuszczeń, emulsją asfaltową z kruszywem łamanym, 3.2.3.dziur w nawierzchni, przez wycięcie w-wy ścieralnej i uzupełnienie masą bitumiczną z bezszwowym dowiązaniem do istniejącej nawierzchni, 3.2.4.pęknięć liniowych nawierzchni, przez uzupełnienie masą zalewową i posypką grysową, 3.2.5.nierówności chodnika, przez przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 3.2.6.ubytków wokół studni w jezdni, przez uzupełnienie nawierzchni wokół studni w jezdni przez skucie betonu i uzupełnienie masą bitumiczną, 3.2.7.odstających płyt typu Brajl przez wykonanie nowej płyty betonowej gr. 10cm i wkręcenie płyt z rozbiórki, 3.2.8.niedrożnej studni na ul. Al. 3 Maja - do przebudowy, 3.2.9.klawiszujących kostek kamiennych i ubytków przez remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 3.2.10 ubytków w oznakowaniu poziomym grubowarstwowym, 3.2.11. zapadniętych studni, przez regulację wysokościową (mechaniczne wycięcie wokół studni w kształcie okręgu , podniesienie i uzupełnienie masą bitumiczną jak na jezdni), Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w załączonych wyciągach z protokołów z przeglądów gwarancyjnych oraz zestawieniach asortymentu robót. UWAGA Lokalizacja wszystkich usterek podlegających naprawie opisana jest w załączonych wyciągach z protokołów z przeglądów gwarancyjnych i zawiera przybliżone wielkości. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę wykazanych usterek, zleconą w systemie ryczałtowym. 3.3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił, co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. 3.4.UWAGA Wykonawca ma do oferty załączyć wycenione zestawienie asortymentu robót - należy wypełnić załącznik nr 12 do siwz. Zestawienie asortymentu robót służy jedynie pomocniczo do sporządzenia oferty, a wypełnione przez Wykonawcę będzie załącznikiem do umowy o nazwie: tabela elementów rozliczeniowych i będzie służyło do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu umowy przez Wykonawcę lub rezygnacji Zamawiającego z któregokolwiek elementu. 3.5.Przedmiot zamówienia podany w pkt. 3 szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz, na który składają się 3.5.1.wyciągi z protokołów z przeglądów gwarancyjnych dróg-szt.4 3.5.2.Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR), 13.6.Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. UWAGA 13.7.Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa ,uzgodni z zarządcą dróg gminnych terminy i zakres robót oraz utrudnień w ruchu drogowym. 13.8.Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa powiadomi zarządcę dróg gminnych (Wydział Drogownictwa i Transportu) o przystąpieniu do danego zakresu robót, na danej drodze, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, celem możliwości ogłoszenia o utrudnieniach w ruchu drogowym oraz kontroli robót przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach