Przetargi.pl
Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej dla części wsi Miasteczko-Huby

Gmina Miasteczko Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-350 Miasteczko Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2873196 , fax. 067 2873197
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Krajeńskie
    ul. Dąbrowskiego 16 16
    89-350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2873196, fax. 067 2873197
    REGON: 57079145400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej dla części wsi Miasteczko-Huby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający ogłosił przetarg nieograniczony w Biuletynie zamówień publicznych na wykonanie robót budowlanych przy realizacji inwestycji Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej dla części wsi Miasteczko-Huby Zamówienie jest współfinansowane ze środków: krajowych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Projektowana inwestycja obejmować będzie: Budowę sieci wodociągowej ze wszelką niezbędną armaturą i hydrantami (do czterech nieruchomości) z rurociągów : PE 100 RC, PN 10 DN 90 o długości 776,0 mb, PE 100 RC, PN 16 DN 63 o długości 27,5 mb, przyłącza PE 100 RC, PN 16 DN 32 o długości 98 mb wraz ze studniami wodomierzowymi i studnią wodomierzową główną, Łączna długość sieci wodociągowej z przyłączami wynosi 901,5 mb, z czego na terenie zamkniętym (PKP) : ? 90 - 304,1 mb, ?32 - 37,4mb, Budowę 1 kompletnego zestawu hydroforowego w ocieplonym kontenerze posadowionym na fundamencie wraz z kompletną technologią, instalacjami i zasilaniem energetycznym. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami (do czterech nieruchomości), sieć grawitacyjna z rurociągów PCV lite DN 200 SN 8 o długości 511,2 mb, wraz z 1 kompletną pompownią ścieków PG i jej zagospodarowaniem, przyłącza grawitacyjne z rurociągów PCV lite DN 160 SN8 o długości 155,7 mb, 1 kompletna pompownia przydomowa ścieków Pd z linią elektryczną i zagospodarowaniem, sieci tłoczne z rurociągów PE 100 RC SDR 11 ? 40 o długości 281,4 mb, Łączna długość projektowanej sieci wraz przyłączami wynosi: 948,3 mb, z czego na terenie zamkniętym (PKP): Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej ? 40 o długości 246,2 mb Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ? 200 o długości 60,2 mb, Przyłącza kanalizacji sanitarnej ? 160 o długości 102,3 mb, Budowa przyłącza wodociągowego do działki nr 707/1 w m. Miasteczko-Huby wraz z niezbędną armaturą i opomiarowaniem Projektowane przyłącze wykonać z rurociągu PE 100 RC SDR11 o średnicy ?40 x 3,7 mm. Miejsce włączenia z istniejącego przyłącza na działce nr 709/2. Całkowita długość projektowanego przyłącza wynosi 129,6 mb. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w projektach budowlanych: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Miasteczko-Huby - odcinek na terenie kolejowym. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Miasteczko-Huby. Budowa przyłącza wodociągowego do działki 707/1 w miejscowości Miasteczko-Huby. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Miasteczko Huby - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego. Przed przystąpieniem do robót w ciągu dróg powiatowych Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania (w imieniu inwestora) zezwolenia od zarządcy drogi do prowadzenia robót w pasie drogowym, umieszczenia w nim urządzenia oraz będzie współpracował z Powiatowym Zarządem Dróg w Pile w zakresie organizacji ruchu. Opłaty związane za zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej należy wliczyć w cenę oferty. Część robót objętych inwestycją przebiegać będzie przez tereny zamknięte, których właścicielem jest PKP. Roboty na terenach PKP, będą mogły się odbywać po uzyskaniu pozwolenia na wejście na grunt PKP, uzgodnieniu warunków przejścia pod torami oraz uiszczeniu opłat określonych w załączonym projekcie umowy.(umowa będzie zawarta po wyborze Wykonawcy). Zamawiający wymaga aby Wykonawca skalkulował w swojej ofercie koszty związane z wykonywaniem robót na terenie PKP oraz uwzględnił koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej dla PKP. Tak samo należy skalkulować koszty za czasowe zajęcie pasa drogowego, opłat za nadzór przy przejściach przez sieci telekomunikacyjne, elektroenergetyczne itp. Podczas budowy kanalizacji i sieci wodociągowej wystąpi znaczna ilość skrzyżowań przewodów kanalizacyjnych grawitacyjnych i tłocznych z przewodami sieci elektrycznej, telefonicznej, wodociągowej, i światłowodowej oraz elementami sieci drenarskiej. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać skrzyżowania sieci pod nadzorem właścicieli poszczególnych sieci . W przypadku uszkodzenia ciągów drenarskich muszą zostać odtworzone przez Wykonawcę. W cenie oferty należy uwzględnić wartość robót tymczasowych wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz prac towarzyszących, jakim są prace geodezyjne przy wytyczaniu tras rurociągów, geodezyjna dokumentacja powykonawcza, prace odwodnieniowe, demontaż i ponowny montaż elementów placu zabaw i ogrodzenia. Wykonawca musi przygotować wszelkie niezbędne dokumenty konieczne do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Pile oraz w Wojewódzkim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Poznaniu. Ponadto po stronie wykonawcy niezbędne będzie wykonanie badania wody wykonane przez akredytowane laboratorium. W zakresie zastosowanych rur, pompowni i innych urządzeń Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Urządzenia zaproponowane przez Wykonawcę muszą gwarantować równoważność w stosunku do tych jakie przewiduje dokumentacja. Wykonawca musi zachować podstawowe wymogi dotyczące zaprojektowanej technologii, parametrów nie gorszych niż zawarte w dokumentacji technicznej. Zaproponowane pompownie ścieków i przepompownie przydomowe nie mogą posiadać parametrów gorszych od ujętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca w przedłożonej ofercie musi udokumentować ten fakt przez załączenie do oferty kart katalogowych urządzeń w języku polskim oraz załączyć kopie wymaganych przepisami prawa certyfikatów, aprobat i dopuszczeń, zgodnie z art. 30 ust. 5 upzp. Zamawiający oceni, czy przedłożona oferta spełnia w/w wymogi i zadecyduje o dopuszczeniu jej do tej części postępowania jaką jest ocena złożonych ofert. Oferty nie spełniające powyższych wymagań zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. UWAGA: Ponadto zakres ten jest opisany w przedmiarach robót, projekcie umowy, które stanowią załączniki do SIWZ. Załączony przedmiar jest materiałem pomocniczym i może nie obejmować niektórych robót wymienionych w SIWZ oraz projekcie budowlanym, oferent zobowiązany jest sporządzić własną kalkulacje robót. 3.9.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15000 zł. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Białośliwie nr konta: 62 8937 0007 0000 0404 2000 0005 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale łączyć z dokumentami oferty. W dokumenty oferty należy wpiąć kopię, a oryginał złożyć wraz z ofertą np. w kopercie. Wadium, o którym mowa w ppkt a) zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, wadium winno być wniesione przez ustanowionego pełnomocnika (lidera) w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie lub formach, o których mowa w pkt. 24.2. zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: upłynie termin związania ofertą; zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy; Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin ich wnoszenia. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona z innych przyczyn, niż wskazane w pkt. b). Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium po ich wykluczeniu z postępowania, lub oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy, lub odrzucenia oferty. W takim przypadku wykonawcy ponownie wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym jest ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca, którego oferta została wybrana, utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust.3 upzp nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach