Przetargi.pl
Budowa ul. Poziomkowej w Stanowicach wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3133044 , fax. 71 3130199
  • Data zamieszczenia: 2016-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3133044, fax. 71 3130199
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Poziomkowej w Stanowicach wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 910m ulicy Poziomkowej (od km 0+890 do 1+800) z jednostronnym chodnikiem, wjazdami na posesję wraz z odwodnieniem oraz budowa odcinka sieci wodociągu i kanałów bocznych kanalizacji sanitarnej. Inwestor dostarcza materiał: krawężniki, obrzeża, kostkę (typ kość) gr 6cm i 8 cm, kruszywo łamane mieszanka 0-63mm i 0-31,5mm 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Roboty drogowe - rozbiórkę górnej w-wy podbudowy tłuczniowej z wywozem materiału na odkład - wykopy wykonywane spycharkami w gruncie kategorii IV z wywozem gruntu na wysypisko - wykopy ręczne i formowanie nasypów z zagęszczeniem - humusowanie skarp i poboczy korony drogi z obsianiem trawą - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem - odwodnienie liniowe z rur perforowanych z PCV fi 110 w oplocie z geowłókniny - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o konstrukcji: 20 cm warstwa odsączająca 18 cm podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm 10 cm podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0-36 mm 3 cm podsypka z miału 8 cm kostka betonowa -kość - wykonanie wjazdów z kostki betonowej 8 cm na podsypce kamiennej, na podbudowie tłuczniowej - mieszanka 0-31.5 - wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm na podsypce z miału kamiennej na podbudowie tłuczniowej - wykonanie drenażu z rur PCV 110 w oplocie z geowłókniny - regulacja pionowa studni kanalizacyjnych - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodoc. 2) Roboty związane z kanalizacją deszczową - zamontowanie 22 szt studzienek ściekowych betonowych 500 z osadnikiem z odprowadzeniem wód do istniejącego rowu. - wykonanie umocnienia skarp rowu 11 szt z kostki brukowej w miejscach wylotu rur. 3) Budowa oświetlenia ulicznego ul Poziomkowej od ul. Topolowej do końca ul. Poziomkowej tj. 1,800 km. Oświetlenie składa się z dwóch obwodów oświetleniowych wyprowadzonych z szafki oświetleniowej SOU-2/RO/F - obwód 1 z kabla YAKXS 4x35 mm2 długości 1360m , 31 latarni z wysięgnikiem i oprawami ledowymi - obwód 2 z kabla YAKXS 4x35 mm2 długości 640m , 16 latarni z wysięgnikiem z oprawami ledowymi - równolegle z kablem układana jest bednarka stalowa ocynkowana 30x4 mm. 4) Rozbudowa sieci wodociągowej w Stanowicach, ul. Poziomkowa na dz. nr 494/312, 494/106, 494/641, 494/298 AM-1 obręb Stanowice obejmuje: - sieć wodociągową z rur PE100 PN10 SDR17 fi 110 mm o dł. 353 m i fi 32 mm o dł. 49 m, - włączenie do istniejącej sieci fi 160 i fi 110, - montaż hydrantu nadziemnego DN80 - 1 kpl. 5) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Stanowicach, ul. Poziomkowa na dz. nr 494/106, AM-1 obręb Stanowice obejmuje wykonanie kanałów bocznych z rur PVC SN8 SDR34 fi 160 o dł. 49 m, z włączeniem do istniejącego kolektora kanalizacji sanitarnej fi 200. Kanały boczne sięgają do granic działek wzdłuż ulicy Poziomkowej. 3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy wraz z oświadczeniem o braku zgłoszenia przez organ sprzeciwu w drodze decyzji - odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami - wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego, oznakowaniem drogi, wprowadzenie ruchu zastępczego - przygotowanie harmonogramu robót do 2 tygodni po podpisaniu umowy - odbiór od dostawcy przywiezionego materiału i kontrola ilości dostarczonego materiału - dokonanie końcowego rozliczenia materiału przyjętego i wbudowanego - koszty związane z odwodnieniem terenu i ewentualne pompowanie wody z wykopów - koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji wynikłych podczas prowadzenia robót - zagospodarowanie nadmiaru gruntu i innych odpadów zgodnie z ustawa o odpadach - badanie zagęszczenia gruntu, - ewentualne pompowanie wody z wykopów - koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm i przepisów prawa - pokrycie kosztów związanych z korzystania z wody, energii elektrycznej, - pokrycie kosztów wszelkich uzgodnień z odpowiednimi instytucjami - naprawę napotkanych i uszkodzonych w czasie robót urządzeń melioracyjnych - ubezpieczeniem placu budowy - zapewnienie stałego porządku i czystości na placu budowy oraz ewentualne przedodbiorowe czyszczenie nawierzchni. - przywrócenie terenu wokół obiektu do stanu pierwotnego - zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie planu BIOZ - prowadzenie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej po 3 komplety map powykonawczych do każdej inwestycji zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę - wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt. dla każdej inwestycji zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych), w jednej lub w kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oławie nr: 2295850007 0010 0003 4340 0038. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Wadium - budowa ul. Poziomkowej w Stanowicach. Kopię przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Pzp formach należy złożyć oryginał dokumentu w kasie Zamawiającego (pok. nr 14), a kopię z potwierdzeniem złożenia w kasie Wykonawca może dołączyć do oferty. 7. Zamawiający dopuszcza również dołączenie oryginału dokumentu wadium bezpośrednio do oferty lub w osobnej kopercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach