Przetargi.pl
Budowa w trybie zaprojektuj i wybuduj przyobiektowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Jodłowa

Gmina Jodłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 39225 Jodłowa, Jodłowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001 , fax. 14 630 20 02;683 30 44
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jodłowa
    Jodłowa 1A
    39225 Jodłowa, woj. podkarpackie
    tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, fax. 14 630 20 02;683 30 44
    REGON: 85166110000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa w trybie zaprojektuj i wybuduj przyobiektowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Jodłowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj” 7 szt. przyobiektowych biologicznych oczyszczalni ścieków w dwóch etapach: Etap I – oczyszczalnie dla: 1) Centrum Kulturalno – Sportowego w Dębowej przepływ 3,6 m3/d, ilość BZT5 1,08 kg/dobę; 2) Centrum Kulturalno – Sportowego w Dzwonowej przepływ 7 m3/d, ilość BZT5 2,1 kg/dobę; 3) Szkoła Podstawowa nr 2 w Jodłowej przepływ 5 m3/d, ilość BZT5 1,5 kg/dobę; 4) Szkoła Podstawowa w Dębowej przepływ 5 m3/d, ilość BZT5 1,5 kg/dobę; 5) Szkoła Podstawowa nr 3 w Jodłowej przepływ 3,6 m3/d, ilość BZT5 1,08 kg/dobę; 6) Szkoła Podstawowa w Dęborzynie przepływ 3,6 m3/d, ilość BZT5 1,08 kg/dobę. Etap II – oczyszczalnia dla: Centrum Kultury i Sportu w Jodłowej Górnej przepływ 5 m3/d, ilość BZT5 1,5 kg/dobę Inwestycja jest współfinansowana przez EFRROW w ramach operacji „Gospodarka wodno-ściekowa w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 2. Zakres zamówienia w formie zaprojektuj i wybuduj dla Etapu I i II obejmuje: 1) Wykonanie kompletnych projektów budowlanych uwzględniających wszystkie branże wraz z wszystkimi uzgodnieniami i opracowaniami oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę dla każdej z oczyszczalni ; 2) Wykonanie kompletnych projektów wykonawczych dla każdej z oczyszczalni ; 3) Obsługę geodezyjną dla każdej z oczyszczalni; 4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej dla każdej z oczyszczalni; 5) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową; 6) Dostawa i montaż urządzeń i instalacji; 7) Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez Zamawiającego parametrów na wylocie z oczyszczalni ścieków; 8) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej oczyszczalni do użytkowania w tym min. uzyskanie pozwolenia wodno prawnego na zrzut ścieków oczyszczonych do odbiornika 9) uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie obiektu; 10) Przeprowadzenie szkolenia; 11) Wykonanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni ścieków oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych do prawidłowej eksploatacji oczyszczalni 12) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 13) Wykonanie badań czynników oddziaływania oczyszczalni ścieków na środowisko do odbioru końcowego i odbioru pogwarancyjnego Dodatkowo dla oczyszczalni budowanej w ramach etapu II wykonawca uzyska decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 3. Pozostałe obowiązki wykonawcy: 1) Wykonawca ma obowiązek sukcesywnego konsultowania rozwiązań i ich uzgadniania na każdym etapie. 2) Po zakończeniu robót dla poszczególnych etapów zadania Wykonawca będzie miał obowiązek podania zestawienia elementów dokumentacji i robót kwalifikowanych i niekwalifikowanych do dofinansowania zgodnie z wymogami instytucji dotującej 3) W cenie ofertowej należy także uwzględnić oraz przewidzieć niezbędne środki i czas na: - opłaty administracyjne, za uzgodnienia i decyzje, w tym za zajęcie pasów drogowych, - opracowanie i przedstawienie inspektorowi nadzoru do akceptacji planu BIOZ, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, - udział w radach budowy i spotkaniach związanych z realizacją inwestycji, - przywrócenie do stanu pierwotnego terenu inwestycji, likwidacji ewentualnych szkód, wypłata odszkodowań za wyrządzone szkody na posesjach i obiektach istniejących, - zorganizowanie i utrzymanie oraz likwidację zaplecza i placu budowy, - utrzymanie ruchu publicznego na placu budowy, zabezpieczenie dojść do budynków w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru robót, - składowanie odpadów i ich wywiezienie na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - przygotowanie dokumentacji odbiorowej, wykonanie czynności odbiorowych - odbiorów robót zanikających i końcowych zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, inwentaryzacji powykonawczej, - inne czynności niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisane w programie funkcjonalno-użytkowym lub wynikające z zapisów warunków, uzgodnień i decyzji stanowiących załącznik do SIWZ, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 4) Wykonawca ma obowiązek zastosowania materiałów i urządzeń dopuszczonych do stosowania w budownictwie i programie funkcjonalno-użytkowym oraz dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wbudowaniem muszą uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru. Wszelkie zmiany muszą uzyskać akceptację Projektanta i Zamawiającego. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. Zastosowanie materiałów i urządzeń niezgodnych z programem funkcjonalno-użytkowym i dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami dotyczącymi materiałów budowlanych dopuszczonych do zastosowania w budownictwie, pomimo świadomej lub biernej akceptacji Inspektora Nadzoru nie zwalnia Wykonawcę z obowiązku ich wymiany na prawidłowe i poniesienia kosztów tej wymiany. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w programach funkcjonalno-użytkowych oraz w projekcie umowy, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 5. Dopuszcza się zastosowanie technologii równoważnej w stosunku do opisanej w programach funkcjonalno użytkowych – PHU. Na wezwanie zamawiającego oferent przedstawi dokumenty pozwalające na zweryfikowanie wymagań określonych w niniejszej SIWZ. Dokumenty te to: opis oferowanych urządzeń i technologii w tym charakterystyczne cechy takie jak model, przepustowość oraz jakość oczyszczania, deklaracja właściwości użytkowych, a w szczególności raporty z badań ścieków wykonane przez certyfikowane laboratoria. Dokumenty te umożliwią weryfikację zgodności oferty z zapisami SIWZ. 6. Zamawiający załącza do przetargu uzgodnienia i decyzje, które posiada. Oryginały przekaże Wykonawcy w ciągu 7 dni od daty podpisania Umowy. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zaoferowany okres gwarancji będzie równy okresowi udzielanej rękojmi za wady. 8. Wymagania o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, zostały opisane w Część III SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr rachunku BS Dębica O/Jodłowa w Nr 73947510130000010120000110 z adnotacją „wadium - Nazwa zadania" W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kopia). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz wadium składane jest w kasie urzędu pok. Nr 8 a do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Nie wniesienie wadium w terminie określonym w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach