Przetargi.pl
BUDOWA ZESPOŁU SZEŚCIU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, MIEJSC POSTOJOWYCH, ZJAZDU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĘ TOWARZYSZĄCĄ DLA INWESTYCJI PN.:”BUDOWA SZEŚCIU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, PARKINGU, ZJAZDU ORAZ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ NA DZIAŁKACH NUMER 6188/412, 6189/412, 3057/408, 7478/405, 7369/400, 6808/366 ORAZ NA DZIAŁCE NUMER 7812/723 PRZY ULICY TROCERA W ZABRZU – OBRĘB ZABRZE, KARTA MAPY NR 3”

Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41800 Zabrze, Pl. Warszawski
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 373 39 10 ; 373 39 57 , fax. 32 271 15 53
  • Data zamieszczenia: 2017-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Pl. Warszawski 10
    41800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 373 39 10 ; 373 39 57, fax. 32 271 15 53
    REGON: 27209169300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ZESPOŁU SZEŚCIU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, MIEJSC POSTOJOWYCH, ZJAZDU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĘ TOWARZYSZĄCĄ DLA INWESTYCJI PN.:”BUDOWA SZEŚCIU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, PARKINGU, ZJAZDU ORAZ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ NA DZIAŁKACH NUMER 6188/412, 6189/412, 3057/408, 7478/405, 7369/400, 6808/366 ORAZ NA DZIAŁCE NUMER 7812/723 PRZY ULICY TROCERA W ZABRZU – OBRĘB ZABRZE, KARTA MAPY NR 3”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem, który określają załączniki do niniejszej SIWZ: a) formularz ofertowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, b) prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i wykonawczą oraz zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, decyzją pozwolenia na budowę, postanowieniami zawartymi w umowie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, c) do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku, d) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tzn. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie powierzonych i w toku wykonywania usługi pozyskanych informacji dotyczących ZBM - TBS Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę zespołu sześciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz niezbędnej infrastruktury towarzyszącej przy ulicy D. Trocera w Zabrzu: a) powierzchnia całkowita zabudowy: 1.473,60 m2, b) powierzchnia zabudowy jednego budynku: 245,60 m2, c) powierzchnia netto budynku: 844,68 m2, d) powierzchnia całkowita netto mieszkań w budynku: 694,51 m2, e) kubatura jednego budynku: ok. 4.036 m3, f) ilość mieszkań w jednym budynku: 12, w tym dwa przystosowane dla osoby niepełnosprawnej na parterze, g) ilość mieszkań ogółem: 72, w tym: Roboty konstrukcyjno – budowlane i wykończeniowe 1) wykonanie robót w zakresie burzenia oraz robót naziemnych, 2) wykonanie robót budowlanych w zakresie konstrukcji, 3) wylanie fundamentów, nałożenie izolacji przeciwwilgociowej, 4) wykonanie konstrukcji żelbetowych nadziemia, 5) wykonanie robót murowych, postawienie ścianek działowych, 6) wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych wraz z podobnymi robotami, obróbek blacharskich, 7) wykonanie robót stanu wykończeniowego wewnętrznie, 8) nałożenie tynków, oblicowania i okładzin, 9) wykonanie robót w zakresie stolarki budowlanej oraz ślusarki, 10) nakładanie powierzchni kryjących, 11) położenie podłóg i posadzek, 12) wykonanie prac malarskich, 13) wykonanie robót stanu wykończeniowego – zewnętrzne, 14) wykonanie robót elewacyjnych, 15) wykonywanie prac betoniarskich, 16) bez przystosowania mieszkań dla osób niepełnosprawnych 17) bez kafelek ścinanych w pomieszczeniach Roboty drogowe 1) wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2) wykonanie robót ziemnych, 3) wykonanie podbudowy, 4) wykonanie elementów ulic i nawierzchni, 5) wykonanie prac związanych z organizacją ruchu, 6) zapewnienie obsługi geodezyjnej. Wewnętrzna instalacja wodno – kanalizacyjna i grzewcza 1) wykonanie robót instalacyjnych – instalacji wodnej: rozmieszczenie rurociągów instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacja urządzeń i armatury, wykonanie prób szczelności i izolacji termicznej, 2) wykonanie robót instalacyjnych – instalacje kanalizacyjne: rozmieszczenie rurociągów instalacji kanalizacyjnej, zamontowanie/zabudowanie przyborów oraz elementów kanalizacji wewnętrznej, 3) wykonanie robót instalacji grzewczej: rozmieszczenie rurociągów instalacji grzewczej, instalowanie urządzeń grzewczych, osprzętu, armatury, wykonanie izolacji i prób szczelności. Branża sanitarna – zewnętrzna sieć wodociągowa 1) wykonanie robót ziemnych i rozmieszczenie rurociągów, 2) montaż armatury i urządzeń, 3) wykonanie prób szczelności, 4) wykonanie przyłącza wodociągowego: wykonanie robót ziemnych i rozmieszczenie rurociągów, montaż armatury i urządzeń, wykonanie prób szczelności, 5) wykonanie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej: wykonanie robót ziemnych i rozmieszczenie rurociągów, montaż elementów i urządzeń, wykonanie prób szczelności, 6) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej: wykonanie robót ziemnych i rozmieszczenie rurociągów, 7) roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, montaż elementów i urządzeń, wykonanie prób szczelności. Branża elektryczna – instalacja elektryczna zewnętrzna 1) roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, sieci zasilających w terenie, 2) instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 3) wykonanie kanalizacji teletechnicznej. Branża elektryczna - wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych 1) montaż rozdzielnic, montaż tablic w wymiennikowni oraz w mieszkaniach, montaż zabezpieczenia przeciwporażeniowego, 2) montaż przepustów, wykonanie uszczelnienia p.poż., układanie kabli oraz przewodów i rur ochronnych, montaż osprzętu instalacyjnego, 3) montaż opraw oświetleniowych, 4) montaż instalacji domofonowej, 5) montaż instalacji odgromowej, uziemiającej i połączeń wyrównawczych. Mała architektura 1) wykonanie schodów terenowych, 2) wykonanie ogrodzenia, 3) wykonanie elementów malej architektury: dostawa i montaż ławek, wiat prefabrykowanych, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, 4) wykonanie robót w zakresie zieleni, 5) postępowanie przetargowe nie dotyczy organizacji placu zabaw oraz montażu urządzeń. Dostarczenie na własny koszt: 1) Kluczy do mieszkań, 2) Kluczy do klatki schodowej w ilości 75 szt., 3) Kluczy do śmietników w ilości 75 szt., 4) Pilotów do bramy wjazdowej w ilości 75 szt., 5) Znaków porządkowych komunikacji wewnętrznej w klatkach schodowych, oznakowania informacyjnego w budynkach dot. np. hydrantów, 6) Oznaczenie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych (6 miejsc), 7) Oznakowanie dróg wewnętrznych, 3.6. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania, w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206). 3.7. Za skuteczne powiadamianie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca. Sposób powiadamiania zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.8. Zamawiający planuje narady koordynacyjne nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. Zawiadomienia będą wysyłane z wyprzedzeniem drogą elektroniczną. Harmonogram zostanie uzgodniony i zaprotokołowany na pierwszym spotkaniu organizacyjnym. Narady koordynacyjne organizuje na własny koszt Wykonawca. W naradach uczestniczy Kierownik budowy oraz pozostali uczestnicy procesu budowlanego wymienieni w art. 17 ustawy Prawo budowlane. 3.9. Za ujawnione wady dostarczonych przez Wykonawcę materiałów w okresie udzielonej gwarancji przez producenta odpowiada Wykonawca. 3.10. Koszty przeglądów gwarancyjnych i przeglądu pogwarancyjnego użytych materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisowaniem ponosi Wykonawca. 3.11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom. 3.12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp. dopisuje wyrazy: „lub równoważny”, w przypadku, gdy takie określenie tam nie występuje. 3.13. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 3.14. Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. 3.15. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto aby posiadały wymagane, odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały, urządzenia i rozwiązania. Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawienie, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych materiałów, urządzeń oraz rozwiązań równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do materiałów, urządzeń i innych rozwiązań opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (w którym zawiera się specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), ze wskazaniem nazwy, strony których dotyczy oraz załączyć odpowiednio wymagane atesty, certyfikaty lub dopuszczenia. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął materiały, urządzenia zaproponowane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Parametrami technicznymi są wielkości liczbowe wyznaczające charakterystyczne wielkości różnych urządzeń i materiałów, zaś parametrami użytkowymi i technicznym są wszelkie wielkości (wyrażane w jednostkach miary, wagi etc.) elementów użytkowych (np. elewacji) i technicznych (np. ciężaru konstrukcji). Poprzez właściwości funkcjonalne należy rozumieć cechy oznaczające, że materiał, urządzenie i rozwiązanie techniczne będą spełniały prawidłowo swoje funkcje, tzn. zapewnią zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ; właściwości jakościowe należy rozumieć zgodnie z postanowieniami SIWZ dla zaproponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań technicznych właściwości takie jak np.: funkcjonalność, rodzaj, gatunek, cechy fizyczne (np.: gęstość, szczelność, wilgotność, mrozoodporność, odporność na starzenie, itp.), cechy mechaniczne (np.: wytrzymałość, odporność na uderzenia, itp.), cechy chemiczne (np. odporność na ścieranie, odporność na poślizg itp.), itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach