Przetargi.pl
Budowa żłobka w Siechnicach jako budynku energooszczędnego

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2013-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka w Siechnicach jako budynku energooszczędnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu żłobka publicznego w Siechnicach, gmina Siechnice, zgodnie z założeniami podanymi w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) przedstawionymi w załączniku nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w podziale na zadania: Zadanie 1: opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności dla etapu 1, o którym mowa w załączniku nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy opracowywaniu projektu, w tym Projektu Zagospodarowania Terenu (PZT), wykonawca powinien uwzględnić fakt, że inwestor rozważa przyszłą rozbudowę obiektu o 2-gi etap. Wykonawca powinien uwzględnić w projekcie (zgodnie z PFU) zagospodarowanie części działki przewidzianej pod 2-gi etap, który nie wykluczy jego realizacji w przyszłości. Zadanie 2: wybudowanie zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową wszystkich obiektów, sieci, infrastruktury towarzyszącej stanowiących przedmiot zamówienia, a także odpowiadający 1-mu etapowi zakres zagospodarowania terenu wraz z uzyskaniem dla tego etapu wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, w tym ostatecznych pozwoleń na użytkowanie - tylko dla etapu 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dla budowy żłobka publicznego i infrastruktury towarzyszącej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; 2. Opracowanie dokumentacji wykonawczych wszystkich branż, uwzględniających również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 3. Opracowanie przedmiarów robót zawierających zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót przedstawionych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w paragrafach od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; 4. Opracowanie kosztorysów inwestorskich dla projektu - sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; 6. Opracowanie mapy do celów projektowych; 7. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń i decyzji (w tym decyzji pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności); 8. Budowę żłobka publicznego - etap I (w tym: koszty uzgodnień, badań i prób niezbędnych do realizacji i odbioru robót; zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania robót wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie projektu zabezpieczenia robót; wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku). Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz terminy ich wykonania będzie wynikał z dokumentacji projektowej i przedmiaru robót oraz harmonogramu Wykonawcy. 9. Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zakres szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W SIWZ i dołączonych do niej załącznikach Zamawiający wskazał zaprojektowanie i realizację robót w szybkiej lub murowanej technologii. Zamawiający informuje, że dopuszcza dowolną technologię budowlaną dla budynku. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach. W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis lub równoważne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia. Przedmiot zamówienia ma być wykonany pod klucz, tzn. budynek ma być gotowy do użytkowania, musi zawierać wykończenie całkowite, z tynkami wewnętrznymi, malowaniem, okładzinami z glazurą, podłogami wykończonymi, stolarką wewnętrzną i zewnętrzną, instalacjami wewnętrznymi wraz z białym montażem oraz wyposażeniem umożliwiającym spełnienie wymogów dla tego typu obiektów. Zamawiający informuje, że ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załączonych do niej dokumentów widnieje zapis, że Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia dwóch wariantów ogrzewania budynku żłobka, Zamawiający wykreśla powyższy zapis. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia jednej oferty uwzględniającej wariant, w którym źródłem ciepła na potrzeby CO i CWU ma być ciepło sieciowe z elektrociepłowni w Siechnicach. Zamawiający informuje, że ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załączonych do niej dokumentów widnieje zapis, że Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaprojektowania i wykonania paneli fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych wraz z wszystkimi urządzeniami i instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi z nimi powiązanymi, Zamawiający wykreśla powyższy zapis. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia (ograniczenia) lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), najpóźniej do dnia składania ofert do godz. 11:30. Wadium powinno być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancji bankowej, 4)gwarancji ubezpieczeniowej lub 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Jeżeli wadium składane będzie w pieniądzu należy je przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oddział Święta Katarzyna, nr 78 9584 1092 2010 1000 0101 0008 z dopiskiem: Budowa żłobka w Siechnicach jako budynku energooszczędnego w terminie zapewniającym jego wpływ na ww konto do czasu złożenia ofert. Dowód wpłaty wadium (potwierdzoną kserokopię) należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach (gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe), należy je złożyć do depozytu znajdującego się w kasie Urzędu pok. nr 112, w godz. 8:00 - 13:00 w terminie do dnia składania ofert do godz. 11:30. Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 2. Zwrot wadium przetargowego wykonawcom nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r. z późniejszymi zmianami). 3. Sytuacje skutkujące zatrzymanie wadium: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli jego wniesienia zażądano w niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach