Przetargi.pl
Budowa utwardzonej nawierzchni placu pomiędzy budynkami biurowym i biurowo-garażowym wraz z wykonaniem izolacji cieplnej i przeciwwodnej pionowej ściany zachodniej piwnic budynku biurowego, remont muru oporowego oraz remont opaski odwadniającej i chodników przy budynku biurowym RDLP w Lublinie przy ul.Czechowskiej 4

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Czechowska 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5327031 , fax. 081 5324947
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie
    ul. Czechowska 4 4
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5327031, fax. 081 5324947
    REGON: 43006796500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rdlp_lublin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne-Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa utwardzonej nawierzchni placu pomiędzy budynkami biurowym i biurowo-garażowym wraz z wykonaniem izolacji cieplnej i przeciwwodnej pionowej ściany zachodniej piwnic budynku biurowego, remont muru oporowego oraz remont opaski odwadniającej i chodników przy budynku biurowym RDLP w Lublinie przy ul.Czechowskiej 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.Plac manewrowo-parkingowy pomiędzy budynkami biurowym i biurowo-garażowym ze względu na znaczne zużycie nawierzchni, liczne zapadliska i załamania powierzchni oraz zapadnięcia uzbrojenia podziemnego wymaga budowy nowej nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm. W ramach inwestycji zostaną wykonane prace rozbiórkowe, wzmocnienie podbudowy, regulacja pionowa wpustów i włazów, wymiana krawężników i obrzeży, budowa nowej nawierzchni. Zostanie zachowana obecna geometria placu. Jednocześnie przy pracach rozbiórkowych placu zostanie odkopana część ścian piwnic budynku na odcinku od muru oporowego do wejścia do budynku od strony zachodniej. Po odsłonięciu ścian piwnic zostaną wykonane izolacje: pionowa przeciwwodna i cieplna, co wyeliminuje przenikanie wody do wnętrza budynku (pomieszczeń archiwum i biblioteki). Do zasypania wykopu należy zastosować dowieziony materiał do zasypek. Od strony wschodniej budynku z uwagi na zużycie, przełamania, zastoiska wody do wymiany przewidziano opaskę odwadniającą i chodnik. Wymienione zostaną obrzeża betonowe i nawierzchnia z kostki brukowej. Dodatkowo przy koszach przyokiennych zostaną uzupełnione okładziny kamienne. Remont muru oporowego pomiędzy budynkami biurowym i biurowo-garażowym obejmuje wyrównanie powierzchni ściany z kamienia oraz naprawę pokrycia dachu i wymianę orynnowania wbudowanego w mur pomieszczenia technicznego. Dodatkowo na placu przed murem kamiennym zostaną posadzone rośliny pnące (bluszcz pospolity - docelowo w przeciągu kilku lat powinien wejść na mur tworząc jego zieloną zasłonę) oraz zostanie pomalowana na biało betonowa przypora na skraju muru. 2.Zakres robót 2.1. Budowa nawierzchni placu pomiędzy budynkami biurowym i biurowo-garażowym: a.Rozbiórka istniejącej nawierzchni. b.Rozbiórka krawężników. c.Rozebranie podbudowy. d.Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych. e.Regulacja wysokościowa wpustów deszczowych i włazów kanalizacyjnych. f.Wymiana na nowe pokryw studni kanalizacyjnej i energetycznej. g.Montaż krawężników i obrzeży. h.Montaż drewnianej palisadki przy krawężnikach. i.Miejscowa wymiana podbudowy (przy studniach kanalizacyjnych). j.Wyrównanie podłoża kruszywem łamanym. k.Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm w kolorze czerwonym, z zaznaczeniem miejsc postojowych dla pojazdów. l.Wyrównanie terenów zieleni wzdłuż krawężników. 2.2. Izolacja pionowa przeciwwodna i cieplna zachodniej ściany piwnic budynku (na odcinku od muru oporowego do wejścia do budynku): a.Odkopanie ścian piwnic z wywiezieniem i zagospodarowaniem urobku. b.Wykonanie izolacji pionowej przeciwwodnej. c.Wykonanie izolacji termicznej gr 10 cm ze styroduru. d.Dostawa piasku, zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem. 2.3. Remont opaski odwadniającej i chodników przy budynku biurowym (od ulicy Czechowskiej). a.Rozbiórka istniejącej nawierzchni. b.Rozbiórka obrzeży. c.Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych. d.Montaż obrzeży betonowych. e.Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej grubości 6 cm w kolorze czerwonym. f.Wyłożenie koszy przyokiennych kamieniem marmurowym. g.Ponowne ułożenie (z demontażu) kostki granitowej. h.Wyrównanie trawników wzdłuż obrzeży chodników. 2.4. Remont muru oporowego od strony budynku biurowo-garażowego przy budynku biurowym RDLP w Lublinie a.Skucie występów z powierzchni muru. b.Uzupełnienie ubytków w murze poprzez wstawienie kamienia naturalnego w pustki na gotowej zaprawie cementowej bezskurczowej c.Rozebranie nawierzchni i podbudowy placu wzdłuż muru oporowego w pasie o szerokości 0,5 m. Ustawienie obrzeża betonowego 8 x 30 cm wzdłuż muru w odległości 42 cm od lica ściany. Uzupełnienie powstałego koryta ziemią żyzną. Posadzenie 20 szt. sadzonek bluszcza pospolitego (Sadzonki 20 do 30 cm wysokości). d.Dokładne oczyszczenie istniejącego pokrycia dachu. e.Ułożenie 1 warstwy papy termozgrzewalnej nawierzchniowej o gr. 5,2 mm wraz z obróbkami i wywinięciem na ściany. Przymocowanie mechaniczne papy do ściany za pomocą aluminiowych listew dociskowych. f.Rozebranie istniejącego orynnowania. Montaż deski czołowej. Wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze brązowym. Montaż systemowego orynnowania z blachy tytan-cynk. Średnica rynny 150 mm. g.Malowanie odcinka betonowego muru dwukrotnie farbą elewacyjną akrylową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta, powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 700,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: numer rachunku 10203000451110000000524210 z dopiskiem na blankiecie wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne na: Budowę utwardzonej nawierzchni placu pomiędzy budynkami biurowym i biurowo-garażowym wraz z wykonaniem izolacji cieplnej i przeciwwodnej pionowej ściany zachodniej piwnic budynku biurowego, remont muru oporowego oraz remont opaski odwadniającej i chodników przy budynku biurowym RDLP w Lublinie przy ul.Czechowskiej 4. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie upływu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach