Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
- Data zamieszczenia: 2016-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13 13
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
REGON: 00065494800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BZP.271.14.2016 wykonanie robót budowlanych na zadaniu nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.Przedmiot zamówienia: wykonanie robót budowlanych na zadaniu nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem obejmujących: -Roboty ogólnobudowlane. -Roboty elektryczne. -Roboty instalacji wod.-kan., c.o., gaz i wentylacyjne. -Zagospodarowanie terenu. 3.1 Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 3.1.1. Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich zgód, zezwoleń od zarządców sieci, dróg, w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia robót, w tym koniecznych zezwoleń na nieujętych na etapie sporządzania projektu budowlanego i uzyskanego pozwolenia na budowę niezbędnych do realizacji robót, 3.1.2.Sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentacji i materiałów wynikających p. 3.1.1. 3.1.3.Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektami budowlanym i pozwoleniem Starosty Tatrzańskiego. 3.1.4.Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy. 3.1.5.Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego. 3.1.6.Uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie obiektu zrealizowanego na podstawie zamówienia. 3.1.7.Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla obiektów kubaturowych obarczonych koniecznością ich sporządzania przez Prawo Budowlane z wyłączeniem wymienionym w art.5 ust.7. 3.1.8.Roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe. 3.1.9.Wykonanie fundamentów (ław i stóp). 3.1.10.Wykonanie izolacji zewnętrznych ścian poniżej gruntu i obsypanie ław fundamentowych. 3.1.11.Wykonanie podbudowy i brudnej wylewki wewnątrz budynku. 3.1.12.Wykonanie ścian, stropów, belek, słupów, schodów, kominów i nadproży. 3.1.13.Wykonanie szybu windowego. 3.1.14.Wykonanie więźby dachowej z pokryciem i kominów ponad dachem. 3.1.15.Wykonanie elewacji budynku i ocieplenie skosów dachowych. 3.1.16.Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. 3.1.17.Roboty wykończeniowe wewnętrzne. 3.1.18.Wykończenie pomieszczeń. 3.1.19.Montaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej. 3.1.20.Dostawa i montaż windy osobowej. 3.1.21.Montaż tablic rozdzielczych. 3.1.22.Linie zasilające. 3.1.23.Instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych. 3.1.24.Układanie przewodów. 3.1.25.Instalacja wyrównawcza. 3.1.26.Instalacja domofonowa. 3.1.27.Instalacja detekcja gazów. 3.1.28.Ochrona odgromowa. 3.1.29.Instalacje sanitarne wewnętrzne. 3.1.30.Wewnętrzna instalacja wody użytkowej i ppoż. 3.1.31.Instalacja kanalizacyjna. 3.1.32Dostawa, montaż i uruchomienie pieca w kotłowni. 3.1.33.Instalacja gazowa. 3.1.34 Zagospodarowanie terenu 3.1.35 Uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowane obiektu zrealizowanego na podstawie zamówienia 3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa. 3.3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem oraz na zamontowane urządzenia. 3.4.Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. 3.5. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy wykonywania robót i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do ich realizacji 3.6.Przedmiot zamówienia podany w pkt. 3 szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się 1)Dokumentacja projektowa tj. projekt budowlany, projekt wykonawczy 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR), 3)Przedmiar robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 50 000,00 zł( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium musi znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 9 maja 2016 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 9 maja 2016 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatnosci faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku Sołeckiego w miejscowości Masłomiąca
Dodano: 2016-07-26 - Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaworsku Zadanie nr 2 - Przebudowa łazienki wewnętrznej w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaworsku
Dodano: 2016-07-19 - Zabezpieczenie prawego brzegu rzeki Poprad w km 16 + 676 - 17 + 032 za pomocą opaski brzegowej z dużych głazów kamiennych, w m. Sucha Struga - Głębokie, gm. Rytro, pow. nowosądecki, woj. małopolskie - usuwanie skutków powodzi
Dodano: 2016-07-15 - Budowa odwodnienia drogi gminnej (dz. nr ewid. 12494/1) z odprowadzeniem wód do cieku wodnego (dz. nr ewid. 12605/1) w miejscowości Biały Dunajec, w zakresie obejmującym: budowę kanalizacji deszczowej i przebudowę drogi gminnej
Dodano: 2016-07-13 - Budowa placu manewrowego do nauki jazdy i wykonanie placu przyszkolnego z kostki brukowej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu
Dodano: 2016-07-13 - Remont i przebudowa toalet w budynkach o numerach inwentaryzacyjnych A-18 i A-22 zlokalizowanych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu wraz ze zmianą sposobu użytkowania dwóch pomieszczeń w budynku A-18 z pomieszczeń gospodarczych na sanitarne
Dodano: 2016-07-06 - Oczyszczenie syfonu nr 15 pod kanałem Łączany - Skawina w miejscowości Wielkie Drogi, gmina Skawina, województwo małopolskie
Dodano: 2016-06-23 - Rewitalizacja obszaru wokół Zespołu Szkół w Proszowicach -Budowa obiektów małej architektury - obiektów sportowych
Dodano: 2016-06-20 - WI-01-2.271.2.6.2016 Wykonanie robót rozbiórkowych - cześć 1 zamierzenia inwestycyjnego pn. Budowa Ośrodka Kultury os. Kantorowice w Krakowie
Dodano: 2016-06-13 - ODBUDOWA ZABEZPIECZEŃ OD STRONY POTOKU ORAZ NAWIERZCHNI DROGI UL. JANA PAWŁA II - BOCZNA NAD DUNAJCEM (K420012) W MIEJSCOWOŚCI BIAŁY DUNAJEC W KM 0+035 - 0+155
Dodano: 2016-06-07