Przetargi.pl
BUDOWA TRZECH BOISK PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 EŁKU - III ETAP

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA TRZECH BOISK PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 EŁKU - III ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech boisk wielofunkcyjnych na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 Ełku przy ul. Grodzieńskiej 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie III etapu inwestycji, która była etapowana na 3 części. Prace budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie szkolnym. Szczegółowy zakres robót III etapu obejmuje: 1) Wyrównanie istniejących nawierzchni asfaltowych poprzez frezowanie, 2) Wykonanie robót ziemnych wraz z podbudowami oraz nawierzchnią asfaltową pod boiska, 3) Budowę odwodnień liniowych o dł. około 54mb wraz z przykanalikami, 4) Budowę dwóch boisk wielofunkcyjnych do koszykówki i siatkówki o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem (słupki regulowane z tulejami oraz siatkami i antenkami - po 2kpl; kosze z siatkami do koszykówki i tablicami regulowanymi - 4kpl.) W nawiązaniu do projektu nawierzchnia poliuretanowa powinna również spełniać minimalne parametry techniczne: - wytrzymałość na rozciąganie > 0,75MPa, - wytrzymałość na rozdzieranie > 120kN, - ścieralność < 0,095mm, - mrozoodporność (przyrost masy) < 0,75%, - odporność na sztuczne starzenie (nr skali szarej) 5. 5) Budowę ogrodzenia panelowego o wys. 4m. i dł. 15mb (2kpl. po 7.5mb) przy boiskach wielofunkcyjnych do koszykówki i siatkówki, 6) Budowę boiska wielofunkcyjnego do piłki ręcznej i tenisa ziemnego o nawierzchni kauczukowej wraz z wyposażeniem (słupki z tulejami i siatką do tenisa - 1kpl; bramki do piłki ręcznej z siatkami osadzone w tulejach - 2kpl.). 7) Budowę 2 piłkochytów z siatkami o wys. 6m i dł. 19mb i 17mb, 8) Rozbiórkę i utylizację nawierzchni asfaltowych, 9) Budowę drogi pożarowej o powierzchni około 220m2 z kostki brukowej grafitowej gr. 8cm (cegiełka fazowana), na podbudowie kruszywowej, zamkniętymi krawężnikami betonowymi, 10) Budowę dojść pieszych do magazynków o powierzchni około 27m2 z kostki brukowej szarej gr. 6cm (cegiełka fazowana), na podbudowie kruszywowej, zamkniętymi obrzeżami i krawężnikami betonowymi, 11) Wymianę włazu na studni kanalizacji deszczowej wraz z regulacją wysokości, 12) Wymianę wpustu ulicznego D400 z przykanalikiem z rur PVC 160 SN8 w sieci kanalizacji deszczowej, 13) Wykonanie dokumentacji instancji oświetlenia zewnętrznego i monitoringu wizyjnego wraz ze wszelkimi uzgodnieniami i pozwoleniem na realizację (zmiana pozwolenia na budowę, zgłoszenie robót) w 4 egzemplarzach, 14) Rozbiórkę i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej po wykonaniu sieci oświetlenia zewnętrznego 15) Budowę oświetlenia zewnętrznego - 10 słupów (19 opraw) o wys. 9m. typu led o mocy min. 45W, 16) Budowę monitoringu wizyjnego (8 kamer w 5 punktach). 17) Remont nawierzchni wjazdu od ul. Grodzieńskiej o powierzchni około 18m2: - demontaż i utylizacja istniejących nawierzchni utwardzonych - wymianę istniejących krawężników i obrzeży betonowych na nowe, - wymianę podbudowy kruszywowej, - ułożenie nowej nawierzchni wjazdu z kostki brukowej grafitowej gr. 8cm (cegiełka fazowana), 18) Wykonanie nasadzeń na terenach zielonych: świerk - 10szt; berberys - 22szt, trawniki, 19) Odtworzenie zdewastowanych terenów zielonych po pracach budowlanych. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. UWAGA: Zakres zamówienia nie obejmuje realizacji etapu I (budowa boiska trawiastego) oraz etapu II (budowa bieżni lekkoatletycznej i boiska do piłki siatkowej o nawierzchni żwirowej), częściowe zabruki ponieważ powyższe prace zostały wykonane w latach ubiegłych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt architektoniczno-budowlany Kompleksu boisk przy Szkole Podstawowej nr 3 i Gimnazjum nr 4 w Ełku, szczegółowe specyfikacje techniczne. Przedmiary robót są przykładowe. Załączony przedmiar robót określa orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt architektoniczno-budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej (3szt.) oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem architektoniczno-budowlany Kompleksu boisk przy Szkole Podstawowej nr 3 i Gimnazjum nr 4 w Ełku. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w projektach i SST podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w projekcie lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 700 000 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach