Przetargi.pl
Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalno-usługowego z infrastrukturą w Sławie

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67410 Sława, ul. Długa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 356 63 90 , fax. 68 356 53 05
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o.
    ul. Długa 1
    67410 Sława, woj. lubuskie
    tel. 68 356 63 90, fax. 68 356 53 05
    REGON: 8101821500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.slawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalno-usługowego z infrastrukturą w Sławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnobranżowe wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą „Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalno-usługowego z infrastrukturą w Sławie”. Teren pod zabudowę obejmuje działkę nr 448, obręb Sława, jednostka ewidencyjna Sława miasto - oznaczenie działki TERYT: 081201_4.0001.448. Budynek projektowany jest w technologii tradycyjnej na terenie boiska sportowego zlikwidowanej szkoły podstawowej przy ul. Henryka Pobożnego w Sławie. W ramach inwestycji boisko o nawierzchni asfaltowej podlega wyburzeniu. Budynek jest obiektem 3-kondygnacyjnym nie całkowicie podpiwniczonym. Część mieszkalna podzielona została na 2 klatki (od strony wschodniej i zachodniej), całkowicie podpiwniczona z garażem podziemnym. Nie jest podpiwniczona część usługowa, do której wejście prowadzi wprost z poziomu terenu, od strony północnej. Obie części nie są ze sobą funkcjonalnie połączone. Wjazd i wyjazd z garażu (dwukierunkowy) znajduje się od strony zachodniej. Funkcja budynku – w przeważającej części mieszkalna, uzupełniona o część usługową, tj. biura administracyjne Zamawiającego; w piwnicy garaż dla 20 samochodów, komórki lokatorskie, pomieszczenia techniczne. Strop części usługowej i części mieszkalnej jest na tym samym poziomie. Wysokość części usługowej w świetle 3,185 m (do spodu sufitu podwieszonego). Wysokość części mieszkalnej w świetle 2,60 m. Minimalna wysokość użytkowa części usługowej wynosi 3,185 m Do części usługowej prowadzi jedno wejście wspólne dla pracowników i klientów, od strony północnej budynku. DANE OGÓLNE Ilość kondygnacji mieszkalnych 3 Ilość kondygnacji piwnicznych 1 Ilość klatek schodowych 2 Ilość mieszkań 31 Długość elewacji frontowej (wejściowej) 42,24 m Długość elewacji bocznej wschodnia/zachodnia 26,69 m Wysokość przy wejściu do klatki schodowej K1 11,31 m Wysokość przy wejściu do klatki schodowej K2 10,64 m Wysokość maksymalna 11,31 m Powierzchnia zabudowy 1 581,14 m² W tym: Powierzchnia zabudowy budynku 860,70 m² Powierzchnia zabudowy tarasu 720,44 m² Powierzchnia użytkowa łącznie 2 617,94 m² W tym: Powierzchnia użytkowa części usługowej 404,07 m² Powierzchnia użytkowa części mieszkalnej 2 213,87 m² Kubatura 11 500 m³ Poziom parteru znajduje się na rzędnej o wysokości 64,48 m n.p.m. Ilość projektowanych miejsc postojowych na terenie 29 Ilość projektowanych miejsc postojowych w garażu 20 ZAKRES PRAC DOKŁADNIE OKREŚLA PRZEDMIAR ROBÓT, KTÓRY WINIEN BYĆ WIODĄCYM DOKUMENTEM W PROCESIE OKREŚLANIA ZAKRESU ROBÓT DO WYKONANIA ORAZ OKREŚLANIA CENY ZA WYKONANIE ZADANIA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 100.000,00 zł. Słownie: sto tysięcy złotych 00/100 2. Termin wnoszenia wadium: do dnia składania ofert do godz. 10.00 3. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, należy dokonać przelewu na konto Zamawiającego, tj. Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o. – nr rachunku bankowego: 55 8669 0001 2009 0092 0845 0001 (Bank Spółdzielczy we Wschowie – oddział w Sławie). Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 10.00 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu: - oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą (w jednej kopercie). Nie należy spinać oryginału dokumentu wadialnego z ofertą. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach z art. 46 ust. 4A i 5 ustawy pzp 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę przetargową – załącznik nr 1 do SIWZ W przypadku, gdy Wykonawca zastrzega nieudostępnianie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo do podpisania oferty (w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii), podpisane przez figurującą we właściwym rejestrze (lub innym dokumencie), jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: a) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy pzp – podstawy wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ; b) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy pzp – warunki udziału – załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeśli występują) – załącznik nr 4 do SIWZ 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie składających ofertę w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp – według załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach