Przetargi.pl
Budowę kanalizacji deszczowej w ul. PKWN w m. Cewice - Etap II.

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę kanalizacji deszczowej w ul. PKWN w m. Cewice - Etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu budowy kanalizacji deszczowej w ul. PKWN w miejscowości Cewice, Gmina Cewice. Zakres robót obejmuje: 1)Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji deszczowej w drodze powiatowej (ul. PKWN) oraz drodze wojewódzkiej nr 212 (ul. W. Witosa) w m. Cewice. Wody opadowe zostaną odprowadzone do istniejącej kanalizacji deszczowej - poprzez włączenie do studzienki na wysokości budynku nr 7 przy ul. PKWN. 2)Zakres robót obejmuje : a)Roboty rozbiórkowe i ziemne - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej, kostki betonowej , krawężników. Część kostki betonowej i krawężników do odzyskania i ponownego ułożenia. Pozostałe materiały z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest do ich załadunku i wyładunku wraz z wywiezieniem na miejsce wskazane przez Inwestora w m. Cewice (na odległość do 0,5 km). b)budowę kanalizacji deszczowej z o dł. min. 449 m w tym: z rur PP-B łączonych na wcisk ? 630mm - 280,7 m, ? 500 - 57,2 m, z rur PVC łączonych na wcisk ? 400 - 11,61 m, ?315 - 6,92 m; ? 200 - 92,6 m. c)studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 2 szt. d)studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1500 mm - 10 szt. e)studzienki ściekowe betonowe z wpustem ulicznym o śr. 500 mm - szt. 24 f)wykonanie kamerowania kanalizacji. g)odtworzenie nawierzchni oraz ułożenie chodnika z kostki betonowej brukowej o gr. 6 cm - 310 m? na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o gr. 12 cm oraz kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 mm o grubości 20 cm. Chodnik należy ułożyć wg. wzoru chodnika istniejącego. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - 363 m? 3)Wykonawca zobowiązany jest do: a)zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, b)wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami w toku budowy (osobno dla zakresu Starostwa i Wojewody) c)uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego od zarządcy drogi tj. ZDP w Lęborku - Decyzja ZDP-16r-5425/58/14 i ZDW w Lęborku - Oświadczenie 5.4471.102.2014.JW oraz poniesienie opłat z tym związanych na czas realizacji robót . d)sporządzenia projektów organizacji ruchu na czas wykonania robót zatwierdzony przez odpowiednie organy( osobno dla drogi powiatowej i drogi wojewódzkiej) e)przywrócenia do pierwotnego stanu terenu robót. f)w przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej w tym: sieci wodociągowej ,kanalizacyjnej, kabli itp. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody na własny koszt. 4)Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest zawiadomić właścicieli działek oraz gestorów sieci o terminie rozpoczęcia robót. 5)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a)Dokumentacja projektowa b)Przedmiar robót c)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millenium nr 77 1160 2202 0000 0002 3043 5431 z dopiskiem wadium na budowę kanalizacji deszczowej w ul. PKWN w Cewicach; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami) 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1.Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2.Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3.Kwotę gwarancji lub poręczenia; 4.Termin ważności gwarancji lub poręczenia; 5.Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b)nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one ponadto zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.. 6.W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 3 ppkt 2)-5), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji załączyć do oferty w osobnej kopercie; 7.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę; 8.Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach