Przetargi.pl
BUDOWA ZESPOŁU PRZEDSZKOLNO-ŻŁOBKOWEGO W OPALENICY

Gmina Opalenica ogłasza przetarg

  • Adres: 64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4477281 , fax. 61 4477584
  • Data zamieszczenia: 2016-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
    ul. 3 Maja 1 1
    64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4477281, fax. 61 4477584
    REGON: 63125883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ZESPOŁU PRZEDSZKOLNO-ŻŁOBKOWEGO W OPALENICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku zespołu przedszkolno-żłobkowego wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, zlokalizowany na działkach o nr ewid. 1225/6 i 1227/9 w Opalenicy. Budynek zaprojektowany został jako dwuskrzydłowy o rzucie w kształcie litery L i posiada powierzchnię zabudowy wynoszącą 1021,1 m2. Skrzydło północne w części dwukondygnacyjne, skrzydło południowe parterowe. Oba skrzydła nakryte dachami skośnymi tzw. szedowymi. Budynek składa się z trzech zasadniczych części: przedszkola, żłobka oraz Sali wielofunkcyjnej. Przedszkole podzielone jest na 5 oddziałów dla 125 dzieci, natomiast żłobek na 3 oddziały dla 48 dzieci. Ponadto inwestycja przewiduje realizację: placu zabaw, miejsc postojowych dla interesantów budynku, ciągów komunikacyjnych obsługujących obiekt, zagospodarowania terenu oraz wykonanie niezbędnych elementów infrastruktury technicznej - przyłączy. Ponadto budynek ze względu na niekorzystne warunki gruntowe panujące na terenie planowanej inwestycji posadowiony będzie pośrednio za pomocą kolumn przemieszczeniowych o średnicy 400 mm, które stanowią podparcie dla belkowego rusztu fundamentowego, na którym opierać się będą elementy nośne kondygnacji nadziemnych oraz płyta żelbetowa pod kondygnacją parterową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 140.000,00 zł, (słownie:stoczterdzieścitysięcyzł.0/100gr) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 98 1020 4144 0000 6202 0007 2090 w banku PKO BP S.A. Oddział Nowy Tomyśl. Na przelewie należy podać nazwę przedmiotu zamówienia. Za chwilę faktycznego wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy, o którym mowa wyżej. 4. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, pokój nr 01, przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki zostały wystawione, gwarantować zapłatę kwot w nich określonych, na każde wezwanie zamawiającego, w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu rekojmi za wady powyżej 3 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opalenica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach