Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Głogowie ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Piotra Skargi 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8334118 , fax. 076 8334118
- Data zamieszczenia: 2014-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Głogowie
ul. Piotra Skargi 8 8
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8334118, fax. 076 8334118
REGON: 39062686900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl/tbs
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: TBS Sp. z o.o. w Głogowie - 100% udziału Gmina Miejska Głogów
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budynek mieszkalny wielorodzinny TBS Nr 14 w Głogowie dz. Nr 147/4, obręb 10 Piastów Śląskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą Budynek mieszkalny wielorodzinny TBS Nr 14 w Głogowie dz. Nr 147/4, obręb 10 Piastów Śląskich Zadanie obejmuje budynek mieszkalny 9 klatkowy w konstrukcji tradycyjnej, 4-ro kondygnacyjny, podpiwniczony, dach płaski z odwodnieniem do wewnątrz, stropodach pełny-pokrycie papą termozgrzewalną. Powierzchnia netto budynku 6.084,87 m2 Powierzchnia użytkowa mieszkań 3.911,70 m2 Kubatura netto 15.555,60 m? Kubatura brutto 22.651,47 m3 Ilość mieszkań 80 szt Elementy zewnętrzne wchodzące w zakres zadania: -uzbrojenie terenu w zakresie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, -wewnętrzna droga dojazdowa, miejsca postojowe, chodniki, -mała architektura, śmietnik, -zieleń. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa projekt budowlany i wykonawczy wraz z wszelkimi warunkami wynikającymi ze szczegółowych uzgodnień oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Roboty realizowane będą w oparciu o projekt budowlany i wykonawczy opracowany przez Agencję Budowlaną KALDO Paweł Jędraś, 64-100 Leszno ul. Antonińska 6 oraz decyzję pozwolenia na budowę i przyjęcie zgłoszenia przyłączy. Roboty należy wykonać w sposób określony w przepisach, w tym w przepisach techniczno- budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, jak również warunkami dopuszczającymi technologie i materiały do stosowania. 5. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Zgodnie z art.36 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku pzp zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 tj: 5.1. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia 3 osób bezrobotnych, co oznacza osoby spełniające przesłanki art.2 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 nr 68 poz. 415 ze zmianami) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę. 5.2. Wykonawca w terminie 14 dni od daty podpisania umowy przedłoży zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przedstawionych urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez urząd pracy do pracodawcy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej 5.3. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od początku do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany w ciągu 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, zatrudnić na to miejsce innego bezrobotnego. 5.4. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. 5.5. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 90 000,00 zł. Słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 2. Termin wnoszenia wadium: do dnia składania ofert do godz. 10:00 3. Wadium można wnosić w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U z 2007 r. Nr 42,poz.275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96,poz.620) 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto Inwestora zastępczego tj. Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych Inwestor Sp. z o.o., 67-200 Głogów ul. Stawna 4F nr 27 2490 0005 0000 4530 4760 3607 Alior Bank Oddział Głogów 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż forma pieniężna: Oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Inwestora zastępczego PUIiP Inwestor Sp. z o.o. w Głogowie ul. Stawna 4F pokój nr 5, kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji jak w pkt.9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przez upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 12. Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego a)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b)zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekt społeczny
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestor.glogow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Promyka 3-3a w Boguszowie-Gorcach wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu użytkowego z przeznaczeniem na dwa lokale mieszkalne w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja budynków komunalnych
Dodano: 2016-07-22 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego TBS-10 w Jelczu Laskowicach przy ul. Oławskiej, na działce 22 AM-27 obręb Laskowice
Dodano: 2016-05-10 - Przebudowa lokali mieszkalnych nr 1 i 2 wraz z robotami dodatkowymi obejmującymi termomodernizację budynku wielorodzinnego przy ul. Mickiewicza 17c.
Dodano: 2016-04-26 - Budowa schroniska - domu dla bezdomnych wraz z zapleczem socjalnym i częścią administracyjną położonego w Świdnicy przy ul. Leśnej przez TOWARZYSTWO POMOCY IM. ŚW. BRATA ALBERTA Koło w Świdnicy 58-100 Świdnica, ul. Westerplatte 51 tel. 781 060 415 NIP: 884-23-47-642 REGON: 020016669
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego komunalnego przy ul. Zachodniej w ilości 23 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni 553,41m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi, boksem śmietnikowym, zjazdem na nieruchomość z drogi publicznej i przyłączami oraz realizacją budynków gospodarczych
Dodano: 2016-02-15 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-9), wraz z wewnętrznymi instalacjami wod. - kan., ogrzewania centralnego, elektryczną, gazową, teletechniczną, parkingu, osłony śmietnikowej i przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oświetlenia terenu przy ul. Mieszka I nr 20-22-24 w Jelczu - Laskowicach, na działkach 10/56, 13, 10/46, 10/14 AM-34 obręb Laskowice, jedn. ewid. Jelcz - Laskowice
Dodano: 2015-01-15 - Budowa budynków wielorodzinnych: B1,B2,B3 wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie ulic 3 Maja i Chopina w Polkowicach - ulica Chopina 22,24,26,28,30,32
Dodano: 2014-10-17 - Przebudowa budynku produkcyjnego na budynek mieszkalny wielorodzinny socjalny w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Strażackiej 3
Dodano: 2014-10-15 - Budowa dwóch socjalnych budynków mieszkalnych 6 - cio rodzinnych wraz z przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej - wykonanie segmentu B, etap III
Dodano: 2014-09-29 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną zlokalizowanego przy ul. Chopina w Boguszowie - Gorcach.
Dodano: 2014-08-26