Przetargi.pl
Budowa ulic Akacjowa i Lipowa w Rokietnicy

Gmina Rokietnica ogłasza przetarg

  • Adres: 62-090 Rokietnica, ul. Golęcińska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8960-600 , fax. 61 8145-082
  • Data zamieszczenia: 2016-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokietnica
    ul. Golęcińska 1 1
    62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8960-600, fax. 61 8145-082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokietnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic Akacjowa i Lipowa w Rokietnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 956m dróg gminnych w Rokietnicy. Zadanie obejmuje przebudowę ulicy Akacjowej od ul. Trakt Napoleoński do ul. Lipowej, ul. Lipowej cały odcinek, oraz ul. Cyprysowej od ul. Lipowej do ul. Daglezjowej. W ramach inwestycji przewidziano wybudowanie jezdni o nawierzchni bitumicznej i szerokości 6,00m wraz z obustronnymi chodnikami ul. Akacjowa i ul. Lipowa oraz pieszo-jezdni o nawierzchni bitumicznej szer. 5,00m ul. Cyprysowa. Do wykonania jest także odwodnienie dróg rozbudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej i budowa studni wpustowych oraz oświetlenie uliczne. Zamówienie obejmuje m.in.: Branża drogowa 1. Przebudowa - zabezpieczenie infrastruktury technicznej podziemnej zgodnie z wymaganiami gestorów sieci 2. Roboty rozbiórkowe 3. Zdjęcie warstwy humusu gr. 30 cm - 2390 m2 4. Wykopy - 956 m3 5. Nasypy - 1371 m3 6. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm, 15cm - 8554 m2 7. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm równa się 2,5 MPa gr. 25 cm, 15 cm - 10771 m2 8. Podbudowa z chudego betonu gr. 15 cm, 10 cm - 3790 m2 9. Podbudowa gr. 7 cm z betonu asfaltowego AC 16P - 6275 m2 10. Warstwa ścieralna gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC 11S - 6275 m2 11. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm fazowana i niefazowana - 4150 m2 12. Nawierzchnia z płyt ażurowych gr. 10 cm - 681 m2 13. Krawężnik 15 razy 30cm, 12 razy 25 cm na ławie betonowej C12 na15 z oporem - 2325 m 14. Obrzeża betonowe 8x30cm na ławie betonowej C12 na15 z oporem - 3193 m 15. Plantowanie i humusowanie skarp z obsianiem trawą - 2370 m2 16. Próg zwalniający punktowy element uspokojenia ruchu - 3 szt. 17. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego UWAGA: Ze względu na trwające uzgodnienia z organem zarządzającym ruchem drogowym, zakres docelowego projektu stałej organizacji ruchu może ulec nieznacznej zmianie. Branża kanalizacyjna 1. Kanały z rur PVC-U SN8 fi 250 mm - 85,4 m 2. Kanały z rur PVC-U SN8 fi 200 mm - 185 m 3. Studnia rewizyjna betonowa fi 1000 mm - 8 szt. 4. Studzienki ściekowe uliczne betonowe fi 500 mm z osadnikiem - 23 szt. 5. Roboty ziemne Branża elektryczna 1. Szafka oświetlenia ulicznego - 1 szt. 2. Montaż słupów stalowych ocynkowanych o wys. 7 m na fundamencie betonowym - 27 szt. 3. Montaż opraw oświetleniowych typu LED - 27 szt. 4. Ułożenie kabla elektroenergetycznego typu YAKY 5 razy 25 mm2 - 945 m 5. Ułożenie rur osłonowych - 152 m 6. Wykonanie uziomów w rowach kablowych - 72 m 7. Wykonanie uziomów pionowych prętowych - 72 m 8. Wywóz i utylizacja ziemi - 74 m3 9. Badania i pomiary Do obowiązków wykonanych na koszt Wykonawcy należy także: a) badania zagęszczenia gruntu, dostosowane do wymogów projektu technicznego i klasy drogi, b) opłaty składowiskowe, związane z wywozem gruntu i nadmiaru urobku, c) opłaty za czasowe składowiska urobku, d) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane zatrudnione na budowie, oraz pojazdy korzystające z objazdów, e) likwidacja skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy, f) koszty wycięcia drzew i krzewów, g) organizacja i zabezpieczenie zaplecza budowy, h) odszkodowania za zniszczenie upraw i zieleni, i) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą, j) opracowanie i wdrożenie projektu organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót, k) przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego (atesty i certyfikaty na zastosowane materiały, protokoły odbiorów i inne) Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu wykonawcy zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości - 10.000 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. 2010 r, poz. 620. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego Nr rachunku 19 9043 1041 3041 0023 9110 0028 z dopiskiem Wadium - Przebudowa ulicy Pawłowickiej w miejscowości Bytkowo w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, oryginał odpowiedniego dokumentu wraz z jego kopią (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) dołączony jest do oferty. Oryginał należy załączyć do oferty w taki sposób, aby umożliwić zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot bez uszkadzania oferty. Z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 3. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 8.5 poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie , nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rokietnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną