Gmina Pszczółki ogłasza przetarg
- Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6839128
- Data zamieszczenia: 2016-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
ul. Pomorska 18 18
83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
tel. 058 6839128
REGON: 00054505300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wodociągu Ulkowy - Żelisławki, wodociągu Skowarcz - Pszczółki oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rębielcz. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa wodociągu Ulkowy-Żelisławki, Skowarcz-Pszczółki, kanalizacji sanitarnej w Rębielczu. Zadanie zostało podzielone na następujące części: Część I Wykonanie robót budowlanych w miejscowości Ulkowy i Żelisławki polegających na: - budowie sieci wodociągowej od węzła W1 do W7, o łącznej długości ok. 1.769 mb, o średnicy d=160mm z materiału PE, wraz montażem 5 hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych; - budowie przyłączy wodociągowych od sieci do granicy nieruchomości prywatnych od k1 do ZD1, od k2 do ZD2, od k3 do ZD3, od k4 do ZD4, od k5 do ZD5, od k6 do ZD6, od k7 do ZD7, od k8 do ZD8, od k9 do ZD9, od k10 do ZD10, od k11 do ZD11, od k12 do ZD12, od k13 do ZD13, od k14 do ZD14, od k15 do ZD15, od k16 do ZD16, od k17 do ZD17, od k18 do ZD18, od k19 do ZD19, od k20 do ZD20, od k21 do ZD21, od k22 do ZD22, od k23 do ZD23, od k24 do ZD24, o łącznej długości ok. 103 mb, o średnicy d=40mm z materiału PE, przyłącza należy podłączyć do istniejących instalacji wodociągowych zlokalizowanych na terenie nieruchomości prywatnych; - wykonaniu robót rozbiórkowych nawierzchni, na trasie projektowanego wodociągu; - przywróceniu do stanu pierwotnego istniejących nawierzchni dróg, chodników, poboczy oraz terenów prywatnych. Część II Wykonanie robót budowlanych w miejscowości Skowarcz ul. Storczykowa i Pszczółki ul. Fabryczna polegających na: - budowie sieci wodociągowej od węzła W16 do W20, od węzła W1 do W2, o łącznej długości ok. 538 mb, o średnicy d=90mm z materiału PE, wraz montażem 2 hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych; - budowie przyłączy wodociągowych od sieci do granicy nieruchomości prywatnych od W 17 do granicy działki nr 156/33, od W 18 do granicy działki nr 156/32, od W 19 dp granicy działki nr 156/31, od W2 do granicy działki nr 239 , o łącznej długości ok. 10 mb, o średnicy d=40mm z materiału PE, koniec rury należy zaślepić przy granicy działki; - wykonaniu robót rozbiórkowych nawierzchni, na trasie projektowanego wodociągu; - przywróceniu do stanu pierwotnego istniejących nawierzchni dróg, chodników, poboczy oraz terenów prywatnych. Sieć wodociągową wraz z przyłączami w ul. Storczykowej należy wykonać z materiału PE (w dokumentacji jest PCV). Część III Wykonanie robót budowlanych w miejscowości Rębielcz polegających na: - budowie kolektorów sanitarnych od studni Si do granicy działki nr 105/2, o łącznej długości ok. 23 mb, o średnicy d=160mm z materiału PCV. Przejście pod drogą wykonać metodą przewiertu maszyną do wierceń poziomych. Przyłącze kanalizacyjne należy wykonać w rurze ochronnej z materiału PE o średnicy 250 (w dokumentacji jest rura stalowa). Koniec rurociągu przy działce nr 105/2 należy zaślepić. - wykonaniu robót rozbiórkowych nawierzchni na trasie projektowanej kanalizacji sanitarnej; - przywróceniu do stanu pierwotnego istniejących nawierzchni dróg oraz terenu posesji. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy dla każdej części zamówienia, zarejestrowanie jej w ośrodku geodezyjnym w Pruszczu Gdańskim (na dzień zakończenia robót) oraz dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej Zamawiającemu w terminie dwóch miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałówi urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: dla części I - 7.000,00 zł, dla części II - 2.000,00zł, dla części III - 150,00zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROBOTY INSTALACYJNE W ZAKRESIE DOSTAWY, MONTAŻU I URUCHOMIENIA KLIMATYZATORÓW W POMIESZCZENIACH WYDZIAŁU BIOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WRAZ Z ICH SERWISEM, PRZEGLĄDAMI I KONSERWACJĄ ORAZ UTRZYMYWANIEM W CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI W OKRESIE GWARANCJI
Dodano: 2016-07-22 - ROBOTY INSTALACYJNE W ZAKRESIE DOSTAWY, MONTAŻU I URUCHOMIENIA KLIMATYZATORÓW W POMIESZCZENIACH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WRAZ Z ICH SERWISEM, PRZEGLĄDAMI I KONSERWACJĄ ORAZ UTRZYMYWANIEM W CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI W OKRESIE GWARANCJI
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie robót sanitarnych polegających na montażu pompy ciepła wody/solanka, korektorów słonecznych na potrzeby cwu, doziemnego wymiennika ciepła-dolnego źródła, montaż kotła c.o wraz z remontem poszycia dachowego budynku kotłowni Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Goleszach, Golesze Małe 20, 97-320 Golesze Małe.
Dodano: 2016-07-08 - Wymiana brodzików wraz z kabinami prysznicowymi oraz montażem drzwiczek rewizyjnych w łazienkach Internatu Lotnik w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2016-06-10 - ROBOTY INSTALACYJNE W ZAKRESIE DOSTAWY, MONTAŻU I URUCHOMIENIA KLIMATYZATORÓW W POMIESZCZENIACH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WRAZ Z ICH SERWISEM, PRZEGLĄDAMI I KONSERWACJĄ ORAZ UTRZYMYWANIEM W CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI W OKRESIE GWARANCJI.
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie robót sanitarnych instalacji c. o. , wod.-kan., kotłowni oraz przyłączy przy budowie budynku strzelnicy OSSW w Kulach , Kule 2, 42-110 Popów.
Dodano: 2016-05-05 - Remont węzłów sanitarnych, wymiana drzwi wejściowych, naprawa pokrycia dachowego w budynkach nr 1 i nr 2 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice.
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie robót sanitarnych instalacji c. o. , wod.-kan., kotłowni oraz przyłączy przy budowie budynku strzelnicy OSSW w Kulach , Kule 2, 42-110 Popów.
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie nowych pionów instalacji zimnej wody oraz ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynkach mieszkalnych przy ul. Żeromskiego 2, 4 i 6 w Helu.
Dodano: 2016-01-25 - Przebudowa poziomych przewodów wewnętrznej instalacji wody zimnej i wody ciepłej z cyrkulacją w Budynku Głównym SPS ZOZ w Lęborku ETAP II. Znak sprawy ZP-PN/43/15
Dodano: 2015-11-03