Przetargi.pl
Budowa toru pumptrack w Skubiance w ramach zadania pn.:„Zagospodarowanie terenu boiska sportowego w Skubiance”

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    REGON: 015570119
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa toru pumptrack w Skubiance w ramach zadania pn.:„Zagospodarowanie terenu boiska sportowego w Skubiance”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu części działki nr ewid. 329/5 obr. 20 zlokalizowanej przy ulicy Sportowej w miejscowości Skubianka, gm. Serock, poprzez wykonanie toru rowerowego typu pumptrack (tor dla rowerzystów, osób jeżdżących na hulajnogach, rolkach, hoverboardach), w oparciu o dokumentację projektową autorstwa firmy QUATRUM-Cezary Jaszczołt, ul. Wysoka 68a/6, 17-300 Siemiatycze, stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ. Wybudowany tor ma umożliwiać płynną i bezpieczną jazdę po odpowiednio zaprojektowanym i zapętlającym się pasie ścieżki - będzie składał się z cyklicznie rozlokowanych małych wzniesień i zakrętów, pozwalających na pokonanie całej jego długości jedynie przy pomocy naprzemiennego sprężania i rozprężania mięśni nóg i rąk. 2) Zadanie jest współfinansowane ze środków finansowych pochodzących z Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej „Mazowsze dla sportu 2024”.3) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie toru rowerowego typu pumptrack wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym:a) wyprofilowanego nasypu ziemnego mającego układ toru składającego się z odcinków prostych i zakrętów, tworzących precyzyjnie wyprofilowane, opisane wysokościowo w dokumentacji projektowej muldy – naprzemienne wzniesienia i zagłębienia. Zamawiający dopuszcza możliwość rozważenia zmiany geometrii muld, jeśli Wykonawca zagwarantuje możliwość przejazdu zgodnie z zasadami toru pumptruck – czyli bez pedałowania, jedynie przy pomocy naprzemiennego sprężania i rozprężania mięśni nóg i rąk, pod warunkiem dostarczenia zamiennej dokumentacji projektowej. b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego typu AC8 KR 1-2 grubości 5-7 cm;c) zagospodarowanie otoczenia i skarp poprzez wykonanie trawników;d) wykonanie konstrukcji rozsączających; e) wykonanie placu odpoczynku z kostki brukowej typu Holland, koloru szarego, grubości 6cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm i podsypce piaskowo-cementowej, f) dostarczenie i montaż elementów małej architektury zwizualizowanych w projekcie, w postaci ławek - 2 szt., stojaka na rowery -1 szt., kosz na śmieci -1 szt., tablica informacyjna - 1 szt.; g) uprzątnięcie terenu stanowiącego obszar opracowania poprzez wykoszenie z wywiezieniem i utylizacją biomasy;h) sporządzenie projektu technicznego, w przypadku zmian wykonawczych w stosunku do dokumentacji projektowej,i) przygotowanie dokumentacji powykonawczej.j) przesunięcie istniejących piłkochwytów poza obszar, na którym zlokalizowany będzie tor – tj. o ok. 10 m po stronie wschodniej i 10 m po stronie zachodniej. Wykonawca będzie zobowiązany do zdjęcia istniejącej siatki, przestawienia słupów, ponownego naciągnięcia siatki – zakres ten został umieszczony w przedmiarze, należy go uwzględnić w wycenie i w kosztorysie ofertowym, do opracowania którego zobowiązany będzie wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie. Piłkochwyty posiadają wysokość 5 metrów.4) Ilość robót do wykonania w ramach zadania należy ustalić na podstawie dokumentacji projektowej i ewentualnej wizji w terenie. Przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ pełni funkcję pomocniczą, mającą na celu ułatwienie identyfikacji zakresu prac. Ilości w nim wskazane mogą różnić się od ilości faktycznych wynikających z dokumentacji projektowej. W przypadku różnic pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, które wzajemnie się wykluczają, jako właściwy należy przyjąć zakres wskazany w dokumentacji. W przypadku występowania w przedmiarze robót zakresów niewynikających z dokumentacji, a niewykluczonych jej zapisami – należy je traktować jako uzupełnienie dokumentacji projektowej. 5) Stan istniejący. Nieruchomość objęta zadaniem stanowi teren będący własnością Miasta i Gminy Serock. Teren stanowi część ogrodzonego obiektu sportowego - rekreacyjnego. Obszar, na którym realizowana będzie inwestycja charakteryzuje się nierównościami, znajdują się na nim nasypy ziemne wymagające usunięcia, porośnięte roślinnością. Działka uzbrojona jest w następujące media: sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć energetyczna. Urządzenia podziemne nie kolidują z inwestycją. Na części działki nr ewid. 329/5 nieobjętej zamówieniem zlokalizowane są dwa boiska piłkarskie o nawierzchni z trawy naturalnej. Prace należy prowadzić przy uwzględnieniu dostępności do części działki, na której jest boisko. Ruch technologiczny należy prowadzić od strony północnej, przez działkę nr ewid. 388 obr. 20 Skubianka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach